![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
Hva er MYE her? teller man antall dråper? Hva er det som gjør at vekten stagnerer? I dag hadde jeg f,eks jukseriskrem av cottagechees og fløte, og brukte vel en 10 dråper kanskje, + vaniljedråper. Regnes dette som mye? Og sånne dager har vi alle, er nok ganske normalt *trøsteklem* |
Noen som vet hvor ille det er å spise hamburgerne på macdonalds og burger king? Uten brød selvsagt , kanskje med salat, og med ost på.
En sånn skjelden gang, et par ganger i året liksom, går dette an , eller er det rett og slett drittmat? |
Jeg spiste fedonburger på Burger King i sommer og da var burgeren på ca 30 karber.
Jeg lever lavkarbo pga diabetes, men en ytterst sjelden gang spanderer jeg på meg slik mat, og så angrer jeg som en hund etterpå; blodsukker på styr og så er det jo ikke godt en gang i forhold til middagene jeg spiser resten av året :rolleyes: |
greit, det er stilletid i blokka fra klokka 23... men er det virkelig nødvendig å begynne å drille i betongveggen klokka 22 på kvelden???
|
Sitat:
|
ikke så vidt jeg vet. eneste jeg har lest er 23-07 skal være stille, året rundt. de fleste henger opp nabovarsel om fester, både i egen oppgang og nabooppgangen (sjelden mer enn 2-3 fester i året, men fint at dem sier fra på forhånd :))
|
Dersom en regning har forsvunnet i posten... Kan jeg da be om å få evt. gebyrer strøket når den endelig dukker opp? Har en som det aner meg at jeg skulle betalt i morgen, men den har ikke dumpet ned i postkassen enda.
|
Sitat:
Hva som er mye søtning, er nok veldig individuelt. Jeg har i hvert fall oppdaget at jeg ikke kan bruke det daglig, da stopper nedgangen opp. Det er egentlig helt greit, for jeg har normalt ikke noe særlig søtbehov. Men i dag kome det, og da ble det kokoskrem med vaniljestevia dråper. Smakte godt, og frister til gjentagelse. Det er derfor jeg lurte på om andre som opplever søtningsmidler som partystopper, har det på samme måte med stevia. Har i grunnen aldri brukt det før, men har nå div dråper/smaker og rent pulver i skapet ;) (Og det er kakemonsteret av en mann veldig glad for). |
Jeg bare lurer på ... hvordan lager du kokoskrem? :)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
OI !!!!!:eek: 30 karber i EN burger??? Det er jo neeeeesten en ukesrasjon med karber det. Regner du da med brødet også, kanskje det er det som øker karbo innholdet så veldig? |
så en oppskrift på fudge lagd av kokosmelk i en blogg, sikkert godt.
|
Sitat:
Går an å kjøpe kokoskrem på boks også, jeg har en fra Kara, men ikke åpnet den enda. Den har 3 kh pr. 100 gr. Vet ikke om dette er fordi kokosmelken er melk, altså en hard del krem og en rennede del melk, og at det er snittet som gir 1 kh. Hvis så er tilfelle, så må en jo regne litt mer kh enn 1 g i den fra Santa Maria. Men, godt er det :D |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Kan jeg helle ut en liten skvett lampeolje i do :confused:
|
Det er vel ikke så bra ... bedre å ta vare på det og levere det sammen med annet "farlig avfall" :ja:
|
Sitat:
Særlig gjør en liten sort en seg godt når man oppfører seg ordentlig, hilser på tanter og konverserer halvdøve jakt-fikserte onkler, gråter under vielsen, ler høyt av taler, danser og prater. Gjester som hygger seg er den beste pynten, uavhengig av farge. Å komme i veldig liten svart med tung aftenmake-up, ikke le, smile, snakke eller danse (fordi man har gått uten bh, for det sier ungpikebladene at man godt kan), og bare følge den peneste kelneren/ fetteren/ tilfeldig, øvrig hotellgjest med øyenene hele kvelden og avslutte med å spy i en busk av alle sigarettene... Not so much A propos gressgrønt; så på Noa noa ett grønt viscose-sjal med broderier i fjærform i gull... |
Sitat:
|
Sitat:
Å ikke snakke en hel kveld er fysisk umulig for meg, så den biten skal gå greit :D |
Vi skal leie ut en leilighet, å lurer på hvor beste plassen å få laget en leiekontrakt. Ta kontakt med advokat eller hva? Kom med tips
Elin |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:47. |