![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
Men det jeg mener er at alt lukter litt rart når du tar det ut av vakumpakka, så det trenger litt tid på å lufte. Jeg har brukt alt av fjærkre som har gått ut på datoen og aldri hatt noen problemer. Bortsett fra en gang som t.o.m kattene forsvant fra kjøkkenbenken. Den likta ikke godt selv etter en halv time. :eek: |
Sitat:
|
Sitat:
Det gjør forøvrig ingenting at du går etter at vertsskapet har lagt seg, bare du husker å slå av lyset når du går :p |
Noen som har prøvd Nisim sine produkter?
Har lyst på langt hår (helst i går :P) og ble anbefalt denne av en frisør: http://www.nisim.no/no/Hjemmeside/11...l-fet-hodebunn Mens denne er for raskere hårvekst: http://www.nisim.no/no/Hjemmeside/11...nditioner360ml- Frisøren spesifiserte at det var den blå, ikke FAST jeg skulle bruke... |
Hva synes dere om å dra til frisør i arbeidstiden?? Det skal både klippes og farges og tar to-tre timer?
Er det greitt eller er det ugreit? Det er ikke snakk om trekk i lønn eller permisjon. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Vi har fått noen ekle kryp inn i huset, men vi skjønner ikke hvor de kommer fra. :confused: De er brune, ganske små og kan både fly, hoppe og krype.
Foreløpig har de holdt seg i stua og på kjøkkenet, men det er mer enn nok for meg... Spesielt når sola står på, kommer de krypene fram. Da klekkes sikkert egg. Grøss! Har noen vært borte i dette eller har forslag på hvor de kan holde hus? Vi har sjekka sprekker i både gulv og tak, men finner ikke noe. Plutselig er de bare der. Og det er ikke særlig koselig å sitte i sofaen og plutselig kommer en krabat krabbende oppover armen min. Eller som istad, under genseren. :o |
Sitat:
Har brukt Nisim i ca 4 uker, merker ikke så stor forskjell ennå. Tror ikke jeg mister mindre hår,og men har fått en del "nye" hårstrå. Har nå et veldig tørt hår, å skal til frisøren å stusse det i morgen (å det trengs veldig, over et år siden sist). Tror det kan gjøre håret godt:rolleyes: Jeg har kjøpt Nisim på apoteket, å der har jeg sånn stempelkort (vitus) å bruker 40 og 50 % når jeg kjøper det. Å vis du ikke har sånn kort så tror jeg vis du kjøper Nisim shampo så får du balsam med på kjøpet (var det på lørdag, vet ikke hvor lenge det tilbudet varer) også på Vitus Elin |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Må bare rette på meg selv, vi trodde NAV skulle betale rett inn på konto til oss. Men det var ikke sånn det virket. Så nå har vi egentlig trukket tilbudet om leiligheten tilbake.:confused: Men vet noen om NAV kan gi garanti på husleien og om de belaler depositum? Elin |
Sitat:
Kan det være veggdyr ? |
Sitat:
Da må vi bare finne ut hvor de er og hvordan vi skal fjerne dem... |
Sitat:
Klarer du finne noen bilder på nettet som ligner? Det hørtes hææææsli ut! Men nå har jo dere reist endel og jeg leste for ikke så lenge siden at man kunne ta udyr med seg hjem.. Det er IKKE irske udyr. :nei: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Takk meg til kuer på Toten, dem ser man `jaffal om de kravler opp i kofferten :p |
Sitat:
|
Ser de sånn ut:confused:http://bilde.dinside.no/de+bor+i+mat...&ee=1222951931
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Men vi har jo ikke noen i matvarene... ??
Men de likner både på veggdyr og melbiller da, altså. Må vel være noe i samme slekta. Kan melbiller hoppe og fly? |
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:47. |