Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Eurodiett (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=30)
-   -   FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=19833)

studine:) 16-03-10 07:43

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Hei alle sammen!!
Da er jeg tilbake fra Istanbul=) Jeg har hatt en fantastisk tur, selv om dietten kanskje ble lagt litt på hylla.. men har stort sett holdt meg på matta, og unngått det av karbohydrater jeg kunne. Og i dag hadde vekta en godnyhet jeg så sårt trengte: 77,1kg!!=) så jeg gikk ned, selv om jeg ikke var superstreng=)=)

grotingeling 16-03-10 08:27

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av studine:) (Innlegg 848468)
Hei alle sammen!!
Da er jeg tilbake fra Istanbul=) Jeg har hatt en fantastisk tur, selv om dietten kanskje ble lagt litt på hylla.. men har stort sett holdt meg på matta, og unngått det av karbohydrater jeg kunne. Og i dag hadde vekta en godnyhet jeg så sårt trengte: 77,1kg!!=) så jeg gikk ned, selv om jeg ikke var superstreng=)=)

Velkommen tilbake :D og gratulere med de gode nyhetene:p

Solange 16-03-10 08:56

Det er jo supert, Studine:):) Gir håp for andre som skal på ferie om at det er mulig;)

studine:) 16-03-10 10:24

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Solange (Innlegg 848495)
Det er jo supert, Studine:):) Gir håp for andre som skal på ferie om at det er mulig;)

tihi=) ja, det var deilig. Faktisk veide jeg meg igjen, bare for å se tallet... og da stod det 76.8=)

Popp 16-03-10 11:31

Velkommen tilbake, Studine:) Så deilig med en Tyrkia ferie, med både nedgang på vekten og SOL?

Gratulerer så mye med vektnedgangen! :heia:

Fungirl 16-03-10 12:03

Sitat:

Hei alle sammen!!

Velkommen heim igjen og grattis med godnyheten :heia:

JollyJ 16-03-10 12:15

Sitat:

Hei alle sammen!!

Så digg, både ferieturen og vekta:D Godt å vite at man kan være på ferie og ikke legge på seg men gå ned faktisk:p

studine:) 16-03-10 16:01

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Popp (Innlegg 848597)
Velkommen tilbake, Studine:) Så deilig med en Tyrkia ferie, med både nedgang på vekten og SOL?

Gratulerer så mye med vektnedgangen! :heia:

Du, det var ganske stusselig med sol. Egentlig var det ganske kjølig.. men det er en utrolig flott by!!!!!!!!!!

tinus76 17-03-10 08:44

Studine - det var kjekk lesing. At det er mulig med ferie uten å være superstreng og faktisk gå ned!!! Fantastisk!!

Gartulerer med vektnedgang i ferien!!!

studine:) 17-03-10 16:56

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av tinus76 (Innlegg 849138)
Studine - det var kjekk lesing. At det er mulig med ferie uten å være superstreng og faktisk gå ned!!! Fantastisk!!

Gartulerer med vektnedgang i ferien!!!

Takk!!!=)

I dag er det egentlig ryddedag... hele hybelen er bomba ned av siste forsending ED-produkter og klær fra turen.. pluss en litt for stor koffert.. Jeg kom så langt som til å re opp senga:P haha men jeg MÅ rydde ferdig, for det er ikke levelig her!!!=)

arkine 17-03-10 20:13

Sitat:

Hei alle sammen!!

kjempebra at du har klart og holde vekten , sågar klart og gå ned når du har vært på ferie

Fungirl 17-03-10 21:07

I morra drar jeg til Bergen, har time hos Fedonlegen på fredag så det blir spennende :)

Har omtrent ikke mat igjen og jeg får det sikkert ikke før på fredag og da er jeg i Bergen. Men men jeg tror jeg skal klare meg med det jeg har iallefall.

Kommer nok til å titte innom her i løpet av helga og rapport på søndag :)

Ønsker alle ei riktig helg :klem:

Solange 17-03-10 21:57

Kjempespennende! Jeg ønsker deg lykke til på timen og med maten i helga:)

Fungirl 17-03-10 22:09

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Solange (Innlegg 849544)
Kjempespennende! Jeg ønsker deg lykke til på timen og med maten i helga:)

Tusen takk :klem:

Tror absolutt jeg trenger det, er nervøs for begge deler :)

mokki 18-03-10 00:03

I morgen er det legetime igjen. Spent på hva tanitavekten sier.... denne uken blir det ikke nedgang, men har vel hatt nok med å få av tullet fra helgen.... Har i det store og hele holdt meg i skinnet. Nå i helgen blir det tur, og det kommer ikke til å bli eurodiet på turen, men skal jo prøve å holde meg i skinnet med tanke på karbene. Fra mandag igjen er det ny frisk. Da er det fult fokus fremover...

JollyJ 18-03-10 08:51

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Fungirl (Innlegg 849524)
I morra drar jeg til Bergen, har time hos Fedonlegen på fredag så det blir spennende :)

Har omtrent ikke mat igjen og jeg får det sikkert ikke før på fredag og da er jeg i Bergen. Men men jeg tror jeg skal klare meg med det jeg har iallefall.

Kommer nok til å titte innom her i løpet av helga og rapport på søndag :)

Ønsker alle ei riktig helg :klem:

Ha en helt super helg i Bergen Fungirl, håper du får SOL....
Blir spennende hos legen da, men du har vel i grunnen ikke noe å frykte, håper du får klarsingnal til fase to:p

JollyJ 18-03-10 08:56

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av mokki (Innlegg 849608)
I morgen er det legetime igjen. Spent på hva tanitavekten sier.... denne uken blir det ikke nedgang, men har vel hatt nok med å få av tullet fra helgen.... Har i det store og hele holdt meg i skinnet. Nå i helgen blir det tur, og det kommer ikke til å bli eurodiet på turen, men skal jo prøve å holde meg i skinnet med tanke på karbene. Fra mandag igjen er det ny frisk. Da er det fult fokus fremover...

Stå på Mokki, dette fikser du lett som bare det!!!!!:visemuskl
Kos deg med helgeturen;)

JollyJ 18-03-10 08:58

Og dagens gladmelding fra min side.. Jeg har endelig kommet meg under 100, jippi.. 99.7 sto det på min jukse veiing i dag .. Jippi.. Jeg får gå å feire det med en sjokolade shake:rolleyes:

Solange 18-03-10 09:05

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av JollyJ (Innlegg 849676)
Og dagens gladmelding fra min side.. Jeg har endelig kommet meg under 100, jippi.. 99.7 sto det på min jukse veiing i dag .. Jippi.. Jeg får gå å feire det med en sjokolade shake:rolleyes:

HURRA!!!!! Under 100 er en super milepæl:D Gratulerer så masse og stå på videre:) Skåler i skjoko-shake med deg:p

Fungirl 18-03-10 09:36

Sitat:

:heia: så utrolig deilig :)

Den sola i Bergen tror jeg forresten at jeg må se langt etter :lol:

grotingeling 18-03-10 12:03

Greetings from Florida http://www.33smiley.com/smiley2/emotions/happy/8.gifhttp://www.33smiley.com/smiley2/flags/q-z/6.gif
Tok 22 timer fra vi kjørte hjemmefra til vi sjekket inn på hotellet, det er lenge det - spesielt når maten en får på flyet ikke var særlig lavkarbo (ble litt lite mat) og jeg ikke fikk i meg nok vann. Så hadde en smule migrene da vi landet, men pytt pytt - den er borte nå.
Fikk forøvrig med meg kjeksene gjennom tollenhttp://www.33smiley.com/smiley/emotions/10.gif
Men det var nok bare fordi jeg sa jeg ikke hadde noe mat med meg, og at jeg ikke ble plukket ut til visitering.

Ble hentet av våre venner Hertz på flyplassen, og fikk utlevert leiebilen - en Cadillac 2009-modell
Veldig kjekt kjøre-på-tur-i-USA-bil http://www.33smiley.com/smiley2/world/england/6.gif

Nå er klokka bare litt over 6 på morgenen lokal tid og dermed litt tidlig å begynne shoppingen, vi skal derfor finne tilbake til den gode frokostrestauranten på International Drive
Sjekker nok innom i løpet av turen

Solange 18-03-10 14:07

Åhhh, Grotingeling, merker at jeg misunner deg skikkelig nå. Florida... Nyt livet i Caddilac i USA!! Ønsker deg en kjempefin ferie. Flott at du fikk igjennom kjeksene, men ikke bruk tida på å fortvila hvis dietten ikke blir helt etter planen alltid, kan ikke være så lett i høykarboens hjemland....

Popp 18-03-10 15:57

Sitat:

:heia: :heia: :heia: Gratulerer så mye med å ha kommet under 100 kg. :D

GTL: Tenkte på deg - og lurte på om du var reist allerede. Så artig med litt cadilacc kjøring, Kos deg masse og ENJOY!

Popp 18-03-10 16:00

mokki og Fungirl: Lykke til med veiing imorgen! FG: Kos deg med sola i Bergen

tinus76 19-03-10 08:22

Sitat:

Gratulerer - det er jo helt FANTASTISK!!!

GTL - kos deg masse - og jeg håper på masse tips - skal til USA i oktober (da håper jeg at jeg er i mår og kan kose meg der borte)

Da er det fredag - utfordringen er helgen, har ikke klart dem i det siste!! Men et lite vektnedgang idag var motivasjonen - ønske rå se et nytt tall på uke veiingen på tirsdag - en stund siden jeg har lagt inn nye tall nå!!

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:54.