![]() |
Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?
Ja, kan godt hende det fungerer bedre hvis vekten er for tung... er jo noen øvelser der som kan være litt skumle med for tunge. Litt engstelig for den slenge armen opp i været noen ganger kjenner jeg. :) Men ja, litt kort - jeg tok begge levelene på rad i går..
Tror den eneste jeg mangler nå er Shred and shed - ser du har den. Hvordan opplegg er det på den? Og hvor har du kjøpt den? |
Har kjøpt Shed & Shred på Amazon - bare vært gjennom den en gang så langt. Det er to programmer der, men man oppfordres egentlig til å kjøre begge etter hverandre, da blir det en ganske lang økt..men veldig varierte øvelser:boxing:, og ikke sånn super tungt (ihvertfall ikke lenge av gangen).
Skal prøve å få tid til den igjen imorgen - må ha vært gjennom ihvertfall to ganger før ma får et ordentlig inntrykk syns jeg. Uansett helt klart allerede at den er verdt å ha..:) |
Da er det bare og skaffe den og komplettere samlingen! :)
Kjente forresten at jeg er skikkelig støl bak i låra i dag, det er nok etter alle svinge bevelgelsene tenker jeg. Liker og kjenne når jeg er støl på litt andre områder enn vanlig! |
Vanlige vekter var smart ang. shred i with weights. Har ikke lyst til å kjøpe enda mer liksom. Kikket på sånn koffert med håndvekter og div. Har forøvrig løst soneproblemet, da mannen har en kamerat som kan brenne DVD-er over til riktig sone, så da er det mulig det blir komplett samling etter hvert her og...
|
Da prøvde jeg Extreme Shed og Shred for andre gang - ganske mye tyngre nå når øvelsen sitter litt bedre, men likte programmet enda bedre også:)
Banish Fat Boost your Metabolism: II 6 Weeks 6 Pack: I Extreme Shed & Shred: II No More Trouble Zones: I Start dato: 3. Januar 2012 |
Tilbake på Jillian i dag. Litt øm i kneet etter alle utfall o.l. men tror det går greit.
25/12: Banish fat / hele / dag 5 26/12: Six pack / level 2 / dag 6 - jungle adventure 2 deler / level 1 30/12: Six pack / level 2 / dag 7 31/12: Jungle adventure, 2 deler / level 1 3/1: Six pack / level 2 / dag 8 4/1: Six pack / level 2 / dag 9 5/1: 30 min Jungle adventure / dag 3 6/1: Six pack / level 2 / dag 10 11/1: Six pack / level 2 / dag 11 http://tickers.tickerfactory.com/ezt...O/exercise.png Shred, ferdig 12/11 |
Godt nytt år til dere! Ser dere er godt i gang, så koselig at det er flere som trener med Jillian!
Jeg er snart klar til innsats. Kroppen er ikke helt i form og legene klarer ikke å finne ut hva som er galt:confused: Satser på start på mandag og da med yogameltdown. |
Godt nyttår til deg også Wonder Woman! ...og velkommen tilbake mandag med Yogameltdown - håper kroppen begynner å samarbeide igjen :):heia:
|
Pån igjen...
25/12: Banish fat / hele / dag 5 26/12: Six pack / level 2 / dag 6 - jungle adventure 2 deler / level 1 30/12: Six pack / level 2 / dag 7 31/12: Jungle adventure, 2 deler / level 1 3/1: Six pack / level 2 / dag 8 4/1: Six pack / level 2 / dag 9 5/1: 30 min Jungle adventure / dag 3 6/1: Six pack / level 2 / dag 10 11/1: Six pack / level 2 / dag 11 12/1: Six pack / level 2 / dag 12 http://tickers.tickerfactory.com/ezt...O/exercise.png Shred, ferdig 12/11 |
Da var det helga igjen!!:D:D
Banish Fat idag - utrolig deilig å starte helgen etter å ha gjennomført og tatt en dusj (Klar for Taco!!:)) Banish Fat Boost your Metabolism: III 6 Weeks 6 Pack: I Extreme Shed & Shred: II No More Trouble Zones: I Start dato: 3. Januar 2012 |
Nærmer meg fullførrt denne også, blir deilig å bytte, kjenner jeg er litt lei av samme program nå...
25/12: Banish fat / hele / dag 5 26/12: Six pack / level 2 / dag 6 - jungle adventure 2 deler / level 1 30/12: Six pack / level 2 / dag 7 31/12: Jungle adventure, 2 deler / level 1 3/1: Six pack / level 2 / dag 8 4/1: Six pack / level 2 / dag 9 5/1: 30 min Jungle adventure / dag 3 6/1: Six pack / level 2 / dag 10 11/1: Six pack / level 2 / dag 11 12/1: Six pack / level 2 / dag 12 14/1: Six pack / level 2 / dag 13 http://tickers.tickerfactory.com/ezt...O/exercise.png Shred, ferdig 12/11 |
God lørdag Jillian'ere! :)
Jeg sitter godt i sofaen, men har skiftet så er klar til dyst! Ble en dobbel runde før jobb i går; Shred it with weights level 1 og 2. Planen i dag er No more trouble zones. |
Sitat:
Ble Elixia step time på meg idag, Jillian får vente litt..kanskje til mandag, spørs på skilysten imorgen:p |
To levler med Jillian høres voldsomt ut. Jeg la på med en nesten 2-timers skitur, det er jo egentlig nesten bare kos i forhold. Tross en del tunge bakker. Men jeg kan nok takke Jillian for at jeg ikke banner og sverter oppover med blodsmak i munnen, tryner nedover pga dårlig beinmuskulatur og i hvert fall at jeg går fra mannen!
(Stakkars, mannen fikk lavkarbo lunsj og gikk seg jo helt tom på vei tilbake. De hadde lavkarbo nøttemuffins på Ullevålseter og sånt må jo støttes! Men for mannen på moderat høykarbo eller hva man skal si, så skjønte vel ikke kroppen hva som skjedde...) |
Hoy!!
Utført: no more trouble zones, shred it level 1 og 1 time yoga fra en gammel iform dvd. Var igrunn bare avslapning, og strekking det da, men det har jeg ikke vondt av! Hehe.. jeg jobber på dagen, og begynte litt over sju m Jillian.. ;) Et av nyttårsforsettene mine er og klare en økt hver morgen, men det har ikke gått helt etter planen! Så dig med skitur - og bra man kan støtte gode muffinstiltak! |
Mange spreke her inne.
Må sjekke ut denne videoen! |
Sitat:
Dagens innsats: Six week sixpack, level 2 Styrke og mage øvelsene på ripped in 30, level 1,2,3,4. Det blir jo ikke så heftig da..er endel av beinøvelsene jeg må skippe om dagen. |
Syk!!:(:hylgrine: Feber og sår hals..så ble verken ski eller Jillian idag...
Så kjedelig å bare ligge og synes synd på seg selv - håper bare masse c-vitamin gjør susen og at jeg er tilbake snart! |
Sitat:
|
Puh, er blitt skikkelig hekta på Jillian, hun er FLINK!!
Jeg har HATA trening frem til nå (er nok derfor jeg er her inne på forumet in the first place, kremt), men Jillian har gjort meg skikkelig gira! 30 day shred får man jo så stor og merkbar framgang på, så man ser resultater av treningen kjempefort. Da blir man hekta :D Nå er jeg på level 2 dag 2. Level 1 gikk kjempefint, og jeg klarte til slutt å følge de avanserte formene på øvelsene de siste dagene. Sliter litt med det nå på level 2, men satser på det går seg til. Mye planke-øvelser da, de er jeg ikke så flinke på. Holder armene for langt frem og ikke rett under skuldrene, og da blir ikke effekten like bra. |
Yay! :D
Endelig er dag 1 med Jillian 30 day shred gjennomført! Det var egentlig utrolig gøy og enkelt å følge med, så blir spennende å se fremover nå. Fant ikke vektene våre i dag, men skal spørre lillebror om hvor han har gjemt dem vekk. Så ble uten vekt/vannflasker i dag, men i morgen skal alt være klart! 16/1: Dag 1 av 30 gjennomført :) |
Jullian Michaels er fantastisk!
Har bøkene hennes i tillegg til dvd. Heldig som jeg er trener jeg et sted hvor treningene er i den duren hun setter opp. bare litt verre enn vi kan se på tv =) Drømmen ville vært å ha henne som PT |
Må nok vente med Jillian en stund til.
Har fått kraftig betennelse i en skulder. :hylgrine: Er så vondt at selv de vanligste gjøremål er et problem. :_oppgitt: Venter på time hos spesialist. Heier på dere alle, :heia: og gleder meg til å kunne delta i "klubben" igjen. |
Dag 2!
Fant vekter idag, det hadde jeg ikke i går. Kjennes godt i kroppen! Svett og ekkel nå :P |
....og jeg er fortsatt syk!!:mad: hate, hate!!
LIBBA; med alt snørr og faenskap som bor i meg nå :sint:spørs det om ikke du er tilbake her før meg med frisk skulder!:forvirret Heier på deg uansett; og ønsker deg velkommen tilbake :heia:- hva er prognosen for sånne skader, tar det mange uker tro? |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:47. |