![]() |
Sitat:
Jeg har forresten spist smoothie med 3 egg, 130 g bblåbær, en stor dæsj udos og en god dæsj olivenolje.... *mett* |
Proteinshake-sak!
1 egg, 1 scoop proteinpulver m/ jordbærsmak, litt melk, litt fløte, og en stor dæsj med lindbergs rapsolje. Ja, også 2 bjørnebær! :lol: Like etterpå spiste jeg 4 cherrytomater, og rundt 40 gram brie.. mmmm! :ja: |
Omelett med blåskimmelost og stekt paprika.
|
Lindbergbrød med peppermakrell på den ene halve, tunfisk, sjalottløk, majones og sitron på den andre.
|
Halv boks cc med kanel, fløte og søstoff
|
Fiberrik med Gamle Ole og tomat ;)
|
2 morning shine og 2 babybel :rodme:
|
Omelett av 2 egg, litt vann og litt ost. Vårløk, etpar skiver kokt skinke og 4 cherrytomater.
|
Eurodiett vel! :D
|
eggerøre, oregano, kjøtt og ost (Pluss en gulrot) :D
|
Tre stekte egg med tre påleggskiver røkt kalkunbryst...vel :D
|
omelett av 2 egg med Skinkeost og skinke.
|
En boks med CC, kanel og søtstoff!
|
Omelett av tre egg, spinat, purre og rødløk. Kaffe
|
smoothie, men kun med et egg... har fått litt mavevondt av smoothie de siste dagene. med ett egg så ser det ut til å gå bra :) *phu*
|
Eurodiett vel :lol:
|
Sitat:
|
omelett av 3 egg, 3 skiver skinke, revet mozarella, 2 cherrytomater og koffeinfri kaffe
|
Omelett med to egg, jarlsberg og ridderost, litt paprika. Te, og en håndfull tilskudd av ymse slag :)
Muskat |
Kjempetykk, diger smoothie:
1 egg 1 scoop proteinpulver 1 dl yoghurt naturell 200 gram bærblanding! litt melk flytende natreen Glemte å ha i oljen - men ellers en flott frokost, synes jeg :ja: |
1 Atkins Bar :rodme:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Idag spiste jeg 1 nøttemuffins med masse ost på - også en smoothie :) |
I dag har jeg spist den fantastiske frokostpannekaken - hvis oppskrift er funnet her i forumet :stortsmil
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:51. |