![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
Jeg har lagd en tilsvarende oppskrift uten fiberhusk. :ja: http://forum.lavkarbo.no/album.php?a...pictureid=1896 |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Peach canei er kjempegreier, sammenlikna med trubadur. Prøv mateus, og gang det verste i smaken med 100, så er du der.
Sangria og Kir var det neste :) |
Er 116 cm vidde veldig stort på en genser for en normalbygd mann ...?
|
Håper det er noen data kyndige her?
Jeg hadde for noen uker tilbake en sånn oppdatering på laptoppen, alt gikk automatisk. Og så startet den opp igjen på ny. Men jeg lurer på om jeg har krysset av på noe jeg ikke skulle eller mente å krysse av på. For etterpå kom det opp at jeg måtte ta sikkerhets kopi, og velge sted. Da har jeg valgt noe som heter HP TOOLS,: E. Men så er det bare det at denne mappen er ikke stor nok til sikkerhets kopien. Så vil de ha meg til å endre eller utvide, eller slette. Jeg forstår ikke helt hva jeg skal med sikkerhetskopi flere ganger i mnd, og forstår det på min bror som er ganske flink med pc at jeg ikke behøver dette. Men jeg får ikke til å ta det bort. Har slettet sikkerhets kopien en gang, og da ble jo mappen ledig, til neste sikkerhets kopi ble gjort. Da fikk jeg varsel om lite diskplass igjen. Så hva gjlør jeg nå? MÅ jeg ha denne sikkerhetskopieringen hele tiden, eller kan jeg få stoppet det, og hvordan skal jeg gå frem? ha windiws 7. |
Sitat:
|
kan jeg dele tabletter selv om det står at de skal svelges hele? de nye diabetesmedisinene mine har sinnsvakt store tabletter.. og jeg sliter med å ta selv små med bare vann...
|
Sitat:
|
T_T hvem sin ide var det at 2.2x1.2cm store tabletter var en fin størrelse...
|
Sitat:
Men Eucras- pillene er ikke så ille, altså, de sklir lett ned!;) |
Jeg trenger litt hjelp!
Jeg sliter veldig med å sove gjevnt gjennom hele natten for tiden, og det føles som om kroppen min ikke kommer til ro når jeg skal sove.. Beina slapper liksom ikke av og jeg blir liggende å vri på meg og strekke på beina, ligge med dem høyt etc.. Kan magnesium hjelpe da? Har hatt det slik nå i over en ukes tid og jeg er ganske sliten. |
Sitat:
Dersom du får løs mage, går du litt ned på dosen! |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Rett i dass var det vel, ikke! Du er da 500,- nærmere frikort i det minste! Jeg var gjennom hele runden og endte opp med Victoza- sprøyter + Insulatard i tillegg til metformin! Virker bra nå, da! |
Sitat:
Og hvordan måler man riktig dose? |
Sitat:
Rune |
Sitat:
Måler riktig dose? Hva mener du? Står på boksen hvor mye virkestoff det er i en pille. Start med høyeste dosering og gå ned på dosen om du blir veldig løs i magen. Etter 2 uker kan du gå videre nedover på dosen. Kanskje er det nok foor deg å ta 300mg når du har fått fylt opp lagrene! Du må rett og slett prøve deg frem med hva som passer din kropp! Kanskje må du også justere dosen i forhold til mens- syklus(trenger mer da) eller sykdom! Lykke til! Håper det hjelper deg!:) |
Tusen takk! :)
|
Sitat:
Sitat:
|
Jeg er på jakt etter bomullsgarn i denne fargen (mangefarget). Har noen sett noe her i Norge som likner ?
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:13. |