![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
Ad block plus, er som navnet sier et lite tillegg til firefox som blokkerer reklame.
Programmet/tillegget er helt gratis, og finnes her: http://adblockplus.org/en/ Etter å ha innstallert Ad block, må man abbonere på et filter. Jeg bruker EasyList. Ulemper med Ad block: Endel steder som f.eks hotels.com blir blokkert så rent for meget. Det er da bare å fjerne blokkeringa av akkurat den nettadressen. Man har et ikon nede til venstre på skjermen når man bruker ad block, så det er enkelt å lette på restriksjonene til enkelte sider. |
Ad block har jeg brukt i mange år. Det er helt enkelt genialt! :D Å lese nettaviser ble en helt ny opplevelse, for ikke å snakke om å slippe de tidvis underlige google-annonsene her og der ...
|
Sitat:
|
Sitat:
Isomalt har en søtningsgrad på 55% og en GI på 9. Så den påvirker blodsukkeret lite. |
Noen med MYE mage og valker som har prøvd denne her, og kan si om den hjelper eller ikke? Vet liksom ikke om jeg skal presse alt nedover og inn, eller dytte alt oppover. Vanlige lave panty dekker ikke magen, men lager tvert i mot en enstra valk, og fungerer ikke. Burde dekket helt opp under brystene. Og hvor er åpningen i denne?
http://www.onestopplus.no/products/b...324340448.aspx |
Sitat:
|
Sitat:
|
hehe sikkert greit det ikke er knepping da.
Men hvordan blir det å ha på seg noe slikt i syden tror dere hvor det er varmt og klamt og man blir svett? Og hvordan velger man størrelse? Den størrelsen man bruker i klær, eller mindre for å holde inne? |
Sitat:
|
Noen som vet om Nivea sine kremer er tilsatt noe "skummelt" ?
Kjøpte dag- og nattkrem for kort tid siden og oppdaget i helgen at huden på kinnene føles rar. Å ta på dem er som når man har hatt bedøvelse hos tannlegen, og den holder på å gå ut. |
Sitat:
|
Takk skal du ha! :)
edit: ble rødt varsel på begge to.. da kjøper jeg noen andre i dag. |
Sitat:
Sitat:
Sitat:
|
Frisørdama er sur fremdeles! :lol: Dette begynner bli patetisk. Eller? :snill:
|
Sitat:
Tror du skal holde deg til klesstørrelsen din. De er jo laget stramme for å holde ting på plass, så det skulle bli riktig. Jeg har ikke prøvd kjole, men har vært veldig fornøyd med body. Da bestilte jeg etter bh-størrelsen min, det var ikke andre typer størrelser å velge mellom :) Og ja, de er mye varmere enn vanlig todelt undertøy. Kan se for meg at det blir veldig varmt og svett i syden. |
Sitat:
|
Ja jeg ser for meg at det kan bli klamt og varmt. Føler meg bare så lite vel der nede, når man pynter seg om kvelden og skal ut og spise. Valker her og der, hehe. Jeg blir så varm og klam at jeg hadde kanskje blitt stående på toalettet og ikke fått boddyen på plass etter toalettbesøk. For der er det etter min erfaring ikke aircondition, og veeeeeldig varmt. Får tenke litt på det, kan jo sende tilbake hvis jeg føler den ikke passer og er tungvint å få på.
|
Jeg hadde på meg en sånn i et bryllup en gang. Etter middagen måtte jeg ta den av, klarte ikke puste lengre, hehe... Og så ble jeg veldig varm!! Ps, tror ikke det går an å bruke den i syden nei, da kan det lett bli som buksa til Ross fra Friends.... Husker du den?
|
hehe nei det har jeg ikke fått med meg .
|
Sitat:
|
Sitat:
Jeg har oppdaget at jeg blir skitdårlig av samlebåndsrødvin. Skitdårlig ala forgiftet. Nå har jeg heldigvis i lang tid kjøpt viner som jeg har fått garanti på skal være økologiske og IKKE samlebånd, men kjøper jeg en dunk med vin som smaker likt år etter år (ikke samme dunken da, men samme merket), ja da er jeg garantert å bli syk. Kort fattet.... Jeg er IKKE blitt særlig økologisk av meg når det gjelder mat, men når det gjelder vin. :p HER står litt om vin... |
Noen som har erfaring med bodylotion med selvbruning, og har noen å anbefale?
Er redd for å bli oransje med vanlig selvbruning, men slik bodylotion tror jeg er bedre. |
Sitat:
Men jeg tåler dessverre veldig dårlig div kremer, så måtte kutte det ut. |
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:21. |