![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
Sitat:
Tusen takk for svar og klem. :klem: tilbake :) |
Jeg lurer på om betalingsanmerkninger forsvinner straks man faktisk betaler regningen?
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
http://www.ebay.com/itm/Womens-Genui...item5f79fe9297 http://www.ebay.com/itm/New-Genuine-...item3cbc5150b6 De er langt unna å være blå, da. Denne er blå, men ikke kongeblå, men endel dyrere: http://www.ebay.com/itm/Tumi-Blue-Ca...item4601eb8773 |
Sitat:
Huff, stakkars! :klem: Jeg kan ikke svare, jeg heller, men jeg kjenner de som har slitt fælt med endometriose - forferdelige greier! Enda godt du ble lagt inn og fikk diagnosert det hele - jeg vet det kan være vanskelig å i det hele tatt bli tatt på alvor når problemet er "menssmerter" :( (Men, jeg er sånn 98% sikker på at i alle fall en av dem jeg kjenner utviklet de verste smertene mens hun også levde lavkarbo - uten at jeg helt vet hvor "strengt". Er ikke helt sikker på at dette fungerer som PCOS, altså...) |
Tusen takk Reason :) Har prøvd å finne på ebay selv, men er visst ikke så flink :P
|
Sitat:
Vet egentlig ikke mer om dette en en god kollega og venninne som har diagnosen har fortalt meg. Og at sykdomen er ekstremt forskjellig fra person til person. Kanskje lurt å ta kontakt med endometrioseforeningen så kan du utveksle erfaringer med andre som har sykdommen. Venninna mi har hatt nytte av å justere på kostholdet og sendte meg denne linken som et grunnlag. Hun har prøvd å feilet litt for å finne det som passr henne best, men slik som jeg ser det spiser hun a la Fedon men minimalt med glutenholdig mat og meieriprodukter. Virker som lavkarbo fungere for mange men med enkelte justeringer. Lykke til, håper det går greit for deg :) |
Sitat:
|
Vet ikke om denne tråden skal være for bare lavkarbo-spørsmål men, her kommer et om noe annet...
Noen som har prøvd løsvippene fra HM? Lurer på om det limet svir på øynene, og hvordan det er å få av... |
Sitat:
Jeg har prøvd dem, limet svir ikke, og det var bare å dra dem av etterpå -ta tak i den ene enden og dra forsiktig -løsna lett. Nå hadde jeg dem bare på i et par timer i forbindelse med en fotoshoot, men hadde ingen problemer med dem. |
HVA kan jeg bruke I STEDENFOR soyaproteinpulver??
Skal bake rundstk og i oppskrifta står det 100 g s.p.pulver. Har ingen slike pulver, jeg...Og vil gjerne bake NÅ! :-D HJELP! Noen? |
Sitat:
|
Sitat:
|
Oookei, Takk!! Da kan jeg prøve å bytte ut med mandel- eller kokosmel eller noe fiberhusk, for det har jeg! Ingen bake-pro eller proteinpulver her i skuffa, bare carob...men d er vel kakao'ish;)
|
Hvorfor blinker blitzen på iphonen min når noen ringer? Det gjelder ikke alle innkomne samtaler, bare noen. Det er iphone 4.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg lurer på hva som skjer, jeg KJEDER meg :eek:
Og jeg som er uoffisiell totenmester i å ALDRI kjede meg..... |
Jeg må begynne å tenke på hvor jeg skal på ferie i år! Skal reise med kjæresten og tenker å være borte i en uke ca. Fram til nå har vi bare vært i Sverige på tur. Vil til et sted hvor man kan oppleve varme, hvor det er noen butikker, men hvor det ikke er for turistifisert. Hva er ditt beste tips?? :confused:
|
Sitat:
Elin |
Sitat:
|
Hvorfor har jeg begynt og se på Paradise Hotell?????? :o
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:54. |