![]() |
Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!
Velkommen hit Tulla 81! :)
Håper dette setter fart på nedgangen din. Jeg har gått ned 8,4 kg siden 14. februar og er strålende fornøyd. Jeg er insulinresistent og merker godt at det går litt saktere her nå, men håper jeg blir kvitt de siste 14 kg i løpet av våren/sommeren. Håper du får maten raskt, det har stort sett gått på et par-tre dager når jeg har bestilt. Og så får du bare spørre underveis om det er noe du lurer på. :) |
Sitat:
Bare å spørre om du lurer på noe! |
slenger med på med velkomstmelding :D
Her har vi det kjekt, vi har tre tråder vi babler i. En som heter "våre ED dager" der fører vi opp hva vi spiser om dagen. Også babler vi i denne også er det denne http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=17152 som du finner litt ideer for anvendelse av produktene og oppskrifter på andre lovligheter :) velkommen skal du være :blomster: |
hei og velkommen til oss :)
Jeg har lavt stoffskifte, og hadde insulinressistens før jeg startet ED (har ikke det lengre nå vistnok). Mitt beste tips er å være nøye med å følge dietten i starten :) Fase 2 er himmelen etter fase 1 :p |
I dag hadde vekta gått litt ned igjen, endelig. :D
Ha en fin dag jenter, nå må jeg komme meg på jobb. |
jeg også.... HURRA :D... 1,2 kilo!
|
Jeg har vært flink på tirsdag, og nesten flink i går, og har gått ned 1 kg disse to dagene :D
|
Sitat:
Jeg skal nok klare å holde Fase 1 slavisk i 20 dager. Det er litt av prisen for forfallet jeg har utstatt meg selv for. Jeg gleder meg til sommeren da skal jeg være smekker og lekker... Jeg håper jeg klarer å kvitte meg med 15 kilo innen 1. juli. Da skal jeg være strålende fornøyd! Ha en fin torsdag videre alle sammen :) |
Lykke til Tulle 81, bare å henge her inne så blir alt så bra så! Og du klarer fint fase en slavisk, det er ikke sååå ille!
Og Jeef, Distrea og Robyn, SÅ FLINKE VI ER!!! Jeg fant et 7-tall i dag, 79,5:D:D:D Startet på ny i fase en 18 mars, da var vekten 82, så ned to og et halvt kilo på 10 dager:D:D |
det er jo helt rått det, indi :heia: tallet 7 *drømme*
|
Takk vennen:) Du kommer etter, ikke bare drømming vi driver med:)
|
jepp jeg kommer etter:D en kilo i uka fremover nå :ja:
men god matt på oslotreff til fredag først :sikle: |
Det blir jo definitivt lavkarbo, så det er jo bare å kose seg! :)
|
Så moro det er her om dagen, nedgang over hele fjøla! :D :heia:
Jeg ligger nå på 92,2 og 8 tallet begynner å nærme seg. Gleder meg sykt til å komme dit. Tenk at for ett år siden veide jeg 110 kg, jammen godt at snart 20 av de er en saga blott. :D Husker godt hvor deilig det var å komme under 100, det er 7,8 kg siden det og nå. Her går det unna! :D:D:D |
Så flott Robyn! :heia:
|
Kjempebra Robyn!!!
jeg skal prøve meg på omelett i dag... skal spise litt spekeskinke til da... vet det er svinekjøtt, men noe godt må jeg ha til omeletten, siden jeg har glemt å kjøpe cola light :eek: |
Å, nei, føler med deg, Jeef! Jeg MÅ ha cocaen min hver dag når jeg er på ED!
|
Sitat:
driver å vurderer å ta ut sykkelen min også da... Må komme igang med litt trening... |
Colalight ja, bare må ha det jeg og! Hadde nok gått ut igjen om jeg hadde glømt den, eller, sendt gubben ut etter mer... :p
Kjempekjekt det går så bra med alle for tiden, selv har jeg bare gått og glist og tenkt på sjutallet mitt i dag:D. Kom på at jeg bare er halvannet kilo fra 30 kilo i minus... men det har jeg ikke tenkt så mye på, klarer ikke helt å forstå hvor jeg hadde alle de der kiloene:rolleyes:. Merkelige greier! Distrea, stilig bilde av deg da;) Fortreffelig aften til alle! |
takk igjen, indi :D
vi må jo ha fest her når du er på 30 minus! gleder meg sammen med deg jeg!... heeeelt sant! når jeg er på 85 så har faktisk jeg også gått ned 30 ;) men det er jo 5 år siden jeg gikk ned de, resten skal jo til pærs nå :p Jeg har faktisk klart å kutte colaen! men kommer til å drikke det når jeg er på besøk eller på cafe :) |
Åh, cola klarer jeg meg ikke uten. :o Godt å se vi er flere.
30 kg er mye Indi, utrolig bra jobbet! :heia: Gleder meg til jeg ser 7 tallet og, men får vel konsentrere meg om 8 tallet først. :o |
:heia: Og jeg sikter meg inn på 6-tallet. :ja:
|
blir rene lottorekken dette;)
Vi vinner alle sammer, hihi |
Sitat:
Dit kommer jeg nok aldri igjen. :o |
Er med Titti jeg da... men har vel en 6 kg igjen til 6 tallet (og nå vet plutselig allehva jeg veier :eek:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:54. |