![]() |
Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?
Håper virkelig ikke det tar mange uker,
men legen sa dette kunne ta tid :mad: :mad: :mad: Ønsker god bedring til deg Pandora, og at du snart er frisk og rask igjen :klem: |
Sitat:
God bedring til dere syke... Håper dere er oppe og igang igjen kjempe snart! Jeg har treningsfri i dag, men i går ble det alle level av 30 days shred. Den var det lenge siden jeg hadde brukt. Fint med variasjon! :) |
Så gøy at det har kommet flere til her:)
God bedring til Pandora og Libba. Jeg har antagelig fått magesår og må ta det med ro. Kommer tilbake etterhvert. |
Uffda Wonder Woman..magesår hørtes ikke bra ut!!:eek: (Ingen som har mistanke om at det kan knyttes til lavkarbo på noen måte vel..??)
Jeg måtte prøve meg med litt Jillian idag - drittlei av å gå her hjemme i joggebuksa nå med alle basseluskene. No More Trouble Zones har nesten ikke noe som går på pust/kondisjon, så det gikk ganske greit:) Håper på flere friske her inne snart, masse god bedring med skulderen LIBBA... og med det skumle magesåret Wonder Woman. Banish Fat Boost your Metabolism: III 6 Weeks 6 Pack: I Extreme Shed & Shred: II No More Trouble Zones: II Start dato: 3. Januar 2012 |
Har hatt et par rolige dager og en dag på helsestudio nå, så tatt pause fra Jillian, men tilbake i dag.
5/1: 30 min Jungle adventure / dag 3 6/1: Six pack / level 2 / dag 10 11/1: Six pack / level 2 / dag 11 12/1: Six pack / level 2 / dag 12 14/1: Six pack / level 2 / dag 13 19/1: Banish fat / hele / dag 6 http://tickers.tickerfactory.com/ezt...O/exercise.png Shred, ferdig 12/11 |
Pandora: Det har ingen sammenheng med lavkarbo. Stress og ibux er en veldig dårlig combo for min mage.
|
30 day shred i dag. Alle tre level.
Håper og komme meg opp for en runde før jobb.. skeptisk til det da men. ;) |
Alle tre levels Victory!:eek::visemuskl... jeg er fortsatt ikke helt i form , og klarte meg fint med "bare" No More Trouble idag også, selv om det er mindre snufsing idag:)
Banish Fat Boost your Metabolism: III 6 Weeks 6 Pack: I Extreme Shed & Shred: II No More Trouble Zones: III Start dato: 3. Januar 2012 |
Startet med 30 day shred fredag 30. Desember og med noen få dagers pauser tilsammen er jeg nå på level 2 dag 8.
I tillegg har jeg ellipsemaskina som jeg tråkker på rett etter en shred, menikke hver dag da. Ikveld er level 2 dag 8 fullført og 50 min på ellipsemaskina unnagjort! Deilig! |
Elixia idag - frisk!!:p ihvertfall nesten...
Imorgen blir det Jillian med litt mer tempo igjen:) |
Six pack i dag. Siste runde i morgen (håper jeg) og så blir det nytt program. Gleder meg.
5/1: 30 min Jungle adventure / dag 3 6/1: Six pack / level 2 / dag 10 11/1: Six pack / level 2 / dag 11 12/1: Six pack / level 2 / dag 12 14/1: Six pack / level 2 / dag 13 19/1: Banish fat / hele / dag 6 21/1: Six pack / level 2 / dag 14 http://tickers.tickerfactory.com/ezt...O/exercise.png Shred, ferdig 12/11 |
Sitat:
Fredag: Shred with weights 1, før jobb.(yay) Lørdag: No more trouble zones + Yoga melt down 1 2 timers labbetur i snøføyke og ubrøytede veier... Da får det holde for i dag. :) Fortsatt god lørdag alle sammen, og god bedring tanker til alle som trenger det.. :) |
35 minutter snømåking
Level 2 dag 9 shred 40 minutter på ellipsemaskina Kroppen er død etter to tøffe dager med trening, imorgen blir det nok "bare" shred om ikke jeg får tilbake litt energi... Har forresten overlevd en første uka med mye mindre karbo og med masse trening og kjenner forbedring for hver dag! |
Sitat:
Usikker hva det blir på meg i dag. Lurer på om jeg skal teste killer buns and tighs... og se om det kan fungere med dum ankel. :) |
Da ble der Extreme Shed & Shred begge levels idag:D Våger meg ikke ut på ski enda med influensasyken nettopp tilbakelagt, men dette gikk fint idag:p
Banish Fat Boost your Metabolism: III 6 Weeks 6 Pack: I Extreme Shed & Shred: III No More Trouble Zones: III Start dato: 3. Januar 2012 |
Sitat:
I dag ble det testing av Killer Buns and tighs. Likte den også jeg. Tror jeg liker alle jeg! |
Ble en time med snømåking, en times gåtur med vogn og akebrett og skøytegåing med barna på meg idag. Orket ikke å trene på kvelden... Har nok likevel forbrent et par kalorier tenker jeg :)
|
Dag 3 gjennomført:P
Vet det går tregt, men hele forrige uke ble tydeligvis mer rotete enn planlagt. Men sliiten! Og føles godt i kroppen ^^ |
I går prøvde jeg meg på Extreme shed and shred begge level...
Å herregud jeg var så sliten etterpå! :eek: Helt utkjørt!!! Så dette må man da få ekstreme resultater av! Blir ikke den i dag, men gleder meg til og se fremgangen med denne altså. For den var heftig syns jeg! :) |
Prøvde meg på six week sixpack i dag, bare for å se hvordan den var.
Tror nok jeg skal klare å kombinere den med 30 day shred og kanskje litt rockering! :) |
Fullført six weeks six pack i dag:heia::heia: Ble skitur på søndag og treningsfri i går, men nå er det gjort. Gleder meg til nye utfordringer...
5/1: 30 min Jungle adventure / dag 3 6/1: Six pack / level 2 / dag 10 11/1: Six pack / level 2 / dag 11 12/1: Six pack / level 2 / dag 12 14/1: Six pack / level 2 / dag 13 19/1: Banish fat / hele / dag 6 21/1: Six pack / level 2 / dag 14 24/1: Six pack / level 2 / dag 15 http://tickers.tickerfactory.com/ezt...O/exercise.png 30 day Shred, ferdig 12/11 Six week, six pack, ferdig 24/1 |
Så flinke folk her!!!! :heia:
Level 2 av shred før jobb og Level 1 og 2 av killer buns and thighs i kveld her i dag. |
Extreme Shed & Shred idag også...enig med deg Victory; den er tøff!! helt utkjørt her i sofaen nå:eek:, men veldig bra og allsidig trening:D
Banish Fat Boost your Metabolism: III 6 Weeks 6 Pack: I Extreme Shed & Shred: IIII No More Trouble Zones: III Start dato: 3. Januar 2012 |
X-box spillet i dag for forandring. Starter ripped in 30 neste gang, ev. banish fat i morgen etter klattring... Fikk yoga dvd til Jillian i går, men må få hjelp til å brenne den til riktig sone. Tenkte å smugkikke litt på datan, men søren og, får ikke lov å spille sone 1 der engang... Skjønner ikke poenget med disse sonene jeg, bare for å gjøre ting vanskelig eller?
19/1: Banish fat / hele / dag 6 21/1: Six pack / level 2 / dag 14 24/1: Six pack / level 2 / dag 15 25/1: Jungle adventure / level 1-5 / dag 4 http://tickers.tickerfactory.com/ezt...O/exercise.png 30 day Shred, ferdig 12/11 Six week, six pack, ferdig 24/1 |
Måtte ta det litt lettere idag...etter den shed & shred runden igår...så da ble det Yoga Meltdown, level 2:p
Banish Fat Boost your Metabolism: III 6 Weeks 6 Pack: I Extreme Shed & Shred: IIII No More Trouble Zones: III Yoga Meltdown: I Start dato: 3. Januar 2012 |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:47. |