![]() |
Sv: Takknemlighetsdagbok
Har ikke skrevet her på en stund, men i dag er jeg takknemlig for:
1 Mine herlige foreldre, alt de har gjort for meg, alt de har gitt meg, de verdier de har pakka med i bagasjen min 2 Den varme kroppen jeg kryper inntil hver natt 3 Forumet; En god og rettferdig ledelse, uendelig med kunnskap, superhyggelige medbrukere og all støtte, optimisme og oppmuntring jeg blir møtt med 4 At folk fortsatt kjemper for og tror på menneskerettigheter 5 Mat! De store tingene i dag :D |
I dag er jeg takknemlig for:
|
1: at jeg har gått ned de kiloene jeg har, og at jeg har motivasjon og støtte til å gå ned 10 til:)
2: Det er SOL ute!!! 3: Jeg har en jobb å gå til!! 4: Jeg var ganske så opplagt da jeg våkna i dag! 5; jeg har verdens beste kjæreste!:) |
Idag er jeg glad for
1: at påsken er over og jeg kan spise fornuftig igjen uten påskelokkeduene i hodet mitt får meg til å spise noe jeg ikke skal spise... 2: at solen skinner 3: at barna mine er frisk 4: at jeg har en jobb jeg trives i 5: at jeg snart skal ut og gå tur |
1: Sooooolen skinner!
2: Jobben min 3: At jeg er singel 4: Dr Atkins 5: Livet :) |
:D et av kveldens fornuftige gjøremål dette :D
|
Jeg er fortsatt takknemlig jeg!
1 Jeg fikk det nydeligste femtitallsbordet av venninna mi som skal flytte! Hun bærte det hele veien, insisterte til og med, for jeg er så forkjøla at jeg knapt klarte å bære veska mi 2 For at jeg har klart å spise meg mett i hele dag, og for at jeg KAN det! 3 At jeg har en kort uke, og at jobben er fleksibel nok til at jeg kan ta meg fri på mandag og komme meg 4 At jeg ikke skal noe i helga 5 At måneden snart er over, og jeg har fortsatt penger, dette er fortsatt ganske nytt for meg :D |
Slenger meg på jeg også, seint men godt. Super tråd, Nellie! :suss:Fikk ikke prikke deg, men tusen takk, dette er et fantastisk flott initiativ!
I dag er jeg takknemlig for: 1. At jeg har begynt i rosenterapi og at jeg gjør store oppdagelser om meg selv hver gang 2. En fin topp jeg kjøpte på Indiska i dag 3. En nydelig glasstekanne og glasskopper jeg også kjøpte på Indiska rett før påske og som jeg gleder meg glugg ihjel over hver gang jeg bruker den (ble litt materielt dette, men det er bare off the top of my head ...) 4. At faren min har sendt meg noen penger så jeg bl a kan ha råd til disse tre tingene over her :love: 5. At kjærligheten til livet, meg selv og menneskene rundt meg vokser for hver dag |
Glemte å skrive i går, men altså: Jeg er takknemlig for:
|
1: At jeg har alt jeg trenger
2: At søte menn vil ha nummeret mitt og invitere meg ut på kaffe 3: At jeg har ressursene til å lykkes i det jeg vil 4: At jeg er glad i så mange mennesker! 5: At så mange mennesker er glad i meg! |
1. At dette forumet finnes - har savna dere SÅ i påsken!! :hearts:
2. At jeg kan bråsnike meg innom her i arbeidstida;) 3. At dagene mine er hektiske, men fine. 4. At det går mot vår:heia: 5. At andre er misunnelig på matpakka mi :p |
I dag er jeg veldig takknemlig for:
1) At jeg er evig optimist ... 2) og har jevnt, godt humør! 3) At jeg kanskje skal se på sofa i dag! 4) At jeg endelig har klart å hente meg en halvliter vann! 5) At jeg er god og mett! |
I dag er jeg takknemlig for:
|
Dagens lille liste kommer her :)
God kveld til alle |
I kveld er jeg bare takknemlig. :love:
|
|
I dag er jeg spesiellt takknemlig for:
1. Kjæresten min. 2. at snøen forsvant på veien. 3. kjøttdeig, som er så fantastisk anvendelig. 4. nattjobben min, et helt kontor for meg selv hele natten! 5. at jeg er så glad i, og flink til, å sove på dagen:D |
Sitat:
|
1: Morgenkaffen. Den ordentlige :love:
2: At jeg har alt jeg trenger 3: At jeg er singel 4: At jeg plutselig fikk en frihelg! 5: Verdenen min, akkurat slik den er |
I går var jeg takknemlig for
1. Hyggelig kommentar fra sjefen 2. Et overraskende måltid midt i uka 3. At jeg møtte og fikk klem av barnebarn på vei til jobb 4. At jeg ble så glad i går og det virket hele dagen 5. Snakket lenge og "godt" på telefon med ei venninne Takk :) |
I kveld er jeg takknemlig for:
1. at jeg har fri og har sovet lenge i dag, derfor er jeg ikke trøtt og har tenkt å surre rundt i huset i aleneheten min utover natten. 2. at hundene mine er kjempelykkelige når jeg står opp etter nattevakt, fordi vi skal gå tur i solskinnet. 3. solskinnet som var i dag. 4. middagsrestene fra i går. 5. søte barn som legger seg selv med et "natta mamma:suss:" |
I kveld er jeg spesielt takknemlig for:
1) At jeg fant Ciss sin oppskrift på fløtegratinert blomkål. Det var utrolig godt til løvsteken min i kveld! 2) Mine 3 herlige nevøer, som jeg har fulgt som "mine egne" fra de var små. De stiller opp for tanta si når hun trenger hjelp :love: 3) "Ny" salong (eller rettere sagt pent brukt). 4) Metthetsfølelsen som varer leeeenge. 5) Årets laveste vekt - så langt! :cool: |
Gårsdagens kommer litt forsinket her.. T-bane krøll tok energien fra meg :eek:
TAKKNEMMELIG fordi
|
I dag er jeg takknemlig for
1: kjæresten min 2: at jeg har tak over hodet 3: at jeg har en fastlege å gå til 4: at jeg har mat i kjøleskapet 5: at jeg har varme klær |
1: At Amazonjulenissen sendte meg bøker igår, bl.a. "The Low-Carb Gourmet" av Karen Barnaby!!
2: At jeg har energi igjen nå da kaffen er tilbake på menyen 3: At jeg har ting å glede meg til 4: Stillheten i meg og rundt meg 5: At jeg skal treffe en venn idag som jeg er veldig glad i :):) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:24. |