![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?
Gratulerer!!!!!!
Jeg har gått ned 10kg i dag. :D |
Sitat:
gralla!!!:d |
Sitat:
|
Titt tei
Kikker innom dere inniblandt borddekking, stryking og tining av bringebær :p Kaffegjester klokka 2, så på fotballkamp, og så er det middag på kinaresturanten i kveld - der jentene skal feire meg hihi :p Ha en fin dag |
Grattis damer!!!! Har følelsen av at det siste stykket ned til ti kilo blir en ny runde med tålmodighetsprøver. :)
Men jeg synes selv jeg var veldig flink i bryllup i går. :) Spiste bare kjøtt, grsaker og saus. Smakte ei skje av panacottaen som var til dessert og spiste jordbærene som var til. Røsrte ikke kaker og drakk bare to glass vodka med cola light på festen. Meeen.. Jeg drakk den vinen som ble servert til maten og der har jeg jo ikke helt kontroll da.. Vi får se hvor ille det har gått når man tisser på pinnen i kveld ;) Har forøvrig INGEN planer om å veie meg før uti uka et sted.. |
Gratulerer med 10 kg ned Myrull og ny minstenotering pheona.:) Jeg synes du var flink i bryllupet wevi.
|
:gator:Rosa pinne!! :) sååååååååå flink synes jeg selv ;)
|
Jiihuu, jeg har tatt av 10 kg siden 1.februar :D
Har 2 kg igjen til målet mitt, 70 kg... Håper jeg klarer de til ferien 18.juni :) |
goooood måååååååååååårran!!!!
her fortsetter det nedover... og jeg får kose meg med di tallene frem til helgen... da jeg skal i bryllup, og har ingen som helst planer med å være lavkarbo der.... Tipper jeg skal veie meg torsdag morgen.. og så veier jeg meg ikke før om mandagen om to uker.... sånn at jeg slipper å bli så veldig deppa som jeg gjorde sist helg da jeg var gått opp 5 kilo.... Men på en annen side... det er jo litt morsomt å faktisk se hvor mye man går opp med utskeielser.... og hvor for tman går ned igjen... Etter denne utskeielsen, så er det iallefall leeeeeeeeeeeeenge til nest planlagte utskeielse.... er faktisk ingen jeg kan tenke på før i november eller no sånnt... Så da raser kanskje kiloene av i sommer, og jeg blir smekker til jul... tror dere ikke? |
Å til jul er vi som små alver alle sammen! :D
|
Jeg har bursdag i dag :)
|
Sitat:
Sitat:
|
Gratulerer så mye Lullen! Du er jo straks i mål du!:) Det må være deilig.
Gratulerer med dagen, Steg for Steg! Håper du får en kjempefin dag. Jeg har gått ned 1,1 kg siste uka. jeg har redusert porsjonsstørrelsene litt og det ser ut til å ha gjort sitt i kombinasjon med litt mer trim. :) Jeg ville motiveres skikkelig i dag, så jeg tok frem manualene mine og fant frem 13 kg. Da gikk det virkelig opp for meg hvor flink jeg har vært. Det var tungt. Hundeforet vi bruker kommer i 13 kilos sekker, og det er helt utrolig å tenke på at jeg har gått ned en hel sånn. |
Tjihi - jeg blir så stor at det er 4 året på rad jeg fyller 28 :ja:
|
Sitat:
|
:happybdayGratulerer med dagen StegForSteg!!!:full:
|
Gratulere med dagen!!!!!
|
Gratulerer med dagen!
Nå er jeg tilbake fra en langhelg i København. De første to dagene levde jeg lavkarbo, men salatene smakte jævelig der og til slutt gadd jeg ikke kaste bort såå mye penger på dritt. Har nå levd høykarbo, og da mener jeg ris og sjokolade og hele pakka, i tre dager. Er tilbake på lavkarbo i dag, ,men har bare gått opp 800g av det. Er noe fristet til å slutte nå, men hvis jeg slutter, blir det ikke bare litt mer karbo, men tilbake til vanlig, har jeg nå merket. Så får vel holde ut litt til, selvom det var veldig godt med sjokolade.... |
Gratulerer med dagen, StegForSteg.
Sitter på hotellrom og koser meg, kjøpte en flaske Cola Zero (noe jeg egentlig aldri drikker) og har surfet på nett en times tid. |
Hvorfor er du på hotell, Ana? (Burde jeg visst det kanskje?)
Er du ikke redd for å legge på deg alt sammen igjen da, eilinee? Du er vel så godt som garantert å gå opp igjen alt du har gått ned hvis du går over på høykarbo? |
Blærgh!! Men ellers går det bra ja!!
Laget ny batch med nannahs knekkebrød idag tidlig, de forsvinner fort på joben - lunsj nå! |
Gratulerer alle som har tatt av seg =) og spesielt den magiske 10 grensen ;)
Selv har jeg kommet meg over en veldig magisk grense i dag =)=) 89 kilo!!! himmel jeg er endelig på 80 tallet:confused::eek: YAHOOOOOOOOOOOOOO!! Jeg har stått stille så sinnsykt lenge at jeg begynte å miste håpet men der satt an i sikkringsboksen. Leste det nille skrev om mer grønnsaker og salater og vips!ps er tilbake hjemme;) |
gir egentlig snart opp.. var så inderlig glad når jeg endelig gikk ned noen kg, men nå har de kommet på igjen.. å jeg kan ikke sette fingeren på årsaken.. Er tilbake på påskevekt.. Så jeg kjenner at det virker helt håpløst akkurat nå..
|
Jeg har starta meg en blogg i dag, om dere er interreserte... vet ikke helt hva som blir å stå i den, men noe lavkarbo kommer nok. :) http://www.eastfarm.blogspot.com/
En ting jeg har bestemt meg for... er at det skal være ganske rosa.... |
Damer, grunnen til at jeg vurderer å slutt er fordi JEG ER GRAVID!!!!! Bare fire uker, men gravid er gravid!
Dere er de første som får vite det, har ikke sagt det til mannen min engang. Jeg vil ikke si det enda, for er så redd for å spontanabbortere eller noe de første 12 ukene og han ville blitt så lei seg. Han har hatt nok med de første tre. Så nå må dere krysse fingrene for at på det fjerde skal det skje!! Lurer litt på hvordan matveien skal bli nå. |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:47. |