Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   Veie- og oppdateringstråd for Septemberketolyserne! (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=21190)

Narnia 26-09-08 12:08

Sv: Veie- og oppdateringstråd for Septemberketolyserne!

Veiinger i denne tråden:
89
88,2
88,3
87,1
86,5

Ned 0,6 kg fra forrige fredag! :heia:

Panterpia 26-09-08 12:48

Ned 1,2 kg. denne uka:D

Tiram 26-09-08 13:28

Sv: Veie og oppdateringstråd for Septemberketolyserne!

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Tiram (Innlegg 539156)
http://babyporten.no/forum/images/smilies/lykkelig.gif
Vekt 01.09: 91,4 kg
05.09: 89,3 kg
12.09: 87,7 kg
19.09: 86,3 kg

26.09: 86,1 kg
Ikke gått ned så mye denne uken, men nå har cm begynt å forsvinne. Beltet har blitt flyttet ett hakk inn.http://babyporten.no/forum/images/smilies/kry.gif

dybsi 26-09-08 15:14

Hei hei. henger meg på her jeg også.
Har gått på ketolyse før med godt resultat, men har godt litt gale i sommer :( så i dag bestemte jeg meg på å begynne på nytt igjen. har utsatt det for lenge nå. synes de første dagene var ille forrige gang jeg gikk på det, men nå må jeg bare stå på!

Startvekt: 96,6kg
høyde: 172cm.
Mål: 75kg

fjanni 26-09-08 16:45

Jubalong!! Dere er så flinke alle sammen! Stå på videre!! Snart er september over.

75.6 - 74.7 - 74.3 - 73.6 - i dag 72.8

ned 800 gram og strålendes fornøyd med det gitt!!! Jeg er inne i et helt nytt tall, et tall som jeg ikke har vært innom før og forlatt pga ferier, sprekker osv. Deilig!!! Nytt tall!! Gjør ikke noe om neste uke er innenfor samme tall, jeg har nemlig ikke dårlig tid så lenge det går rett vei.

igmitt 26-09-08 16:52

ingenting:( Har faktisk gått opp 1 kg:( Skjønner ingenting jeg...:confused: Jeg har jo også vært i ketose hele tiden..

magdalena 27-09-08 23:53

85.7 - 86.1 - 85.0 -84.5

84.5 stoppet vekten på idag. Jeg har overhodet ikke vært flink heller.. Har sprukket to ganger på to uker,og var ikke med forrige fredagsveiing,så ikke helt vitsen med det når jeg levde i en høykarboverden. Har holdt stå kurs siden mandag nå,og da sjekket jeg 87.5!:eek: Så det var utrulig mye vann sjokolade sprekkene mine gav meg. Så er meget godt fornøyd med dagens vekt-nå går det nedover på vekten,mens formen er på topp!

Lykkelig 28-09-08 21:27

Sv: Veie og oppdateringstråd for Septemberketolyserne!

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lykkelig (Innlegg 526994)
Jeg har da startet i dag og kan melde at min startvekt er 73,5 kilo.

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lykkelig (Innlegg 529742)
Første fredag etter start (5 sept) stoppet nåla på 70,7. Slettes ikke verst må jeg si. Selv om det er mye vann. :D I like it!

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lykkelig (Innlegg 533933)
Ny fredag (12 sept) og dagens vekt stoppet på 69,3

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lykkelig (Innlegg 539485)
Ny uke fredag (19 sept 08) ny vekt er 67,7 :jippi:

Fredagsveiing (26 sept 08) ga minimal nedgang 67,5 kilo. Knappe 200 gram *oi og akk*

Pocahontas 28-09-08 21:39

Hei dere...
Jeg har vært tre dager på skikkelig karbovogna!
Bare sklidd rett ut, rett vest, rett åt h.... Jaja!
Jeg begynner på ny frisk i morgen. Vet ikke for hvor lenge.
Men jeg kan i hvert fall regne med noen uker, for jeg skal ned 5 kilo til på ketokuren. Deretter skal jeg ned ett par til og stabilisere med mye mer trening og ellers en sunn kost.
Thats the plan.
5 kilo nå tar sikkert ett par måneder på kuren. Har gått ned fra like over 75 kg til 66,5 (var nede i 65,2) - og forventer at de siste 5 (ned til 61, 5) går treeegt.

Tror dere at to måneder på 5 seige kilo bør gå?

Lykke til alle flinkinger!!! Dere får til noe som det later til at jeg har kastet på båten...:rolleyes:

Klem, Marianne

Drew 29-09-08 11:12

112.4
111.3
110.3

I dag : 108.0

:D
I dag er det 1 måned siden jeg gikk inn i ketose, og på den tiden har jeg gått ned 6 kilo. (begynte å skrive her litt etter at jeg hadde begynt kuren, så mine første veiinger er ikke med)

Sepia 29-09-08 11:24

Stillstand denne uken...

Ut med kunstig søtning og inn med vann og fett!!! Mmmm... ;)

Tiram 29-09-08 19:22

http://forum.nybaktmamma.com/images/smilies/gruble.gif Hvor fornøyde er folket med nedgangen i september da?
Moro å høre før vi starter på en ny måned.. ;)

Selv er jeg egentlig ganske så happy, ned 5,3 kg. Mer enn jeg hadde regnet med (hadde vel håpet på 3 kg i nedgang) og kroppen føles fin.
Merker bedre plass i buksene mine og jeg måtte dra inn beltet ett hakk. http://babyporten.no/forum/images/smilies/kry.gif

Pocahontas 29-09-08 19:40

Tiram takk! :)
Ble inspirert av det du skrev.
Jeg må nemlig ta meg skikkelig sammen for å gå på en ny runde. Trenger alt jeg kan få!!

Marianne

Edes 29-09-08 20:03

Puh! Jeg er nede i 81,3. Ikke helt fornøyd. Det går sakte. Har nok blitt litt mye Splenda iallefall i helgene.... :o Har gått ned ca 9 kg. Vet jeg veide 90,? da jeg begynte. Har akk meldt meg inn. Skal prøve å henge meg på her og se om det motiverer. :rolleyes:

fjanni 29-09-08 20:09

:D

Er godt fornøyd med vekttapet i September jeg. Synes ukene bare flyr av sted. Kroppen har det bra på ketolyse. Deilig. Treningsmotivasjonen er tilbake og jeg koser med med både kondis og vekt-trening. gøy. Nå er det bare å vente på at kiloene skal fortsette å komme av sakte men sikkert. Det er ikke så farlig når jeg er i mål, for jeg har det ikke så travelt. Hadde vært kjekt om jeg var under 70 til jul da, men det er underordna. Det viktigste er at kroppen har det bra. :love:

Tiram 29-09-08 21:59

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Pocahontas (Innlegg 545499)
Tiram takk! :)
Ble inspirert av det du skrev.
Jeg må nemlig ta meg skikkelig sammen for å gå på en ny runde. Trenger alt jeg kan få!!

Marianne

:klem:
Håper du får all den inspirasjon du trenger.
:dulte:Kanskje vi skulle startet en ren inspirasjonstråd med gode ord og ikke noe vekt?!

Antoinette6 30-09-08 07:08

Åååå !!! Jeg vil heller være i en oktobertråd. September har vært dum for meg. Godt og vel fire uker på ketolysekur og så ned 2 kilo. Nå er jeg gått over til Plan A i Torkils bok og skalikke drikke kaffe og spise bare 10 g karbohydrater pr dag, så får vi se.

Åpne en oktobertråd, da, folkens ! Og GRATULERER til alle lykkelige og gode menesker ! :)

Kitt 30-09-08 11:47

Det finnes alt en oktobertråd!:D
Kom å bli med!
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=21566
:dulte:

AnnChristin 01-10-08 20:32

Jeg har hatt en ok september, men har gått alt for sakte for min smak....
Satser på at oktober blir enda bedre, og at jeg kommer meg i gang med trening.
Også var det den der salaten, spiser ALTFOR lite av den - men desto greit med grønnsaker:) Vi snakkes vel i oktobertråden:):) eller fortsetter vi her...?

Flisa 03-10-08 10:34

Jadda........ ukene går så fort at jeg helt glemmer å veie og måle.
I dag hadde jeg litt tid om morgenen, og fikk både veid og målt. Den siste uken har jeg gått ned 1,5kg. Nå er nåla endelig under 60 og jeg veier 58,5kg.... Jippi..... der kom etterlengtet motivasjon for meg til å fortsette!!!
liv: 82
hofte: 96
under bryst: 81
mage: 90

God helg:-)

fjanni 03-10-08 12:02

Jeg har rapportert inn på oktobertråden jeg i dag... Skal vi fortsette her altså? hehe.

Uansett veier jeg nøyaktig det samme som sist uke. 72.8 kg.

Flisa 03-10-08 12:44

Jeg kan bare flytte mitt.... tenkte ikke på at det var oktober... som sagt det går fort!!!

lurveknotten 05-10-08 17:24

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av fjanni (Innlegg 548079)
Jeg har rapportert inn på oktobertråden jeg i dag... Skal vi fortsette her altså? hehe.

Uansett veier jeg nøyaktig det samme som sist uke. 72.8 kg.

Trodde det var meningen at man skulle fortsette på denne tråden jeg, for det er vel for de som begynte i september, eller hva?

Så da gjør jeg det vaffal :p
Har vært i ketose temmelig nøyaktig 4 uker i dag og har gått ned 6 kilo. Det er ikke så halvgæærnt det :D... erm..ja... det betyr 81 kilo. Når jeg går under 80 blir det sjokoladekake! :eek: He he... neida

AnnChristin 05-10-08 21:49

Veide meg fredag, og vekta sa 86,7.... D blir minus 5 kg på like mange uker...
God knall!!

AnnChristin 05-10-08 21:50

hhm

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:31.