![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
Sitat:
|
Og så lukter det så godt av grønnsåpe på ubehandla tre.:love:
Et annet spørsmål: driver og surrer rundt inne på Strawberrynet.com og ser etter ansiktskremen min. Den koster alt for mye å kjøpe i butikk..... Er det noen som har handla der? Ros eller pepper? |
Sitat:
|
Sitat:
Kan være lurt å spørre i en fargehandel og så prøve seg frem der det syns minst, kanskje? |
2 Vedlegg
Sitat:
Her kan du se den enååårme forskjellen: |
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
|
Åååkei, mitt gulv er visst ikke særlig slitt ser jeg... :o. Men det er billige granplank som er lagt, ikke furu. Også spriker det som pokker ved veggen, men det er en annen historie.... Ikke akkurat handy manny han som bodde her før! :cool:
Kan prøve å sjekke malingsbutikken, og evt gå over med mer grønnsåpe. Er bare litt redd for å gjøre det verre siden jeg syns den hinna har blitt mer merkbar etter jeg begynte å bruke grønnsåpespray og ikke ajax. |
Det er en viss fare for at det som må til er hardt arbeid. Sånne ubehandla tregulv trenger å skrubbes ordentlig av og til med kost og såpevann. Vet du om gulvet er satt inn med noe fra før av? Er det et "flytende" gulv? Hvis det er limt og ikke spikra så kan det trekke seg sammen og utvide seg ganske mye etter som fuktigheten og temperaturen variere.
På mamma sitt stuegulv, som er "flytende" ubehandla gran, kan det være så mye som 5 cm "sprekk" mot veggen om vinteren når det fyres på det hardeste. Wow sier jeg og photo! |
Re: Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
Handle under 200,- hverken frakt eller toll. Kan også bestille to pakker i slengen. Opparbeider deg gradvis litt rabatt, og har aldri hatt problemer. Er veldig fornøyd. |
Sitat:
|
Finnes det et sted man kan kjøpe a-krem på glass billigere enn på shopping4net.com? de har økt fraktkostnaden nå så prisen blir ca 140 kr.
|
Sitat:
|
Ble bare inspirert av alle uniform-innleggene her:
da ungene mine gikk i barnehagen var den ene pappan der politimann og - for å si det rett ut - innmari kjekk! Vi skulle arrangere bruktmarked i barnehagen og noen lurte på hvordan vi skulle ordne med vakthold og da utbrøt den ene med svært dårlig skjult uniform-fetisj: "Kan ikke du be mannen din ta på seg uniformen... og holde vakt... da..." Vi lo så vi grein alle mann! Jeg innrømmer glatt at jeg er ekstremt svak for menn i uniform! Ikke i kamuflasjeuniform da, men gi meg en mann med sånn offiseruniform med blanke knapper og sånt! *kadååån* Og menn i sånt blått arbeidstøy, gjerne litt skitne og ferskt svette! Mmmm... Og leger i hvit frakk...! Primitiv - og stolt av det! :lol: |
Sitat:
Der var det også ubehandlet tregulv, vi brukte masse grønnsåpe (med litt vann i :p ) og lå på alle fire og SKRUBBET. Du verden så flott det ble etterpå! Og så godt det luktet! *mimremimre* |
Sitat:
Savner det gulvet, lukta, følelsen av å gå barbeint på det. Her er det bare laminat. |
Re: Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
Vil det si at en ikke betaler frakt hvis en velger European standard? Hva med toll når en handler for over 200,- Og kommer det klart frem når en har sendt en ordre hva en skal gjøre få igjen mosen? Takker for svar. Har noen produkter over 200,- jeg gjerne skulle bestilt, så her er det kanskje en god mulighet. |
Sv: Re: Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
Infoen står her: Sitat:
|
Re: Sv: Re: Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
noen som har funnet ren luo han guo søtningsstoff noe sted?http://www.nuliv.com/pd_luohanguo.html
|
Kan jeg lage isbitterninger av kokosmelk?
|
Sitat:
Jarrow Formulas, Lo Han Sweet, 2.8 oz (80 g) Active Ingredients: Inulin-FOS (FructoOligoSaccharide), Xylitol and MogroPure (Momordica grosvenorii, Lo Han fruit juice concentrate). Other Ingredients: Silicon dioxide. NuNaturals, Lo Han Supreme, 2 oz (59 ml) Lo Han Guo Fruit Extract (Momordica grosvenori) 60 mg Other Ingredients: Vegetable glycerine, 20% pure grain alcohol and water. Og denne her, tror jeg. Selv om det ikke står noe om søtning: Dragon Herbs, Sweetfruit Drops, Super Potency Extract, 2 fl oz (60 ml) Proprietary Extract Formula Luo han guo fruit 0.75 ml Other Ingredients: Water, vegetable glycerine |
Sitat:
|
Sitat:
Hva heter sånn derre treningsstrikk på engelsk? sånn som man står og tøyer og drar i vet dere...:rolleyes: |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:23. |