![]() |
Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?
Jeg rakk ikke innom her igår, men jeg gjennomførte level 2 og idag har jeg klart å få det til også. Imorgen er siste dag på level 2 :)
|
Ferdig med økt 5 på level 2 shred og imorgen går jeg videre til level 3:D
|
Første dag på level 2 av six week six pack, til overmål med litt sykling først, kan si jeg sleit. Neste gang bør det bli motsatt, men sliter med å få kroppen i gir på formiddagen.
3/12: hele / dag 2 banish fat 4/12: level 1 / dag 15 six pack 10/12: level 1 / dag 16 six pack 11/12: level 1 / dag 17 six pack 12/12: hele / dag 3 banish fat 13/12: Six pack / level 1 / dag 18 16/12: Six pack / level 2 / dag 1 http://tickers.tickerfactory.com/ezt...T/exercise.png |
Det ble sykkeltur her også og dag 1 på level 3. Det var tungt.
|
Sykkel på meg også idag - 1 time Xycling på Elixia:D.. så da får Jillian vente til imorgen.
God helg VSB og Wonder Woman:) |
Level 2 av six pack i dag og. Sliter litt. Tok et par minutters pause mellom circuit 1 og 2, pluss lettere vekt i andre runde, så gjennomførte jeg i hvert fall. Får heller trappe opp etter hvert. (Tror denne er bra trening for beina mine og, mye utfall lignende øvelserr og jeg er veldig mye svakere i venstre bein, så kanskje jeg får jevnet ut det litt også på noen ganger med denne.)
12/12: hele / dag 3 banish fat 13/12: Six pack / level 1 / dag 18 16/12: Six pack / level 2 / dag 1 17/12: Six pack / level 2 / dag 2 http://tickers.tickerfactory.com/ezt...T/exercise.png |
Rakk en runde med No More Trouble Zones idag...midt i julestria:gave::gave:
Det er så bra, det programmet...tar ihvertfall godt tak i alle mine "trouble zones":) 13 ganger level 1,2&3 av KB&T 6 ganger Banish Fat, Boost your Metabolism 1 gang Shred with Weights 8 ganger level 2 6w6pack 3 ganger Yoga Meltdown 9 ganger No More Trouble Zones Start dato 07.10 |
Sitat:
|
Ny økt i dag.
12/12: hele / dag 3 banish fat 13/12: Six pack / level 1 / dag 18 16/12: Six pack / level 2 / dag 1 17/12: Six pack / level 2 / dag 2 18/12: Banish fat / hele / dag 4 http://tickers.tickerfactory.com/ezt...T/exercise.png |
Ble 6w6pack level 2 på meg idag + Yoga meldown level 2:visemuskl
Hadde egentlig bestemt meg for Banish idag.... men det er så langt..og tungt!! Creds til deg VSB, som gjennomførte hele idag:) (syns det er det hardeste Jillian programmet:eek: 13 ganger level 1,2&3 av KB&T 6 ganger Banish Fat, Boost your Metabolism 1 gang Shred with Weights 9 ganger level 2 6w6pack 4 ganger Yoga Meltdown 9 ganger No More Trouble Zones Start dato 07.10 |
Jeg har halsbetennelse og tannverk og ligger flat:( Det passer dårlig nå:mad:
|
Sitat:
|
Takk så mye Pandora, krever stahet å gjøre det ferdig ja, men sleit igrunnen vel så mye i dag med six-pack jeg.... Dagsform har såååå mye å si (og tid på døgnet, mat....)
12/12: hele / dag 3 banish fat 13/12: Six pack / level 1 / dag 18 16/12: Six pack / level 2 / dag 1 17/12: Six pack / level 2 / dag 2 18/12: Banish fat / hele / dag 4 19/12: Six pack / level 2 / dag 3 http://tickers.tickerfactory.com/ezt...T/exercise.png Nye mål i dag: Mage: 96cm 86cm, 86? (84-89???), 84cm, 82cm Rumpe: 111cm 106cm, 106cm, 105cm, 100cm Lår: 68cm 64cm, 62cm, 61cm, 59cm 19/12 25/11 (ca. oppstart six-weeks six pack) 17/9 (3 uker etter oppstart av 30 day-shred) 10/5-11 Det morsomme her er vel at Jillian Michaels six-weeks, six pack ser ut til å ha best effekt på rompe og lår:rolleyes: Kanskje killer buns og thighs er tingen for å få bukt med magen???:D Nei, det går jo nedover så får smile og være glad for det... Ikke vondt ment om programmene i det hele tatt, bare en merkelig digresjon... Og det burde vært magen som var lettest å bli kvitt, for disse "ridelårene" har jeg alltid hatt. |
Banish Fat idag - hele programmet:) gikk faktisk litt lettere nå (men da brukte jeg "bare" 630 kcal) ..lurer på om det er effektivt for å redusere kraftige lår...eller kanskje jeg må holde meg til 6w6pack ??? ref dine erfaringer VSB;)
13 ganger level 1,2&3 av KB&T 7 ganger Banish Fat, Boost your Metabolism 1 gang Shred with Weights 9 ganger level 2 6w6pack 4 ganger Yoga Meltdown 9 ganger No More Trouble Zones Start dato 07.10 |
Sitat:
Nå kan jeg ikke skylle på level 2 heller, for der er jeg akkurat stertet, men der er det mye beintrening føler jeg. Tenker på en samtale jeg hadde for en tid tilbake med en mann. Han hadde tatt mål av lårene underveis i treningen, men i motsetning til oss målte han ØKNING i cm:D Forskjell på folk, eller kanskje mest damer og menn... Ingen trening på meg i dag, kroppen er sliten og trengte tydeligvis en hviledag, men tur og handling med ryggsekk er ikke så gæli det hell. |
Sitat:
|
Takk for det Pandora, formen kommer seg sakte men sikkert.
VSB: Så flotte resultater du har! Fra i dag tar jeg juleferie i 14 dager:D Jeg gleder meg til å starte på ann igjen med trening på nyåret. God jul til dere. Håper dere får en fin feiring. :) |
No More Trouble Zones idag - og nå er det sofatid under ullteppet...minus 10 kalde ute:eek:
13 ganger level 1,2&3 av KB&T 7 ganger Banish Fat, Boost your Metabolism 1 gang Shred with Weights 9 ganger level 2 6w6pack 4 ganger Yoga Meltdown 10 ganger No More Trouble Zones Start dato 07.10 |
Jillian igjen, må få inn noe trening i julestria. Har absolutt forsett om å fortsette gjennom jula, for å hjelpe meg å prøve holde vekta med utskeielser...
16/12: Six pack / level 2 / dag 1 17/12: Six pack / level 2 / dag 2 18/12: Banish fat / hele / dag 4 19/12: Six pack / level 2 / dag 3 23/12: Six pack / level 2 / dag 4 http://tickers.tickerfactory.com/ezt...T/exercise.png |
Så bra VSB! Skal prøve å få trent mye i jula, men reiser bort 1. juledag...uten Jillian :o ...skal nok få til noe likevel.
Idag ble det Elixia step-time:) GOD JUL:):) |
Forbrenne litt her på forskudd... Hadde egentlig tenkt fri i dag, men med helt fri 22. så måtte jeg til pers i dag!
16/12: Six pack / level 2 / dag 1 17/12: Six pack / level 2 / dag 2 18/12: Banish fat / hele / dag 4 19/12: Six pack / level 2 / dag 3 23/12: Six pack / level 2 / dag 4 24/12: Six pack / level 2 / dag 5 http://tickers.tickerfactory.com/ezt...T/exercise.png |
Måtte til idag jeg også ...før julegrøten:)
6w6pack level 2 idag - da var vi to VSB! 13 ganger level 1,2&3 av KB&T 7 ganger Banish Fat, Boost your Metabolism 1 gang Shred with Weights 10 ganger level 2 6w6pack 4 ganger Yoga Meltdown 10 ganger No More Trouble Zones Start dato 07.10 |
Så flinke dere er Pandora, VSB og Wonder woman :)
Ønsker dere alle en strålende jul. :klem: |
Sitat:
|
Banish fat i dag... Så får vi se om denne motion saken blir montert, så kan jeg teste x-box utgaven...
16/12: Six pack / level 2 / dag 1 17/12: Six pack / level 2 / dag 2 18/12: Banish fat / hele / dag 4 19/12: Six pack / level 2 / dag 3 23/12: Six pack / level 2 / dag 4 24/12: Six pack / level 2 / dag 5 25/12: Banish fat / hele / dag 5 http://tickers.tickerfactory.com/ezt...T/exercise.png |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:42. |