![]() |
Sv: Mandagsveie-klubben (for alle)
Jeg har en ned-uke og en opp-uke sånn annenhver uke nå, så denne uka er det opp 300 gram igjen. Men litt baconcrisp og mye vann i kroppen er nok det jeg kan skylde på - og neste uke er det ned igjen!
Flott resultat, Karbolia! Må nok inn i journalen din og sjekke de sjokoladedrømmene dine! :heia: Og :heia: til dere andre også! Flinke er dere! |
19. mai: 64 kilo.
|
Sitat:
Gikk inn på vektskjemaet mitt for å skrive inn dagens vekt og jeg har bomma på en kilo når jeg har "tenkt ut" forrige ukes vekt og dagens.:eek: Jeg har med andre ord minus 700 gram å melde om istedenfor + 300! :heia: Og :heia: Excel! :stortsmil |
Gratulerer!!! :D
|
500 gram ned!:D
Jiha! Karbolia, du er jo helt vill i vekta! Skulle jeg fått til det der måtte jeg levd på en kyllingvinge daglig og løpt herfra til torvbyen og tilbake to ganger om da`n!:eek: Skriver du i dagboka di hva du spiser? |
Sitat:
Jeg har skrevet opp i journalen de to første ukene... de to neste har stort sett vært variasjoner av det jeg skrev opp da. Jeg spiser mye blomkål og brokkoli... i tillegg til kjøtt/fisk/kylling. Har alltid spist mye av det, men da ved siden av poteter. Nå er potetene borte... og vekta minker. Ingen dårlig deal. :cool: |
jeg kan melde om en oppgang på + 1,4 denne uken. Hatt en "fullkarbo" helg så forventet ikke noe annet:) Men nå er det tilbake på rett sti igjen!
Gratulerer masse med vekttap folkens :klem: |
Sitat:
|
Gratulerer til dere andre forresten! Mange flotte resulatater :heia:
Budeia: Har du prøvd frokostpannekaken? Den er veldig god :) |
07.04.08: 67,0
14.04.08: 66,1 21.04.08: 65,8 28.04.08: 64,5 05.05.08: 65,1 12.05.08: 63,4 19.05.08: 63,4 Jeg er i grunnen strålende fornøyd med stillstand etter 17.maifeiringa ...:o |
400 gram opp denne uken også - veldig irriterende
|
hallo :)
nå har jeg rota og tulla helt siden jeg skrev innlegg her sist.. og det er leeenge siden. men nå er jeg altså i ketose igjen :) hurra hurra! etter å ha gått opp og ned så er jeg nå er jeg 93,3 kg :) dvs at jeg har gått ned 200g på 3 uker. men jeg er fornøyd med å være i gang igjen :) :) |
pila viser ikke nedover denne uka heller... :rolleyes:
bedre lykke neste uke, dvs veier meg om et par uker, skal på ferie, og har ikke tilgang på vekt :heia: :D |
:D Etter at jeg forrige mandag så at jeg hadde gått opp i vekt de siste ukene, kan jeg idag rapportere om minus 3,4 kg denne siste uken :D
|
Så var det mandag igjen...
Den siste uka har jeg tatt av 1,2 kilo - endelig beveger det seg :):):) Eller endelig og endelig... Nå som det er bevegelse og jeg ser lyst på fremtiden igjen så synes jeg plustelig ikke at ti dagers stillstand var noe å lage allverdens mye drama for... Men det føltes ikke sånn da... Jaja - 1,2 kilo er jeg fornøyd med da :) |
Du store min hatt Bærrgen!!! Du er jo rå på vekten her. Gratulerer! :klem:
|
Nok en uke med nedgang... - 3,8 kg å melde herfra... :D
|
Du er jo bare heeelt fantastisk Karbolia!! Gratulerer! Du er faktisk mitt idol her inne. :love:Det er jo helt rått hvor mye du går ned hver uke. Har jo sett at du er bein hard med deg selv da.. Tror jeg bare må fortsette å følge med på deg for motivasjon og inspirasjon.:klem:
Selv har jeg gått opp og ned mellom 76 og 77 i flere uker. Har hoppet på induksjon i dag. Starter denne uke 76.2. Forrige uke var 77. 6:D Hvor mye skal du ned totalt karbolia? ( hvis det er lov å spørre da..:p) |
Sitat:
Planen er å komme meg ned til ca 55 kg... jeg er ikke så høy at det gjør noe... :rolleyes: |
Hva er det som gjør at du går så fort ned? Hva er dine tips?? Hva spiser du i løpet av en dag?:confused: Meeeget nysgjerrig:p
|
Sitat:
|
Så bra:p Alltid fint å følge med på de som går ned så mye. Skikkelig inspirasjon for oss andre:p
|
Karbolia.... Grønn av misunnelse, og ivrig applauderende herfra - du er KJEMPEFLINK!!! :lol: :klem:
|
Ned 400 gram siste uken, og tilsammen 3,8 kg på fire uker (forøvrig det samme som Karbolia har gått ned den siste uken :w00t: ) Jeg er superfornøyd, det er grovt regna en kg i uka, det er det som er målet mitt, og så lenge jeg ligger innenfor det, så er jeg glad :heia:
|
Flotte resultater jenter! Karbolia er jo helt rå da.....
Jeg kan melde om 400 gram siste uka. Ikke så mye å skryte av i denne gjengen, men jeg tar med meg alt jeg kan få jeg :) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:24. |