![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
Sitat:
1. Kjøp Selsun shampoo på apoteket (reseptfritt) 2. I løpet av en kveld smører du inn utslettene godt med shampooen 3 ganger og lar det trekke godt inn og tørke mellom hver gang, og så sover du med det om natta. 3. Etter ei uke gjentar du samme prosedyre. 4. En måned etter det igjen, gjentar du det en siste gang. Hvis du vil kan du jo prøve dette, hvis du blir kvitt det er jo saken grei. Hvis ikke bør du vel oppsøke lege for å finne ut hva det er. Eventuelt kan du besøke legen først. |
Jeg skal på sånt halvtårsoppfølgingsmøte på NAV i morgen.. Sammen med sjefen min.. De syntes ikke jeg trengte ha med lege. Har da altså vært sykemeldt i et halvt år.. Hva kan jeg forvente meg?
Ser ikke helt poenget, siden jeg skal begynne å jobbe igjen 1. mai, men det er kanskje sånn i tilfelle jeg finner ut at jeg ikke er bra nok til å jobbe likevel? |
visdomstann kirurgisk fjerna nå. fått pinex forte, men den tar bare toppen av smertene. hjelp?? hva gjør jeg?
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Pinex hjelper ikke på meg, hverken vanlige eller sterke. Apoteket tror meg ikke, siden det er samme virkestoffer som i paracet, men det er faktisk sånn. Paracet funker da.
|
tja, jeg blir dårlig av ibux, men ibumetin funker finfint på meg... skal jo lissom være det samme... pinex forte hjalp meg da jeg trakk mine 3 visdomstenner. men jeg brukte ikke opp første pakka engang, gikk over til vanlige smertestillende dagen etter.
|
Nai. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre altså. Jeg har så absurd lav smerteterskel:o Men det er greiere nå enn hva det var da jeg våkna av at bedøvelsen var gått ut, da holdt jeg på å kaste opp av smerte :eek: sank sammen på kjøkkengulvet i krampegråt mens jeg brakk meg. Nå gjør det heldigvis bare veldig vondt :lol:
|
Sitat:
|
Sitat:
Men det kan være verdt å prøve Ibux altså, dama jeg snakket med på apoteket den gangen sa også at det var mye bedre i forhold til tannsmerter. Og det er det jeg har fått hos tannlegen også når det har vært noe, visdomstenner eller en stor fylling som jeg måtte ta i fjor da det var blitt hull under en tidligere fylling ... Men det bør være litt stor dose for at det skal hjelpe. Når jeg tenker på det husker jeg at jeg ikke bare følte meg groggy, men fikk vondt i hodet av Pinex forte. Men det er vel den eneste gangen jeg har tatt det, så vidt jeg kan husker (kanskje noe for mange år siden, men er usikker), så har ikke noen bred erfaring ... |
Sitat:
|
Re: Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
Har dessverre ikke noen gode råd å komme med.. Men håper det går over snart! |
Yeah, har prøvd ibux nå, nå er alt mye lettere :D til og med fått i meg litt mat! Hurra!
|
Sitat:
|
Sitat:
Fortsatt god bedring :blomster: |
Sitat:
|
tusen takk folkens, dere er gode! :love: (var ikke helt meninga å kuppe tråden her altså.. o.O )
|
Sitat:
Men nå går det nok fint framover. Klemme litt på deg, jeg. :klem: :suss: |
Sitat:
2- 3 dager så har du glemt alt om hvor vondt det var og kan glede deg til å ta de 3 neste, Vaskeklut! |
Sitat:
|
Sitat:
Tannlegen min tar alltid en nede og en oppe på samme side samtidig. Da slipper man på en måte unna med 2 vondter fordi man ikke likevel ikke kan bruke den siden av munnen!;) |
Kitt: så rart! Jeg må spørre tannlegen litt mer inngående i neste uke når jeg skal ta stingene! Har jo ikke lyst på råtnende tenner heller da :eek:
|
Sitat:
Sitat:
Må nok være veldig individuelt hvor lang tid det tar før man får problemer med de gjenværende, men mine holdt ut i 25 år :eek: |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:23. |