![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
Er det en spesiell slags tanntrekking, eller? Jeg trakk fire på en gang. Det var ikke fælt. |
Manne og Kitsu, hm, ringorm var ikke noen hyggelig tanke, men tror flekkene er ru over alt. Har hatt hunder i sengen .... men de klør ikke.
Har ikke pleid å ha atopisk eksem, men har det siste året vært plaget først på pekefingeren med kløe, tynn og sprukken hud. Begynte et sted, og spredde seg til hele fingeren og så fortsvant det, og begynte på lillefinger på samme hånd. Veldig plagsomt i vinter med den tynne såre huden. Og nå disse runde flekkene. |
takk folkens! godt å høre at man ikke nødvendigvis kreperer av smerte...
nellie: det er en visdomstann som må fjernes kirurgisk... |
Sitat:
|
Sitat:
|
takk! :) får heldigvis beroligende, og så skal mannen være med (pga beroligende medisin) og så blir han hjemme fra jobb med meg etterpå. og han har lovt å lage blomkålssuppe og kokosmelkis.. :love:
|
Sitat:
Og, en morsom ting -det tok UTROLIG mye kortere tid for såret å gro siste gangen, mot den første gangen. Da hadde jeg lagt om kostholdet i mellomtiden. I det hele tatt har groevnen min tatt seg en real opptur siden dess! Og jeg tryner litt mer enn snittet ... :o |
photo: herlig! har jo merka at jeg har god ... "groevne", så satser på at det går smuuuth.
men. når man får sosialhjelp, kan man få nav til å dekke dette? det var ikke helt planlagt, kan man si. akuttime i går, hvor jeg fikk beskjed om at jeg måtte fjerne tanna. kostnaden til sammen for meg vil bli rundt tre tusen, og det er liksom ingenting man tilfeldigvis har ekstra når man har øk. sosialhjelp.... |
Sitat:
|
Sitat:
|
Hvordan fjerne tran-lukt fra klær? :confused:
|
Re: Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
Har nå sittet laaaang tid og funnet klær inne på Celbes, og skal bestille, og så får jeg opp at jeg må betale kontant. Men jeg vil ha faktura. Jeg forstår ikke dette, jeg finner ingen steder på hovedsiden hvor jeg kan registrere meg som kunde, ikke annet enn det som kommer opp når jeg prøver å bestille.
Det står at for å få faktura i posten så må man være registrert og søke om det??? Er ikke det litt tungvindt? Er det jeg som missforstår?? På ellos får jeg faktura i posten etter at varen er kommet. Noen som vet hvorfor jeg ikke får registrert meg hos celbes, og hvorfor jeg ikke får lagt inn at jeg ønsker en faktura i posten? har ikke mulighet til å betale kontakt. sukk får ringe dem i morgen. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Har fjernet tre av mine kirurgisk, og det gikk mye kjappere og var mye mindre vondt enn den som ble trukket. Lykke til!:klem: |
kirurgisk fjerning koster 1800 kr per tann. (egenandelen) hvertfall det jeg betalte for et par år siden. men det er jo uansett en del penger
|
Sitat:
|
Jeg har en hevelse rett der brystbeinet slutter, i mellomgulvet. Hvis jeg tar på det kjennes det ut som om noen trykker på halsen min fra innsida. I det siste har jeg også kjent at hevelsenpulserer f.eks når neg har lagt meg, noen som har noen ide om hva det kan være?
|
Sitat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Celiac_plexus |
Sitat:
|
Sitat:
Høre med legen? Rare hevelser hos relativt nybake mødre skal tas alvorlig! |
Sitat:
Jeg føler meg ikke så nybakt lenger... :rolleyes: Og jeg har hatt dette til og fra siden slutten av tenårene. Ble undersøkt for galleproblemer da jeg var atten pga det (da var det med smerter utover på høyre side i tillegg), men de fant ikke noe. Uff ja, må nok til legen med det, men jeg gruer meg :o Fikk sambo til å sjekke hva han mente om hevelsen for en times tid siden, og er fortsatt kjempekvalm og har snøringsfornemmelser i halsen etterpå, selv om han ikke trykket på det, men bare strøk forsiktig over. |
Sitat:
|
:rolleyes: Hva gjør man når man har vunnet 15 poser chips og ikke spiser sånt?
Jeg er nødt til å hente de på postkontoret i dag.. Kanskje gi de bort til venner? |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:16. |