![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
Sitat:
Sitat:
|
Ehm, ja. Jeg spør enda mer, jeg. (Enn om jeg sikkert får svar på alt jeg lurer på på fredag). Er det som regel trådløst internett på rommene man skal ligge på på Ullevål? Hadde vært litt ok å ha med laptopen.
|
Når jeg var innlagt fikk mamma og broren min komme når som helst. Andre gjester kunne også komme, men da gikk vi ut i stua. Vennene mine kom en dag og lånte en rullestol de suste meg rundt i. Men jeg tror kanskje sykepleierene var litt snillere med meg, siden jeg hadde gjort et ganske stort inngrep og gråt så mye (og ville ha mamman min). Rart med det, man er ikke så voksen når man blir voksen. De fleste som lå på rom med meg var bare inne for dagkirurgi. Dette var på Haukeland da. Men dersom det er en sånn stue på avdelingen kan man jo sikkert gå dit å møte folk også utenom visittiden. Lykke til Photo :) Ta med noe underholdning. Kan bli kjedelig på sykehus..
|
Sitat:
|
Ja, headset må bli med. :) Det går jo bra, jeg er bare ikke så glad i sykehus at det gjør noe. Satser på at tilgang på internett, film/serier, strikketøy og besøk får meg fint gjennom det. :)
|
Sitat:
|
Når vi snakker om sykehus...
Jeg skal legges inn førstkommende mandag, beregnet opphold 8-12 uker, men heldigvis med helgepermer. Hva i alle dager pakker man? Noe utover pc, bøker og event filmer det kan være lurt å ta med? |
Sitat:
|
Og foresten kan det være veldig godt å ha sin egen shampo og balsam, for sykehussåper og sånt er ikke akkurat godt for huden. Kan kanskje være godt å ha noen fine klær og sminke med seg også, i tilfelle man vil spjåke seg litt opp en dag man føler seg nedfor og får besøk. Dersom man er i form nok til det da..
|
Sitat:
Det med forsikringsselskapet var ikke dumt. Hvis det blir sånn at hele huset må sprøytes, så koster vel det en del... Nå er du sikkert glad for at det er vi som skal komme til dere. :lol: |
Sitat:
Sitat:
Ser selv det høres litt stusselig ut, men jeg regner ikke med å få besøk i løpet av oppholdet. Kanskje ei venninne tar seg èn tur, resten av tiden må jeg nok belage meg på telefoner og selvskapt underholdning. Min familie bor 5-6 t unna der jeg skal inn, her i området er det stort sett fellesvenner og familien til eksen som holder til, ser ikke helt for meg at noen av de kjører 2 timer for å hilse på. Ang mat ja, må selvsagt bake et lavkarbo-brød! Tusen takk for både gode tips og :klem: , vimsen! :love: |
Det er lenge på sykehus..Ønsker deg alt godt og masse lykke til :):)
|
Sitat:
|
Oioioi, 8-12 uker, da skal ikke jeg klage, Charlott! Lykke til! :klem:
|
Sitat:
Ikke for å kuppe tråden her, men det er ikke en vanlig sykehus-innleggelse. Min flotte primærlege tror at min overgreps-fortid mm har skapt store traumer, og siden jeg er så mentalt "sterk" mener hun det er stor sannsynlighet for at jeg har tatt det ut på kroppen min. Rett og slett blitt fysisk syk. Og at ved å bearbeide disse traumene kan jeg bli fysisk frisk/friskere :D Derfor er det innleggelse ved en psykiatrisk døgnenhet. Tror prosessen kan bli både lang og ubehagelig, men steike spennende og ikke minst knallherlig om min doktordame har rett og at det er dette som skal til for å komme ut i jobb igjen! :D |
Sitat:
|
Sitat:
Utrolig spennende om behandling/gjennomgang/whatever de gjør, av gamle opplevelser faktisk kan være med på å gi meg en friskere hverdag, rent fysisk synes jeg :D Og litt lekkert at doktordamen faktisk tar tak i slike ting og mener det kan være en sammenheng mellom det og crappy helse :) |
Beklager, jeg endret innlegget mitt, for jeg følte kanskje det var litt feil å komme med sånne råd ... :o
Det er alltid godt med leger som ser at det psykiske og fysiske henger sammen, for de av oss som selv kjenner det på kroppen er jo dette en selvfølge. :) |
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Er evig optmist og har troa på at man stadig har muligheten til å utvikle seg som menneske, om man vil, dette blir en stor erfaring i så måte :) |
Sitat:
Ønsker deg masse lykke til Photo:):) |
Sitat:
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:25. |