![]() |
Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?
Hei Pandora :)
Ser du bruker Jillian Michaels Killer Buns & Thighs ofte. Er den hard? Tenkte kanskje å bestille den så jeg har den i hus når jeg er klar til å begynne igjen. Ønsker deg fortsatt lykke til. Du er kjempeflink :heia: Det er dere andre også :D |
Da ble det Jillian i dag og, selv om jeg var dønn stiv etter riding, løsner vel først, for så å stivne igjen tenker jeg...
18/10: Level 3 / Dag 2 av 30-day shred 20/10: level 3 / dag 3 21/10: level 3 / dag 4 23/10: level 1 / dag 1 six-pack 24/10: level 3 / dag 5 shred 25/10: level 1 / dag 2 six-pack 27/10: level 3 / dag 6 shred 30/10: level 1 / dag 3 six-pack 31/10: level 3 / dag 7 shred 1/11: level 1 / dag 4 six pack http://tickers.tickerfactory.com/ezt...6/exercise.png |
Hei LIBBA:):) Håper du er tilbake her inne snart!!!
Killer Buns & Thighs er veldig bra - blir skikkelig svett på en god måte, ikke noen øvelser som er sånn helt pyton egentlig (men så har jeg ikke våget meg på level 3 enda, holdt meg mest på level 1). Sikker på du vil like den siden du har likt mye det samm som jeg har tidligere (Ripped, 6w6 pack etc..) Idag ble det 6w6pack igjen på meg - level 2:D 7 ganger level 1 av KB&T 2 gang level 2 KB&T 5 ganger level 2 6w6pack 1 gang Yoga Meltdown 1 gang No More Trouble Zones Start dato 07.10 |
Sitat:
|
Sitat:
Ikke noe Jillian på meg idag - har hatt hjemmekontor og syklet litt i lunsjen, det får holde:) Stå på videre i høstmørket/tåka som det er her...:goodluck: |
Sitat:
|
Da klarte jeg gjennomføre i dag og, et dytt fra mannen var bra og nødvendig...
18/10: Level 3 / Dag 2 av 30-day shred 20/10: level 3 / dag 3 21/10: level 3 / dag 4 23/10: level 1 / dag 1 six-pack 24/10: level 3 / dag 5 shred 25/10: level 1 / dag 2 six-pack 27/10: level 3 / dag 6 shred 30/10: level 1 / dag 3 six-pack 31/10: level 3 / dag 7 shred 1/11: level 1 / dag 4 six pack 2/11: level 3 / dag 8 shred http://tickers.tickerfactory.com/ezt...6/exercise.png |
Ble en runde med KB&T idag...:)
8 ganger level 1 av KB&T 2 gang level 2 KB&T 5 ganger level 2 6w6pack 1 gang Yoga Meltdown 1 gang No More Trouble Zones Start dato 07.10 |
Dytt, dytt, dytt, noen som blir med å dytte meg? Ja, ja, klarte å komme meg i gang med Jillian nå på kvelden.
18/10: Level 3 / Dag 2 av 30-day shred 20/10: level 3 / dag 3 21/10: level 3 / dag 4 23/10: level 1 / dag 1 six-pack 24/10: level 3 / dag 5 shred 25/10: level 1 / dag 2 six-pack 27/10: level 3 / dag 6 shred 30/10: level 1 / dag 3 six-pack 31/10: level 3 / dag 7 shred 1/11: level 1 / dag 4 six pack 2/11: level 3 / dag 8 shred 4/11: level 1 / dag 5 six pack http://tickers.tickerfactory.com/ezt...6/exercise.png |
Kom igjen VSB!!!:heia::heia: Jeg dytter som bare det... tenk på hvor bra du føler deg etter treningen er gjennomført - og ikke minst dusjen etterpå!!
Syns vi er alt for få her inne nå - LIBBA, hvor er du??:confused::) Ble Elixia time på meg igår - og idag tur ute tror jeg, men imorgen er jeg tilbake med Jillian oppdatering:p Ha en fin lørdag:goodluck: VSB!! |
Rakk en runde med No More Trouble Zones før cup-finalen idag:D!
8 ganger level 1 av KB&T 2 gang level 2 KB&T 5 ganger level 2 6w6pack 1 gang Yoga Meltdown 2 ganger No More Trouble Zones Start dato 07.10 |
Da ble det Jillian i dag, shred level 3. Begynner å prøve meg litt på de advanced øvelsene, men det er et stykke igjen.
18/10: Level 3 / Dag 2 av 30-day shred 20/10: level 3 / dag 3 21/10: level 3 / dag 4 23/10: level 1 / dag 1 six-pack 24/10: level 3 / dag 5 shred 25/10: level 1 / dag 2 six-pack 27/10: level 3 / dag 6 shred 30/10: level 1 / dag 3 six-pack 31/10: level 3 / dag 7 shred 1/11: level 1 / dag 4 six pack 2/11: level 3 / dag 8 shred 4/11: level 1 / dag 5 six pack 6/11: level 3 / dag 9 shred http://tickers.tickerfactory.com/ezt...6/exercise.png |
Sitat:
Har et meget travelt program for tiden. Har begynt på opp-pussingen av leiligheten som jeg skal flytte inn i( forhåpentligvis til jul ). Er veldig mye som må gjøres :eek:, og i tillegg jobber jeg 100 %. Har før dette pusset opp den som skal selges. Savner den daglige trimmen med Jillian, men er helt pumpet når kveldens økt er over. Kommer tilbake så snart det blir litt roligere, men må innom her av og til å se hvordan det går med dere ;) " Snakkes" snart :klem: PS: Har bestilt den DVD'n av Jillian jeg nevnte tidligere. |
Sitat:
|
Hola:)
Jeg sniker på dere og har gjort det helt siden jeg falt av i våres:o Jeg har veldig lyst å begynne på en ny runde med Jillian. Vet ikke helt hva jeg skal velge:confused: Jeg har: 30 day Shred, Ripped in 30, 6 weeks to 6 pack, killer buns and thighs, Bannish fat boost metabolism og No more trouble sones. Hvilken er mest effektiv tro? |
For meg som var i ekstrem dårlig form, så virker det som 30-day shred var veldig god start. Har bare testet den og 6 weeks 6 pack, men lest litt her inne om de andre at de er tunge. Forstår det kanskje som om den er den eldste og letteste, men det er bare en gjetning altså. Nå alternerer jeg mellom de to jeg har og synes det er veldig greit. Får variasjon og ser fremgang.
|
Sitat:
I kveld er det gulvlegging som står på programmet :visemuskl :D Ønsker deg en super dag :klem: |
VSB: Jeg har prøvd 30 days shred, jeg syntes den var veldig hard, men resultatene var jo strålende da! Litt usikker på om jeg orker den ettersom det er så mye hopping. I går satt jeg og så igjennom No more trouble zones og jeg likte det jeg så.
Pandora: Ser at du har prøvd No more trouble zones Hva synes du om den? Libba: Lykke til med gulvleggingen! |
Sitat:
Håper du får en strålende dag :stortsmil |
Sitat:
|
Syk i går, men back on track i dag, men dagens trening endte med kink:(
1/11: level 1 / dag 4 six pack 2/11: level 3 / dag 8 shred 4/11: level 1 / dag 5 six pack 6/11: level 3 / dag 9 shred 9/11: level 1 / dag 6 six pack http://tickers.tickerfactory.com/ezt...6/exercise.png |
Sitat:
Hørtes ikke godt ut. God bedring :klem: |
Yipppi!!:D Her har det jo plutselig begynt å våkne litt til liv igjen:heia::heia: Det er bra - og masse lykke til med opp-pussing LIBBA, regner med at det ikke er sååå lenge før du er klar for Jillian igjen også (får muskler av å pusse opp, så du sklir nok rett inn i programmene til Ms Michaels igjen når du får tid)
Wonder Woman: Jeg liker "No More Trouble Zones" veldig godt, den tar for seg alle muskler, og man føler seg deilig sliten og gjennomtrent etter en økt med den - ganske tunge mage øvelser, men ikke veldig kondis krevende selv om hun bruker mye kombinasjonsøvelser for å holde pulsen opp (både bein og armer samtidig feks..) ...og VSB; jeg har ikke hatt tid til å være innom her de siste dagene, men fikk tatt en økt med "Killer Buns & Thighs" mandag, og "6weeks6pack" idag:engel_ikk:boxing:..så jeg holder koken sammen med deg!!:) ' 9 ganger level 1 av KB&T 2 gang level 2 KB&T 6 ganger level 2 6w6pack 1 gang Yoga Meltdown 2 ganger No More Trouble Zones Start dato 07.10 |
Takk Pandora, da går jeg for No more trouble zones 3 ganger i uken, jeg skal begynne i dag:) I går ble det 1 time zumba toning, 4 km spasering og 2 timers sykkeltur. Kjenner det godt i kroppen i dag:D
|
Idag prøvde jeg meg på level 3!!!! av Killer Buns & Thighs...."the insane level..":eek: Ganske tøft, og et par vanskelige øvelser. Grei start på helgen var det uansett:)
9 ganger level 1 av KB&T 2 gang level 2 KB&T 1 gang level 3 KB&T 6 ganger level 2 6w6pack 1 gang Yoga Meltdown 2 ganger No More Trouble Zones Start dato 07.10 |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:26. |