![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
Ja, men liksom.. I flere uker da?:p Dessuten tror jeg ikke fordøyelsen ligger i nærheten av der jeg har vondt.:p |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Begge ungene her har gått på allergimedisiner hver sommer frem til tenårene fordi de reagerte så horribelt på stikk. Sønnen klødde på seg betennelser og antibiotika- kurer mot det før vi fant løsningen. Man blir jo fortsatt stukket, men stikket hovner mye mindre opp og er slett ikke så plagsomt lenger. Litt xylocain tok resten av kløen! Siste snuppa gikk på var Loratadin. Finnes på apoteket uten resept. Er mye billigere i Sverige eller om du får det på blå resept som mine fikk til slutt! |
Sitat:
Dette ga mening for legevenner...utover det vet jeg ikke |
Tar ikke zyrtec fast nei, har bare prøvd å ta det for å se om jeg kunne stanse denne voldsomme allergiske reaksjonen på stikkene.
|
Sitat:
|
Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
Sitat:
|
Re: Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
Tenkte å bruke eggehviter i brød. Eller erstatte noen av plommene med flere hviter, tenkte jeg. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Mulig jeg er helt dust i huet, men jeg aner ikke hva du mener.:) |
Sv: Re: Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
Sitat:
Dersom du ikke har spist ppillene dine, om du burde ha spist dem, kan smertene/ubehaget komme av at du er gravid!:p;):) Tenker jeg at han mener! |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Noen som har høynet pay pal grensen her? Jeg fikk beskjed om at jeg måtte heve grensen fordi den var nådd, de skulle sende en kode sammen med trekk av 15 kr men jeg finner det ikke hverken i bankutskrift eller i profilen på pay pal. Jeg skjønner ikke hva card statement betyr. Vet du? Dette sto:
|
bank statement er kontoutskrift. jeg får denne kun i nettbanken. hos meg er det et forstørrelsesglass på hver post som jeg kan se detaljer, og noen ganger kommer vedlegg i nettbankpostkassa hvis det er overførsler med ekstra detaljer.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Lite spørsmål: Hvor lang tid har du brukt på den vektnedgangen? Hvilket kosthold har du fulgt? Rune, nu går vekta endelig rette veg igjen |
Sitat:
Jeg startet egentlig på fire kilo mer. De gikk jeg ned i løpet av fire måneder etter at jeg fikk datteren min. Egentlig bare ved å spise litt mindre.. Så begynte jeg på ketolyse og gikk ned 3-4 kilo i løpet av 5-6 uker. Også gikk jeg over på en litt streng versjon av Lindberg og gikk ned ca 16 kg i løpet av 5-6 måneder. Så skjedde det veldig mye greier, som gjorde at jeg ikke helt fikk det til. Da gikk jeg opp og ned og ned og opp de samme seks kiloene i halvannet år. Mellom 99 og 93. Også begynte jeg rett før jula 2011 igjen.. Og har da gått ned ca 8 kilo med litt sånn egenkomponert, som du ser i filosofiboksen min.:) Brakk skuldra mi i september, så har liksom hatt sjansen til å fokusere 100% på bare trening, slanking og innarbeiding av gode vaner, i et halvt års tid.. Har trena underveis, hele tiden egentlig. Blanding av kardio og styrke. Akkurat nå har jeg slankepause, spiser vedlikeholdskalorier og trener tung og mye. Har en magehud som begynner å bli litt vel slæskete, så syntes det var greit å ta seg en pause da. |
Takker Nellie. Stå på!
|
Thanks!:D
Går det an å sende regninger til NAV, når man har fått inkassovarsel på regninger man ikke har fått betalt, fordi at de ikke har betalt ut sykepenger på to måneder, når jeg leverte sykemeldingen min den dagen jeg fikk den?:o Grrrrrrrrrrrrrr. |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:47. |