![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
Sitat:
Har også sett på Europris. |
Jeg er av den typen som ikke kan spise sukkererstatninger uten av vekta stagnerer. Er det noen som vet om stevia kommer innunder den kategorien ? Har jo GI null.
Lurer også på hvorfor jeg noen dager føler meg ganske fin, mens andre dager føler jeg meg som et slagskip, og har mest lyst til å krype under dyna og ikke komme fram på en uke eller mer :eek: Har en sånn dag i dag - og det er absolutt ikke noe moro :hylgrine: |
Sitat:
|
Sitat:
Men - kroppen forandrer seg jo hele tiden så hvorfor ikke. |
Sitat:
|
Sitat:
Har greid å få i meg 9 dråper i dag :eek:. Fikk plutselig lyst på noe søtt, så jeg pisket kokoskrem og hadde i steviadråper. Veldig godt, men nå er jeg skikkelig kvalm ;) |
Kan man gå i bryllup i "den lille sorte"? (eller ikke fullt så lille i min str, men dere skjønner hva jeg mener. :D)
Tenker å sprite den opp med tilbehør og sko i gressgrønt og gull.... |
Jeg har gått hos manuellputten min ca to ganger i uka i et år nå. :love: Han gnukker og gnir på ryggen og begynner se seg sånn høvelig fornøyd med den og mener at nå er det kun vedlikehold som trengs på der. :heia:
Jeg blir seff kjempeglad, men så sier han i neste setning at nå er det rumpeballene og innersiden av lårene som står for tur! :eek: Jeg vil da ikke ligge med truse og vånd (bollemus blir for smått) mens han skal holde på å massere rundt mine edlere deler! Vil det se teit ut hvis jeg tar på meg en litt vid shorts med for i? Ala treningsshorts? Innser at jeg også må shave bikinilinjen. Sukk. |
Sitat:
|
Hvorfor er det så mange teite ord som er godkjent i wordfeud? Samt mange vanlige ord om IKKE er det? :confused:
Hvem bestemmer det? |
Sitat:
Trøste:klem::klem: |
Sitat:
Kjæreste godeste Dietta. :klem: Enig med langaard, vi har alle det på dette viset selv om det ikke er noen trøst for deg. Jeg synes du er ei fabelaktig dame! Du får alltid opp humøret mitt og gir trøst, du er nydeliggod! :love: |
Sitat:
Sitat:
Ja, jeg regnet ikke med at jeg er den eneste som får det sånn innimellom. Men rart er det. Kan ikke skylde på "uka" engang, og er jo (nesten) bestandig i strålende godt humør. Så dukker det opp en sånn rar dag innimellom som liksom drar en ned i et stort, svart hull. Men - jeg føler meg bedre allerede :D |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Hva med treningstights, kanutten?
|
Hvorfor blør jeg i tide og utide??
Tar minipillene som jeg skal.. Har ikke opplevd det tidligere på dem (har brukt dem i over to år), skjer ingenting uten om det vanlige.. Kan det være fordi at jeg går ned i vekt, eller hva skjer? |
Sitat:
Hvorfor bryr jeg meg egentlig?? :confused: |
Sitat:
Han er jo profesjonell og har vel knadd innsiden av lårene til et x-antall små, store, fine, fæle, grusomme, fortreffelige, gamle, unge osv kvinner. Ikke så lett å trøste seg med, men.:p |
Sitat:
|
Sitat:
Finn deg en shorts med fòr som du føler deg konfortabel i. Gleder meg til fortsettelsen ;) |
Sitat:
Og Dietta :klem:Sånne dager er bare en del av livet (og så er de et alibi for og tilbringe dagen i sofaen med et håndarbeid, kryssord eller stelling av negler:rolleyes:) |
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:16. |