Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   Januar-startere. Er det mange av oss der ute? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29883)

Kitt 09-01-10 12:53

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av ned10kg:) (Innlegg 812755)
Korleis endrer ein tickeren? Får ikkje det til:confused:

Du klikker på tickeren din, går til Edit/update, legger inn koden din, endrer tallene og klikker Next! Ikke noe mer!!!

Når du neste gang ser et innlegg du har skrevet, skal tickeren ha endret seg. Det syns liksom ikke med en gang!:p

Bindi 09-01-10 13:54

Første uka er over for meg, ned 1.7kg og det er jeg fornøyd med ;)

lilja74 09-01-10 16:27

Hei, jeg startet så smått 01.01.2010 og fortsatte for fullt 04.01.2010 og har hatt en nedgang på 3 kilo allerede, dette er jo bare sinnsykt bra konsept :-) Og samtidig ett veldig logisk konsept. Lavkarbo rocks! hehe

Lizza 09-01-10 16:53

Jeg har også gått ned tre kilo siden mandag. Veldig motiverende :)

karatekid 09-01-10 22:56

Måtte snikveie meg i dag før trening, ned 2,1kg! Startet forrige mandag. :)
Er så fantastisk fornøyd med både nedgangen og hvordan jeg føler meg, opplagt og mye mindre trøtt når jeg står opp - er også blitt kvitt den milde hodepinen jeg hadde de første dagene!
Eneste ulempen er at jeg måtte gå ned i kg på alle øvelser på styrketreningen pga stivhet, men det er VEL verdt det! :D

Multi 09-01-10 23:49

Jeg starte ikke før på torsdag. Har vært i elendig form i dag, men ikke noe utslag på sticksen. Hvordan opplevde dere det ?
Er så usikker på om jeg gjør det riktig. Følger ingenting helt slavisk, annet enn kh under 20

søt uten sukker 10-01-10 12:51

Det er heeelt vanlig de første dagene. Karbo abstinenser..Kroppen din driver å tømmer lagrene, og man føler seg ganske slapp og sliten før det snur og man føler seg super bra igjen..Bare hold ut! Et par dager til og du får utslag tenker jeg;)

Bindi 10-01-10 13:30

Hvor får dere sticksene fra? Jeg var på alle apotekene i byen i går, ingen hadde.
Meny var helt skrapa for ketolyse-tinge.

100g ned i dag og :)

Katteeier 10-01-10 14:04

Ned 2.8 kg denne uka! Hurra!
Har tisset noen veldig disse dagene, og var i ketose på dag 2. Måler med sticks innimellom for å sjekke at jeg gjør ting riktig, og det ser lovende ut.
For første gang i livet trenger jeg ikke ha dårlig samvittighet for at jeg spiser ost og bacon....det er merkelig hvordan man er skrudd sammen. Det var HELT surrealistisk at jeg skulle kjøpe kremfløte og seterrømme på butikken...jeg som alltid har handlet det magreste som finnes!
Kroppen kjennes så utrolig mye bedre allerede nå.
Jeg er spent på fortsettelsen, men nå er jeg i hvert fall kjempefornøyd!

Pandora 10-01-10 14:29

Dag 7 allererede jo:-) dette virker jo bra...ikke lyst på hverken karbohydrater eller Pepsi-Max mer nå!

Susi 10-01-10 14:39

Startet sist mandag, har gått ned 4 kg og er ganske fornøyd:D;)
Sliter med slapphet ennå, vet ikke om jeg gjør noe feil? Har blitt litt syk:mad:så det kan jo være grunnen.

LYKKE TIL VIDERE DERE:p

:klem:

Max 10-01-10 15:14

Jeg har ingen vekt jeg da.. Bruker egentlig mammas til å sjekke, dit skal jeg om to uker. Blir nå spennende å se om det går av noe eller ei. Kjennes ut som et par bukser er ørlitt mindre trange, etter nesten 14 dager siden ny start.

Blid 10-01-10 15:41

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Katteeier (Innlegg 813663)
Ned 2.8 kg denne uka! Hurra!
Har tisset noen veldig disse dagene, og var i ketose på dag 2. Måler med sticks innimellom for å sjekke at jeg gjør ting riktig, og det ser lovende ut.
For første gang i livet trenger jeg ikke ha dårlig samvittighet for at jeg spiser ost og bacon....det er merkelig hvordan man er skrudd sammen. Det var HELT surrealistisk at jeg skulle kjøpe kremfløte og seterrømme på butikken...jeg som alltid har handlet det magreste som finnes!
Kroppen kjennes så utrolig mye bedre allerede nå.
Jeg er spent på fortsettelsen, men nå er jeg i hvert fall kjempefornøyd!

Akkurat samme som meg:):) 2,8 kg. Sikker bare vann, men uansett gøy!Er fryktelig slakk / trøtt i kroppen og har litt vondt i magen, men ellers bra.
Stå på alle sammen. ;)

Er det vanelig å ikke komme seg så mye på do i starten? Har tisset mye, men det er det hele... Hva mener dere andre??

Kitt 10-01-10 19:48

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Bindi (Innlegg 813637)
Hvor får dere sticksene fra? Jeg var på alle apotekene i byen i går, ingen hadde.
Meny var helt skrapa for ketolyse-tinge.

100g ned i dag og :)

Hva spurte du etter på apoteket, da?
De du får kjøpt der heter Keto- Diabur 5000 og skal være å finne på de fleste apotek. Brukes jo av diabetikere egentlig!

Kan også bestilles på ketolyse.no

Husk at sticksen skal brukes om kvelden, minst 2 timer etter siste måltid for å gi mest mulig riktig resultat!:D

Lizza 10-01-10 20:05

De jeg har heter ketostix og er kjøpt på apoteket.

Bollemor 10-01-10 21:39

Hei:)
Hadde veiedag fredag jeg.. og vekten viste minsus 4 kg!!!
Syns det var mye.. så tørr ikke å endre tickern min enda:P hehe
MÅ vent til neste fredag for å se om det kan stemme;)

€Lene€ 11-01-10 07:57

Første uke er gjennomført. Ble litt treg start med bursdagsfeiring og sykdom hvor jeg ikke orket å tenke over hva jeg spiste, men på torsdag var jeg i full gang. Resultat etter uke 1 er minus 1,9 kg, og jeg er veldig fornøyd :D

I dag skal jeg også komme i gang med trening igjen. Det blir nok deilig, selv om det er litt tiltak i begynnelsen. Er såkalt støttemedlem på treningssenteret her, så nå må jeg gjøre noe med det. Satser også på å prøve skiene litt denne uken, nå som temperaturen på østlandet har steget litt :)

Ha en flott dag allesammen :D

Erika 11-01-10 09:38

Første offisielle veiedag, og 2 kilo ned første uke! Jeg er veldig fornøyd, selv om vekten på onsdag sa et enda mer smigrende tall :). Her er det bare å fortsette!

kveita 11-01-10 13:11

Hei og god formiddag :)
Nå er jeg klar for en ny uke, det går fortsatt bra, er mett og god..:) men sliter med slapphet, tung i kroppen og "treg"... spiser ikke noe tikskudd, må jeg det?? men må jeg bestille ketolyse tabletter elelr kan jeg kjøpe sink, magnesium m.m på apoteket her?? noen som vet??
Jeg har forøvrig gått ned 3,7 kg!! - og er strålende fornøyd!
Ha en fin uke alle sammen, stå på!
. :D

Charlott 11-01-10 13:15

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av kveita (Innlegg 814400)
Hei og god formiddag :)
Nå er jeg klar for en ny uke, det går fortsatt bra, er mett og god..:) men sliter med slapphet, tung i kroppen og "treg"... spiser ikke noe tikskudd, må jeg det?? men må jeg bestille ketolyse tabletter elelr kan jeg kjøpe sink, magnesium m.m på apoteket her?? noen som vet??
Jeg har forøvrig gått ned 3,7 kg!! - og er strålende fornøyd!
Ha en fin uke alle sammen, stå på!
. :D

Flott at det går bra og at motivsjonen er på plass! :D
Vil anbefale deg å kjøpe tablettene fra Ketolyse.no, der er alt du trenger og det blir billigere enn å kjøpe dem enkeltvis fra helsekost/apotek :)

Mumse 11-01-10 16:29

Det har gått veldig bra denne uken, er i ketose og har gått ned ca 2 kg. De siste dagene har det stått stille, og i dag er jeg veldig svimmel. Noen som vet om dette er vanlig. Ellers føles alt veldig bra :o)

ned10kg:) 11-01-10 17:18

Første uke overstått folkens! :D
Eg veier meg fredager. Så blir spennende å se da!:)

gøran1979 11-01-10 21:39

Bestilte ketolyse-boken idag og er motivert til å begynne et "lettere" liv!! Møtte en gammel kollega idag som har gått ned 17 kilo på dei første 100 dagane! Va litt sjokk og sjå kor forandra han var!! Eg er ca 113 kilo og 178cm og har som mål og komme meg ned mot 90,men drømmen er å sjå 80-tallet! Gleder meg til å begynne så snart boka kjem i posten..:-)

Engelen 11-01-10 22:33

Første veiedag i dag, og ned 1,6 kg denne uken. Jippi det går rett vei!

Sessaen 11-01-10 22:38

19. januar er min starte på ketolyse dag! :) Jeg er spent og grugleder meg litt! Er spent på hvordan kroppen min blir i denne "tilstanden" og om den kommer til å gjøre godt for mitt lave stoffskifte. Ønske mitt er å gå ned 13 kg slik at jeg kommer innenfor normal BMI. Eller det vil si at jeg ønsker å gå ned til min idealvekt. Jeg er en lav jente, på bare 160 cm. Vil gjerne ha tilbake form og figur :)

Ønsker alle lykke til med vektnetrapping og god helse! :D

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:42.