![]() |
Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!
Sitat:
Jaaaaaaa - kjempedumt :hylgrine:Jeg synes det er så mye sykdom rundt omkring for tiden... det vil vi ikke ha noe av. Leste noe om nytt treff 23. mai - DA skal jeg klare å komme :) Kose deg masse da Distrea!!! Indi: så bra med 7-tallet , herregud, jeg gleder meg til å komme under 100-tallet :o Sjokoladejenten: vi har også salatbar på jobb, så jeg tar med suppe på termos og så tar jeg i tillegg en tallerken med bladsalat, brokkoli, agurk og sjampignonger (når de har da, iblandt blir det bare salat og agurk..litt kjedelig, men men) + litt olivenolje over. Det går helt fint. Etter at jeg begyntep på fase 2 har jeg begynt å slenge oppi 3-4 skiver med skinke i tillegg. Forresten, noen av dere på fase 2 som drikker litt vin? Jeg har bare drukket en gang i påsken, men da ble det også 1/2 flaske + litt sjampis :p namenam |
Litt vin.... ? Litt??
Tror nesten aldri jeg har drukket litt vin jeg... men jeg lot det være i hele fase en sist, altså en måned. Nå drikker jeg et par glass to, av og til tre dager i uken, går helt fint det... for meg jaffal! Veldig glad i vin, ikke rus, men vin, men akkurat nå har jeg jo ikke så mye mat den smaker godt til da... Hvilken vin passer best til pannekake??? Noen som har ideer? En lett og tørr chianti? :) |
Vin til ED pannekake? Den må jeg nesten tygge litt på... :lol:
Jeg drakk ikke noe i fase 1, men påskeaften tok jeg to små glass rødvin. Ble god og susen så det tredje glasset måtte jeg bare helle ut. Passer seg liksom ikke å bli brisen på påskeferie med mann og barn. :p Men jeg drikker sjelden vin, blir nok mer nå til sommeren. Så når jeg først tar et glass er jeg ikke så nøye på om det blir ett eller tre. Elsker rødvin, men er ikke så glad i hvitvin. Kjerringa mot strømmen... ;) |
Jeg liker også best rød, men det er jo noe mat som bare roper etter en chablis da! ;)
Kjenner også at det blir nok fortere når jeg er i ketose enn ellers, og det er jo bare bra! |
Sitat:
|
Sitat:
|
huff jeg får ikke spist ED i ettermiddag.. skulle egentlig hjem, men kan ikke dra hjem før imorgen... og her var det dårllig med ED og LK mat...
|
Lykke til Jeef, håper du får i deg et eller annet. :blomster:
|
Ikke spise deg ut av ketose da, det er jo kjipt!
Tenke på speilreflekskamera... :) |
Sitat:
|
Sitat:
Tror jeg må kjøpe meg vin for nå har jeg ingenting. Tror nok at jeg lettere kan kose meg med et glass vin eller to i stedet for å bli fysen på noe godis. Vin til pannekaker? Nei, da drikker jeg heller vann :D |
Enig... det er håpløst med vin til pannekaker... definitivt!
Du når snart 15 kilo du, så stilig!! :) |
wow.... snart 15 kilo!... så fort! :heia: meget bra asså :)
|
Ja, helt utrolig Ruska! :heia:
Sjekket på jobben, og jeg har søren meg jobbehelg 23. mai og jeg. :( Er visst ikke meningen jeg skal komme meg på treff. |
ååå... går det ikke an å bytte?
|
måtte jo veie meg i dag også da :rodme: hadde egentlig tenkt å la det vær, og var sikker på at vekta viste to kg opp etter helga. Jeg komhjem ganske sent i går, så jeg har vært 1,5 døgn uten ED... maten var ikke optimal. Vekta viser "bare" 200 gr opp, så jeg må vel si meg fornøyd med det. så nå sitter jeg her med capuchinoen min og koser meg :D har begynt å ha litt kardemomme i den, og det er faktisk ganske godt :)
|
Sitat:
(Men det er ikke så mange som vil jobbe fredag kveld av en eller annen merkelig grunn ;), vanskeligste vakta å bytte bort.) Så bra at det gikk såpass bra med vekta Jeef! Da er det bare å brette opp ermene og gi gass videre. :heia: Her stoppet vekta på 92,0 for tredje dag på rad. Kunne den ikke bare gitt etter 0,2 i allefall da så jeg fikk se 1 tallet. :rolleyes: I dag skal jeg sitte i hallen i sekreteriatet mesteparten av dagen, så denne helgen blir utrolig kort. |
Stå på jenter. :heia:
Jeg er ganske fornøyd med denne uka, føler jeg har kommet skikkelig i gang og det er så deilig! :spent: Har ikke vært på vekta enda, er så lenge siden jeg veide meg sist og orker ikke å bli skuffet. ;) |
Sitat:
Så bra at du føler det går greit Titti. Får håpe det blir en positiv overraskelse når du bestemmer deg for å gå på vekta. :) |
Å så deilig, Robyn! :heia: Utrolig hva 200 gram kan ha å si! :D
|
Veldig tullete å ikke vei meg ja. Jeg orket ikke veie meg etter jul og gikk ikke på vekta før jeg dro til New York i feb. Da var jeg 2,5 mer enn jeg var på det minste før jul. Etter N.Y. (og en del karamellpopcorn og burgere) ville jeg ikke veie meg, men startet jo opp på ED igjen og så kom påsken....og enda har jeg ikke vært på vekta.
Snart to mnd siden sist faktisk. :sjokk: Men klærne passer fortsatt og strammer ikke, så jeg har sånn nogenlunde oversikten alikevel. ;) |
goood morgen.
Hvis klærne sitter bra, så er det nok ikke så ille titti :) jeg håper jeg etterhvrert slipper denne vekt hysterien, og heller måler i forholt til klærne og hvorden jeg føler meg, for denne veiinga er so.... syk :o Så bra Robyn, ett taller var stas å se tenker jeg!:heia:, nå gleder jeg meg veeeldig til å se 0 og helst 9 snart ;) noen må skyte meg i foten i dag... for jeg remla innom vekta, og den stoppet på 92,4. DVS, 1,4 opp siden fredags morgen :rolleyes: Og jeg har ikke SKEIA ut SÅ mye syns jeg... ikke med karbo ting. Da blir jeg litt redd for å slutte med posene etterhvert... går fort opp igjen :mad: ny giv nå, fase 1 en god stund fremover :heia: |
Det er sikkert bare vann, Distera. (og litt vin og baconpølse :lol:)
En går fort opp når en er i fase 1, men meningen er jo at man gradvis skal innføre et og et måltid til man spiser normal mat igjen. Da tror jeg ikke man går så fort opp hvis man har en liten utskeielse. |
Sitat:
du har sikkert rett, men det blir ikke noe mindre frustrert av det. Håper det er borte igjen til torsdag og veiedag! |
Satser på det! :ja:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:54. |