![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
Om du ikke har vanlige vekter da :) |
Takk:)
|
Sitat:
Da jeg brukte den på arret og magen etter bukplastikken, vennet jeg meg til å ha den så varm fordi jeg mener det var det beste for å øke blodsirkulasjonen. Bruker jeg den på ryggen og lårene(min auau områder) er det utenpå tynne klær om jeg skal holde på lenge! Minner meg på å finne den frem i dag forresten. Har ligget feil på nakken min 2 netter på rad og trenger littoppmyking, kjenner jeg! |
Sitat:
Har en svigermor med MS og mulig diabetes son har veldig stygge sår på føttene som ikke gror. Legene mener det er pga dårlig sirkulasjon. Den dårlige sirkulasjonen kan vistnok komme av en utposning på hovedpulsåren i magen (som var godt noe tilbake ved siste sjekk). De gjør ikke noe med bena før magen er fikset. Og - kanskje dette kan være noe for junior, som stadig har kalde ben, sikkert pga dårlig sirkulasjon (han går jo ikke). Jeg spør de vise jeg.... :) |
Noen som har en god hvitvin å anbefale? Helst en ikke så søt, men en tørr en, og så bør den være gjengs nok til at den finnes på de fleste pol. ;)
|
Sitat:
Massasje og varme kan øke sirkulasjonen, men bør brukes med forsiktighet, så man ikke gjør vondt verre ved å påføre nye skader med trykk eller varme. Begynn forsiktig og bruk aldri mer varme enn at du tåler det fint selv! Om det ikke har stor effekt, vil det være bedre enn ikke noe og all aktivitet er bra, både for svigermødre og den yngre garde!:love: |
Sitat:
Svigermor har så papirtynn hud på bena at jeg tror nesten ikke jeg tør å prøve engang. Det skal ingen ting til før det går hull, og da er vi igang med nok et sår :( Men, tror kanskje jeg skal prøve ut på junior. Han liker at bli massert og knadd, så dette kan bli deilige kosestunder :love: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
http://www.vinmonopolet.no/vareutval...11/sku-5218701 4,5 g restsukker pr liter Drakk litt av den i fjor sommer, da var det vel 2010-utgaven. |
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
Det er uansett for sent, for jeg har alt vært på polet. Fikk anbefalt, og kjøpte denne. Den har bare to gram sukker per liter! Jeg har smakt rødvinsvarianten, og den var i alle fall veldig god. Jeg er jo egentlig en rødvinsjente, og har null peil på hvitvin, og har egentlig aldri likt det noe særlig, for jeg synes så godt som all hvitvin har en bismak av gjær ... Lurer på om det har noe med ungdommens hjemmeekspermenter med Skala vinklubb kombinert med liten tålmodighet? ;) |
Sitat:
Hetvin av solbær og rips fra hagen, smaker knall :) |
Sitat:
Kjøpte forresten økologisk rødvin på polet uten sulfider tilsatt... Da smakte det akkurat som hjemmelaget rødvin. Så kanskje det ER slik rødvin bør smake? Jeg har dessuten begrenset vinbruken mye etter at jeg fant ut hvor mye gift og ulumskheter det er i billigvinene. |
Kanutten, svovler du ikke rødvinen du lager?
|
Sitat:
|
Hvis jeg svovler når jeg legger vinen.
Så mere når jeg stikker om Så svovler jeg alle korker før jeg korker vinen. PS, jeg bruker vinfilter, en av verdens beste oppfinnelser, nest etter vannklosettet og primusen :) |
Sitat:
http://www.vinmonopolet.no/vareutval...010/sku-379801 Synes nesten den smaker litt melon. |
Sitat:
|
Er det noen vits i å bruke Fiberhusk når man bare bruker egg, ost og cottage cheese i oppskriften? Noen som vet? :)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Hva skal du bake?
|
Sitat: