Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Generell diskusjon (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=21)
-   -   "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=26063)

Cyan 29-03-12 10:05

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Gerd (Innlegg 1322750)
fra vegvesen.no:
Ev 6

Dovrefjell

Oppland, Sør-Trøndelag - Vær- og føreforhold Vekslende bart, snø- og isdekke. Klokken 05:45 var det -2 grader, stiv kuling og lette snøbyger.

Takker og bukker. Som forventet rundt påsketider mao, og heldigvis uten jordskred og sånt :)

Lillemy71 29-03-12 11:01

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut (Innlegg 1322596)
Sånn derre toalettseter med f.eks piggtråd, fargeblyanter og eller fisker i, hvor får man kjøpt det?

Jula har mange festlige :D
Har også sett på Europris.

Dietta 29-03-12 16:28

Jeg er av den typen som ikke kan spise sukkererstatninger uten av vekta stagnerer. Er det noen som vet om stevia kommer innunder den kategorien ? Har jo GI null.

Lurer også på hvorfor jeg noen dager føler meg ganske fin, mens andre dager føler jeg meg som et slagskip, og har mest lyst til å krype under dyna og ikke komme fram på en uke eller mer :eek:
Har en sånn dag i dag - og det er absolutt ikke noe moro :hylgrine:

Carisma 29-03-12 16:29

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Dietta (Innlegg 1322961)
Lurer også på hvorfor jeg noen dager føler meg ganske fin, mens andre dager føler jeg meg som et slagskip, og har mest lyst til å krype under dyna og ikke komme fram på en uke eller mer :eek:

Pollenallergi? Den har slått meg ut for fullt hvertfall.... :rolleyes:

Dietta 29-03-12 16:32

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carisma (Innlegg 1322964)
Pollenallergi? Den har slått meg ut for fullt hvertfall.... :rolleyes:

Ja du sier noe der. Er allergisk mot det vanlige, bjørk, gress og burot, men har aldri gitt seg annet utslag enn øyne/nese/kan bli tett.
Men - kroppen forandrer seg jo hele tiden så hvorfor ikke.

Rin 29-03-12 16:34

Sitat:

Jeg er av den typen som ikke kan spise sukkererstatninger uten av vekta stagnerer. Er det noen som vet om stevia kommer innunder den kategorien ? Har jo GI null.

Tja - jeg tror det fort blir veldig individuelt, men stevia er det eneste søtemiddelet jeg ikke får noen negativ effekt av. Ingen mageplager osv, og har aldri observert noen innvirkning på vekta heller. Må kanskje passe på at man får tak i stevia som ikke er blandet ut med annet vas, da....

Dietta 29-03-12 16:39

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Rin (Innlegg 1322967)
Tja - jeg tror det fort blir veldig individuelt, men stevia er det eneste søtemiddelet jeg ikke får noen negativ effekt av. Ingen mageplager osv, og har aldri observert noen innvirkning på vekta heller. Må kanskje passe på at man får tak i stevia som ikke er blandet ut med annet vas, da....

Takk for svar. Jeg har helt ren stevia, men jeg var litt ubetenksom i spørsmålet mitt, for den steviaen jeg tenkte på var faktisk flytende med vanilje.
Har greid å få i meg 9 dråper i dag :eek:. Fikk plutselig lyst på noe søtt, så jeg pisket kokoskrem og hadde i steviadråper. Veldig godt, men nå er jeg skikkelig kvalm ;)

Carisma 29-03-12 16:40

Kan man gå i bryllup i "den lille sorte"? (eller ikke fullt så lille i min str, men dere skjønner hva jeg mener. :D)
Tenker å sprite den opp med tilbehør og sko i gressgrønt og gull....

Kanutten 29-03-12 16:44

Jeg har gått hos manuellputten min ca to ganger i uka i et år nå. :love: Han gnukker og gnir på ryggen og begynner se seg sånn høvelig fornøyd med den og mener at nå er det kun vedlikehold som trengs på der. :heia:

Jeg blir seff kjempeglad, men så sier han i neste setning at nå er det rumpeballene og innersiden av lårene som står for tur! :eek:
Jeg vil da ikke ligge med truse og vånd (bollemus blir for smått) mens han skal holde på å massere rundt mine edlere deler! Vil det se teit ut hvis jeg tar på meg en litt vid shorts med for i? Ala treningsshorts? Innser at jeg også må shave bikinilinjen. Sukk.

vaskeklut 29-03-12 16:46

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carisma (Innlegg 1322974)
Kan man gå i bryllup i "den lille sorte"? (eller ikke fullt så lille i min str, men dere skjønner hva jeg mener. :D)
Tenker å sprite den opp med tilbehør og sko i gressgrønt og gull....

Ja, det kan du vel!

Kanutten 29-03-12 16:59

Hvorfor er det så mange teite ord som er godkjent i wordfeud? Samt mange vanlige ord om IKKE er det? :confused:
Hvem bestemmer det?

langaard 29-03-12 17:11

Sitat:

Vi har alle sånne dager, og de er skikkelig kjipe:mad:
Trøste:klem::klem:

Kanutten 29-03-12 17:21

Sitat:

:klem: :rodme: Så ikke denne!
Kjæreste godeste Dietta. :klem: Enig med langaard, vi har alle det på dette viset selv om det ikke er noen trøst for deg. Jeg synes du er ei fabelaktig dame! Du får alltid opp humøret mitt og gir trøst, du er nydeliggod! :love:

Dietta 29-03-12 17:58

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av langaard (Innlegg 1322986)
Vi har alle sånne dager, og de er skikkelig kjipe
Trøste:klem::klem:

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kanutten (Innlegg 1322988)
:klem: :rodme: Så ikke denne!
Kjæreste godeste Dietta. :klem: Enig med langaard, vi har alle det på dette viset selv om det ikke er noen trøst for deg. Jeg synes du er ei fabelaktig dame! Du får alltid opp humøret mitt og gir trøst, du er nydeliggod! :love:

Tusen takk for gode trøst, gode ord og varme klemmer jenter :love: Ikke no' rart jeg er glad i dere.
Ja, jeg regnet ikke med at jeg er den eneste som får det sånn innimellom. Men rart er det. Kan ikke skylde på "uka" engang, og er jo (nesten) bestandig i strålende godt humør. Så dukker det opp en sånn rar dag innimellom som liksom drar en ned i et stort, svart hull. Men - jeg føler meg bedre allerede :D

Kanutten 29-03-12 18:16

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kanutten (Innlegg 1322976)
Jeg har gått hos manuellputten min ca to ganger i uka i et år nå. :love: Han gnukker og gnir på ryggen og begynner se seg sånn høvelig fornøyd med den og mener at nå er det kun vedlikehold som trengs på der. :heia:

Jeg blir seff kjempeglad, men så sier han i neste setning at nå er det rumpeballene og innersiden av lårene som står for tur! :eek:
Jeg vil da ikke ligge med truse og vånd (bollemus blir for smått) mens han skal holde på å massere rundt mine edlere deler! Vil det se teit ut hvis jeg tar på meg en litt vid shorts med for i? Ala treningsshorts? Innser at jeg også må shave bikinilinjen. Sukk.

Dytter litt på denne siden jeg må shoppe i morgen et eller annet.

Carisma 29-03-12 18:17

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kanutten (Innlegg 1323020)
Dytter litt på denne siden jeg må shoppe i morgen et eller annet.

Jeg hadde gått for shorts. Men ikke for vid da, da er poenget borte. :D. Evt bikinibukse type bokser?

Kanutten 29-03-12 18:24

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carisma (Innlegg 1323021)
Jeg hadde gått for shorts. Men ikke for vid da, da er poenget borte. :D. Evt bikinibukse type bokser?

Jeg tenkte på shorts med for. Han begynte så smått i dag å klemme på lårene utenpå buksa og jeg fikk spader allerede da. Fyren er smekkerlekker og det gjør ting overhodet ikke bedre. Jeg har flau hvalfølelse deluxe!

vaskeklut 29-03-12 18:28

Hva med treningstights, kanutten?

nellie 29-03-12 18:33

Hvorfor blør jeg i tide og utide??
Tar minipillene som jeg skal.. Har ikke opplevd det tidligere på dem (har brukt dem i over to år), skjer ingenting uten om det vanlige..
Kan det være fordi at jeg går ned i vekt, eller hva skjer?

Kanutten 29-03-12 18:33

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut (Innlegg 1323028)
Hva med treningstights, kanutten?

Han skal jo helt opp til innersiden av lårene. Med tights vil alt være stramt og bungle fælt!

Hvorfor bryr jeg meg egentlig?? :confused:

nellie 29-03-12 18:40

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kanutten (Innlegg 1323032)
Han skal jo helt opp til innersiden av lårene. Med tights vil alt være stramt og bungle fælt!

Han er jo profesjonell og har vel knadd innsiden av lårene til et x-antall små, store, fine, fæle, grusomme, fortreffelige, gamle, unge osv kvinner.

Ikke så lett å trøste seg med, men.:p

vaskeklut 29-03-12 18:43

Sitat:

Ja hvorfor bryr du deg egentlig? Jeg lover at manuputten ikke bryr seg :) Han gjør slike ting daglig og er vant til alt mulig! Kle deg i noe enkelt og komfortabelt og forsøk å ikke tenk for mye på det! Han er tross alt utdannet til dette, og får betalt for det ;)

Dietta 29-03-12 18:53

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carisma (Innlegg 1323021)

Helt enig med Carisma :ja:
Finn deg en shorts med fòr som du føler deg konfortabel i.
Gleder meg til fortsettelsen ;)

BenteR 29-03-12 19:17

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Dietta (Innlegg 1323048)
Helt enig med Carisma :ja:
Finn deg en shorts med fòr som du føler deg konfortabel i.
Gleder meg til fortsettelsen ;)

Helt enig :ja:

Og Dietta :klem:Sånne dager er bare en del av livet (og så er de et alibi for og tilbringe dagen i sofaen med et håndarbeid, kryssord eller stelling av negler:rolleyes:)

TrillTrall 29-03-12 19:40

Sitat:

Jeg skjønner hva du mener. :) Da jeg var gravid måtte jeg til fysio pga bekkenløsning og ringte bare en tilfeldig en og fikk time. Der kom jeg vaggende inn som en annen flodhest og oppdaget at jeg hadde bestilt time hos byens garantert kjekkeste fysioterapeut... :o Det var ikke gøy!

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:16.