Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Mer enn 30 kg overvekt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=127)
-   -   30+ kg, en liten gruppe? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=27622)

Minni1 29-08-09 15:15

Sv: 30+ kg, en liten gruppe?

Så bra Elinengel

Elinengelen 29-08-09 16:03

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Minni1 (Innlegg 761607)
Så bra Elinengel

For første gang i mitt 38 år gamle liv, veier jeg meg med et smil. og jeg har gått ned noen kilo uten å slite og gråte av frustrasjon. Det føles så godt.:D

Alyssa 29-08-09 16:43

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Elinengelen (Innlegg 761646)
For første gang i mitt 38 år gamle liv, veier jeg meg med et smil. og jeg har gått ned noen kilo uten å slite og gråte av frustrasjon. Det føles så godt.:D

:heia: :heia:

Emmie 29-08-09 16:54

Så bra Elinengelen - kjempeflott !:)

Det er slik jeg også har følt det siden jeg startet opp her - men de siste 2 ukene har jeg stått iro på vekten....Men så er det ikke helt bra på hjemmebane heller da ,sover dårlig , og merker jeg slurver med å spise ofte nok og riktig........ så mulig det virker inn ?

Alyssa 29-08-09 16:57

Sånt virker inn ja :ja: :klem:

Lurer* 29-08-09 18:23

Sitat:

:spent: Ikke sant, tror dette er første gang jeg går rundt å gleder emg til å veie meg

PrøveKanin 29-08-09 21:54

Hei

Jeg henger fortsatt med, har spist lavkarbo 20 dager nå. Men enda ikke veid meg så jeg vet ikke hvor mye jeg eventuelt har gått ned.

Eneste bekymringen er at jeg har drukket i overkant mye cola light og spist ost også selv om jeg vet jeg ikke tåler det så bra

mokki 30-08-09 09:23

Gleder meg til morgendagen. Helgen har ikke akkurat vært noe bra. Spiste brød til frokost i går, pg spiste nachos ute... Øl på lørdag (drikker en gang hvert skuddår så det er heldigvis ikke noe vanlig utskeielse for meg. Husker ikke sist..)
I går kveld bakte jeg nye oopsier. De har blitt favoritt.

vaskeklut 30-08-09 14:13

Hurraaa!

7 dager med lavkarbo, og minus to kilo :D Har registrert det i veietråden nå, tenkte bare jeg måtte dele det med dere..! :heia: :visemuskl

Skal ta en målerunde i kveld, og så får vi se om det vises på målene og:)

Jeg og de andre jeg bor sammen med er invitert på muffins og vafler hos de i etasjen over oss i kveld.. De to jeg bor med vet ikke at jeg har begynt med lavkarbo.. Noen tips, ettersom jeg må sitte der og være sær og ikke ville smake? Redd for å bli oppfatta som uhøflig eller merkelig, for alle vet hvor glad jeg er i muffins :confused:

Minni1 30-08-09 14:53

Så flott Vaskekluten.

Det eneste rådet jeg har er å fortelle dem at du har lagt om kostholdet ditt og ikke kan spise de muffinsene. ;)

Lurer* 30-08-09 16:03

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av mokki (Innlegg 761852)

Jeg som er ny her inne er alt for nysjærig for å la et slik ord gå forbi uten å spørre:ja: Hva er oopiser?

Lurer* 30-08-09 16:05

:klem:Suverent Vaskeklut! Kult med slike resultater etter 1 uke. Selv skal jeg veie meg i kveld og ta målene, gleder meg skikkelig:spent:

Hva sier dere jenter skal vi ordne oss en ukes tråd for skravling, så slipper vi at den blir SÅ lang, og mange innlegg å lese? Kunne jo hende at det er noen av oss som ikker er her inne hverdag slik jeg er:)

arnakristin 30-08-09 16:07

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lurer* (Innlegg 762029)
Jeg som er ny her inne er alt for nysjærig for å la et slik ord gå forbi uten å spørre:ja: Hva er oopiser?

Se her, http://forum.lavkarbo.no/showthread....ighlight=oopsi

Lurer* 30-08-09 16:17

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av arnakristin (Innlegg 762034)

Nam, det hørtes godt ut:ja:
takk arnakristin.

vaskeklut 30-08-09 20:22

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lurer* (Innlegg 762032)
:klem:Suverent Vaskeklut! Kult med slike resultater etter 1 uke. Selv skal jeg veie meg i kveld og ta målene, gleder meg skikkelig:spent:

Hva sier dere jenter skal vi ordne oss en ukes tråd for skravling, så slipper vi at den blir SÅ lang, og mange innlegg å lese? Kunne jo hende at det er noen av oss som ikker er her inne hverdag slik jeg er:)

Takk! :D Jeg må si jeg er skikkelig fornøyd selv! Gir motivasjon til å fortsette med det :) Jeg skal måle meg senere i kveld, og vil da oppdatere veieinnlegget mitt på veietråden. Jeg heier på deg for at det har gått nedover med din vekt og :D

Ukestråd, blir det ikke fryktelig mange tråder etterhvert,da? o.O

Imse 30-08-09 20:25

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut (Innlegg 762175)

Ukestråd, blir det ikke fryktelig mange tråder etterhvert,da? o.O

Det er i allefall mulig for n*kommere å følge med på skravletråder som er n*e av uka eller måneden. En slik skravletråd blir på bare noen uker så lang at det nesten er umulig å følge ned..

Lurer* 30-08-09 20:54

Det var et jeg tenkte også Imse, at kommer det noen nye til så er det greit at det ikke skravletråden er fryktlig lang. Da er det bedre med flere tråder? Eller er det bare vi som syns det?

Vel, nå det jeg egentlig kom innom for å fortelle:)
:heia::spent::heia::spent::heia:
Jeg har oppdatert veieinnlegget mitt:D et lite hint....minus 3kg *juhuu*

Lurer* 30-08-09 21:35

Haha, jeg ble så glad at jeg måtte feire dette med en signatur:D

vaskeklut 31-08-09 00:02

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lurer* (Innlegg 762192)
Jeg har oppdatert veieinnlegget mitt:D et lite hint....minus 3kg *juhuu*

Gratulerer!! :D Så flink du har vært! Og, signaturer er tøøøøffe :D

Elinengelen 31-08-09 12:28

nei.....jeg har begynt å gå opp litt....tror jeg skal begynne å veie maten igjen....sukk.

Supramundane 31-08-09 12:32

Sitat:

Så utrolig flott! Det høres ut som at du er på vei til et mye bedre liv da!

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av mokki (Innlegg 761852)
Gleder meg til morgendagen. Helgen har ikke akkurat vært noe bra. Spiste brød til frokost i går, pg spiste nachos ute... Øl på lørdag (drikker en gang hvert skuddår så det er heldigvis ikke noe vanlig utskeielse for meg. Husker ikke sist..)

Jeg bakte oopsier for første gang i går, og brukte de som hamburgerbrød - kjempesuksess!

Nini 03-09-09 14:55

Her var det mange flink folk :-)

Gleder meg til å følge med dere videre også

frifuggel 26-09-09 21:04

Blodfersk på forum, men har da lest litt.. Har "snekra på egen hånd" siden jobb-bytte i sommer, og gått ned 9 kilo på 3 måneder. Er sykt utålmodig, så nå på torsdag er det igang med EasyLife, ketolyse og trening. Ønsker meg en statsstøttet operasjon neste år, så da er det bare å jobbe ivei.. ;) Er imponert over hva folk har fått til her inne! :heia::heia: Har enda 28 kilo før jeg er ved målstreken. Sånn omtrent. Mulig jeg drar den litt lengre ned, siden jeg ikke helt husker hvordan jeg så ut ved de "kilotider"... :o

Imse 26-09-09 21:44

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av frifuggel (Innlegg 775013)
Blodfersk på forum, men har da lest litt.. Har "snekra på egen hånd" siden jobb-bytte i sommer, og gått ned 9 kilo på 3 måneder. Er sykt utålmodig, så nå på torsdag er det igang med EasyLife, ketolyse og trening. Ønsker meg en statsstøttet operasjon neste år, så da er det bare å jobbe ivei.. ;) Er imponert over hva folk har fått til her inne! :heia::heia: Har enda 28 kilo før jeg er ved målstreken. Sånn omtrent. Mulig jeg drar den litt lengre ned, siden jeg ikke helt husker hvordan jeg så ut ved de "kilotider"... :o

Velkommen!

9kg på 3måneder er jo veldig bra! Noe fortere vil ikke jeg gå ned pga mageskinnet ( men jeg skal ned 60kg eller mere tilsammen;) ).

frifuggel 26-09-09 21:53

Mageskinnet mitt er likevel ødelagt, derfor jeg gikk tilbake til gamle synder 4 kilo fra matchvekt for vel 3 år siden.. Så ut som en dårlig stappet potetsekk (ikke bare magen..), eier ikke spenst i huden, har vært sånn siden jeg var tenåring. Men, det å se meg i speilet da, det var nedtur, det, fikk en skikkelig knekk av bare det å SE meg selv.. Greitt fra knærne og ned, liksom. Nå vet jeg jo hvordan akkurat den biten er, og har en fastlege som har lovet at han skal stå på for meg, sånn at jeg får skrellet av noe/strammet opp/dyttet inn ;), når jeg bare har "vært flink nok". Og det skal jeg klare å være.. Og jeg skal bli der. Har et helt annet liv nå, en samboer som støtter meg hver meter av veien, trener sammen med meg, heier på meg, normal arbeidstid, muligheter til å bruke treningssenter (bodde på landet tidligere). Ingen grunner til å ta den "nødutgangen" flere ganger :)

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:51.