![]() |
Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst
Sitat:
Jeg HATER det egentlig. |
Sitat:
http://www.getsmileyface.com/sm/happy/1074.gif |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Et lite tips som jeg leste i et ukeblad sist uke da jeg var på Fedon klinikken. Man bruker 3-4 dager på å komme i ketose, mens man bruker 10 min på å komme ut av den, om man spiser annen mat. Dette gjaldt en lavkarbodiett, men regner med at det er det samme med ED. Det får meg til å tenke meg om hver gang det ligger en fristelse foran meg. Som f.eks de muffinsene i kjøleskapet som har ligget der siden torsdag. De skal akkurat NÅ legges i fryseren. Tilbake om 2 sek. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Problemet er vel at det blir vandring i Bergen by hele fredagen og det er jo ikke så lett å få laget seg noe mat, men jeg skal nok få det til :) Barer og kjeks funker ikke som måltid tidlig på dagen så jeg må nok tenke nytt. Håper jeg får varene mine på onsdag eller torsdag, da skal jeg få laget en plan :) |
Sitat:
Dagen i dag har gått fint. Pannekake til frokost. salat med soyanøtter til lunsj, så en bar rett før konserten jeg spilte og så ble det egg og litt bacon (selv om det ikke er eurodiet...) til kvelds/middag. har drukket masse vann også. I morgen er planen pannekake eller noe slikt til frokost, skal lage salat med pasta til lunsj, suppe til middag og bar eller kjeks til kvelds.. Vann til alle måltid. Har desverre blitt glad i pepsi max siste uken.. den uvanne skal bort... |
Sitat:
|
Sitat:
Vandring i Bergen by ja, sånn synes jeg er litt vanskelig også. Når man skal med sånne type sosiale ting. Men har du begynt på fase 2 da? Da blir det litt lettere, kan alltids få kjøpt litt salat og kylling eller noe. Så deilig å dra til Bergen da, digger den byen..:) |
Sitat:
|
Sitat:
Skal nok gå fint, men det verste blir vel festen på lørdagen og den påfølgende dagenderpå på søndagen ;) |
Sitat:
|
Sitat:
|
ja de er vansklige de selskapene ,,men en kan jo ikke mure seg inne heller
du er tøff om du klarer og motstå alt du ikke skal ha jeg har viljestyrke lik en mygg eller noe , når det kommer til sånt . da kobler den sunne fornuften helt ut ,, desverre ,og angrer som en hund dagen derpå,men trøster meg selv at livet går vidre ,og at jeg bare har utsatt slankinga litt,, |
Sitat:
|
WOHOOOO 88,9 er dagens tall..... 88,9 http://www.33smiley.com/smiley2/sports/gymnastics/8.gif
|
Sitat:
Jeg har endelig løsna litt jeg også, riktignok bare 300 gram.........Men var redd jeg hadde stoppa opp heeelt etter Franriketuren forrige helg, så jeg er veldig fornøyd;) |
Sitat:
|
http://www.cheesebuerger.de/images/more/bigs/a130.gif
GRATULERER!!! Deilig å komme på 88-tallet! BECAUSE YOU DESERVE IT! |
Sitat:
|
Sitat:
|