![]() |
Sv: Togtråden!
Har hatt 2 runder i treningsvognen i dag.
Første runde i treningsrommet på jobb, og nå nettopp en skikkelig opptur på en fjelltopp :p Matinntaket har nok vært litt lite, men væskeinntaket er det ingenting å si på :D Resten av kvelden går nok med i sløvevognen, bare slappe av og gjøre ingenting :cool: |
Nå har jeg nettopp vært å bestilt meg ny forlovelsesring :p:eek: Det er nattåpent på senteret her og i et akuttbesøk innom pga en trøblete fugl her hjemme, så stoppet jeg innom en gullforetning og falt totalt for en ring. Billig ring, ja, men hadde jeg hatt penger og den kostet 40.000 kr så hadde jeg nok valgt den samme da også. Den kostet 260kr, men de hadde ikke min størrelse inn så jeg bestilte den inn jeg :p Skummelt, men godt føler jeg. Endelig har jeg noe å brife med! Håper bare størrelsen er grei for jeg var temmelig varm og litt hoven når jeg sto å prøvde ringene i butikken.. De kunne evt stramme den inn for meg da. Har ikke sagt det til sambo enda hehe, men tviler på at han tar det så tungt. Han vet at den andre forlovelsesringen jeg kjøpte meg er blitt for liten så at jeg brukte litt mer penger på en ny behøver vel ikke å ha noe å si.
|
Sitat:
|
Vil bare advare om at den koselige vognen som står på sidesporet ikke blir koplet til...!!
Har ventet lenge på lokfører og bilettmann men det kommer ingen :confused: Så jeg har innsett at denne vognen ikke er i drift... Går ut av vognen og leter etter ett tog som faktisk er i drift :ja: (tror der går ett tog utpå høsten, men er ikke sikker) |
huff så leit da, Lava. Håper ikke jeg sitter i samme vogn :( Jeg har akkurat satt meg på toget igjen etter en lang tid på stasjonen, og om denne vogna ikke er i drift så må jeg nok gå av jeg også.. Venter et par uker til for å se om det dukker opp en sånn bilettmann..
|
Sitat:
|
Driver og snikveier meg for tiden(fy fy), men må bare dele at jeg er endelig på vei nedover igjen. :)
|
Åh !
Såååå deilig, Nnem !!! Og kanskje sees vi på treffet i oktober ! Jippiiii ! :klem: Godt å ha deg PÅ igjen ! |
aww :( gullforetningen kontaktet meg akkurat.. det var ikke mulig å få ringen i min størrelse :( Så fortsetter jeg letningen..
|
:hylgrine: Jeg er nesten tom for cocosa, så jeg kjøpte en ny i dag på helsekost, jeg betalte den fine summen av 178 kr og ikke 5 minutter senere en gang så finne sønnen min denne i vogna og pælmer den rett i bakken og i tusen knas gikk den..... Jeg eier ikke råd til en ny, så nå må jeg velge å risikere å spise glassbiter, eller la være å spise cocosa til jeg får penger igjen.. æsj altså. Sambo vil ikke at jeg skal spise glassbiter så det er mulig han kjøper kokosolja de selger på iherb fra Jarrow :) Lov å håpe! men uansett må jeg gå en stund uten olje..
|
i dag har jeg vært i svømmekupeen igjen. varmebassenget var stengt pga kluss med renseanlegget og det var kø på bøblebadet. da var det en ting igjen å gjøre der og det var å svømme :eek: med fullada mp3 spiller klarte jeg faktisk å svømme 2000 m i dag og er kjempestolt :D
|
Jeg våkner frisk og pigg hver morgen og funderer på hvorfor jeg er sykemeldt.. :happybday :_punk: :boxing: :heia: :visemuskl Det går knapt en time før jeg er i knevogna... :forstoikk Jeg blir like satt ut hver morgen.. :o
|
Nå har jeg vært inne i lesevogna, har kun lest det som dere har skrevet. Dere er så utrolig flinke:blomster::blomster::blomster::klem:SÅ gratulere alle sammen.
Nå vil jeg i vannvogna og gånedivektvogna. Min søster kommer på besøk. Hun bor i Tromsø å det er veldig lenge siden vi har sett hverandre. Når jeg nå samler så mye vann blir jeg så stor i magen. Er det noen som har forslag til hva jeg kan gjøre for å få vann ut av kroppen. Har bestemt meg for å drikke 3 liter vann vær dag. MEN jeg ønsker også forslag til mere fett i kosten, Begynner å bli lei rømme. Tror nå at jeg ikke går ned i vekt pga for lite fett. |
Sjekk fettfestivaltråden, tora trollmor. :ja:
Og jeg kjører ufortrødent videre. Skal veie i morgen. :spent: Og :blomster: på dere som ennå er på toget. |
juhuuu:)
jeg har akkurat sovet en liten halvtime å våkna opp igjen til et klissbløtt bad og to veldig rene hunder etter at dattera mi har lekt hundefrisør i badekaret (og tømt hele flaska med hundesjampo) så nå har jeg bestilt ny sjampo på iherb- måtte jo benytte anledningen til å kjøpe noe atkins-snop også, da :rolleyes: |
Sitat:
|
1 Vedlegg
I dag kom jeg over noe helteit for andre (høykarboere), såpass at jeg fant det på artige.no som består av KUN idiotiske bilder og lignende, men selv om bildet kanskje ikke skulle taes seriøst så ga det meg en utrolig herlig lavkarbofrokost for i morgen! Derfor tenkte jeg at jeg måtte dele den med dere også :D Det er da mye mat for ingen karber what so ever, kun bacon og ost :D
Man fletter baconet, steker det i ovn på 200 grader, fyller med ost, ruller den og jeg tror man skal ettersteke den litt også slik at den forblir som en rull. Kjempesimpelt! Denne kan man jo fylle med noe annet også om man vil det, gjør det jo mye lettere å lage en frokost når man egentlig bare er drittlei av eggsmaken. Om bildet jeg la inn her blir for vanskelig å tyde så kan man zoome mer på DENNE |
Guuuud, - det der var jo direkte lekkert !
Vi kjører vel videre her ? Tuuuuuuuuuuuut ! |
tut tuuuut :D
klart vi kjører videre :) jeg har spist en pakke lobnobs hver dag i det siste i tro om at hvit fisk med smakstilsetning umulig kan inneholde så mye karber. satt å spiste sånne rett fra pakka nå nettopp og kom til å lese bakpå. 8,4 karber gitt :eek: må visst finne meg noe annet lettvint jeg kan spise når jeg er sulten, da :rolleyes: |
Er fortsatt med :ja:
Imorgen blir det en tur i treningsvogna! :) |
Har ikke vært i lavkarbovogna denne helga, men trimturvogna derimot.... men hopper nok inn på toget igjen i dag (må sjekke skapene for mat først).
Har akkurat vært i Jillian Michaels-vogna, det ble det svett, skal jeg si dere!!! :lol: Ha en fin uke, alle sammen! |
god morgen alle sammen :)
så deilig at skolen har starta igjen. jeg få ungene ut døra på morran og kan sitte for meg selv med kaffe og pc før jeg går tur med hunden. og jeg kan gå hvor langt jeg vil uten at noen ringer etter 10 min og lurer på om jeg kan komme hjem snart pga søskenkrangling. jeg klarer tilogmad å rydde og vaske- noe jeg har problemer med da ungene er hjemme og roter ut igjen fortere enn jeg rekker å rydde :D og kostholdet er jo mye bedre når jeg kan lage meg noe ketosemat uten å tenke på at ungene skal ha mat samtidig og ikke liker ditten eller tåler datten, så kan jeg heller lage felles middag til de kommer hjem fra skolen :) og med all den tiden jeg plutselig hadde til rådighet nå, så tror jeg at jeg skal gå en tur til hundeparken. det er laaaangt å gå :) |
Sitat:
|
God helg, kjære alle sammen !
Vi kjører videre ! (men jeg kjører litt sakte, kjenner jeg ) :hylgrine: |
Jøje meg, går dette toget enda:eek:
Skal se det blir en togtur på meg etterhvert og da jo.... God tur , alle sammen:klem: |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:27. |