![]() |
Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!
jeg har et canon ixus kamera fra før, og er veldig glad i det, så vet at merket er bra... så nå kan jeg bruke det som motivasjon, siden det er noe jeg virkelig har lyst p, og somjeg har ønsket meg kjempelenge...
|
og det er mulig å ha på for mye pepper på omeletten :s
|
jeg har det også heeelt greit! mange av produktene jeg liker, så det er bare å kjøre på med de :ja:
bare si fra når du ønsker ett nytt lass titti,,, (var veldig så vanskelig det skulle være å bli kvitt dem :rolleyes:) |
hehe om noen har veldig lyst på supper så bare send en pm til meg også :D
|
tror du klinikken hadde blitt forbauset om alle sendte det til dem? :D
|
god ide! :D:D
|
Hei hei godtfolk! Her var det liv :D Så koselig!!!
Jeg har syndet jeg da, flere dager....kremt Spiste vanlig ED-mat om dagen, men så ble det visst både smågodt og potetgull et par ganger her :rodme::_plystre: Ja, så glemte jeg at jeg spiste gulrotkake på søndag.... og vips så føk jeg ut av ketosen. ikke annet å vente. Rart at jeg ikke gjorde det med litt smågodt og potetgull, men det gjorde jeg altså ikke. Men jeg koste meg med det jeg faktisk og sa til meg selv at det går greit nå, men så etter påske er det på'n igjen. Så i dag har jeg kjørt fase 1 dag, og det kommer jeg til å gjøre et par dager til før jeg lister meg over til fase 2 igjen :o Fikk forresten kjøpt meg vekt på lørdag og den viste ned 1 kg siden uken før. Har ikke veid meg i dag, men venter til torsdag. Blir spennende å se om utskeielsene har gjort mye ugang. :eek::rolleyes: Men som sagt, jeg er ved godt mot og har nesten ikke dårlig samvittighet en gang, men er klar for ny STRENG runde med ED. Ser at det går kjempebra med alle dere andre her inne - det er supert :heia: Smart med belønning Jeef - jeg har tenkt at når jeg har gått ned 5 kg til, da skal jeg kjøpe meg en ny bukse. De jeg går i nå begynner å bli litt vel store (jippy) og det er ikke spesielt flatterende det heller. Var hos frisør i dag og føler meg litt freshere - bortsett fra kvisetryne jeg har blitt som følge at godisspising :o |
Heia Ruska:)
Godt du er tilbake igjen sånn at vi kan passe på deg, hehe... Syns du er flink jeg, alle skeier ut innimellom! Glede deg til nye klær... det er sååå kjekt, jeg har bare handla på salg eller lindex og sånn, for buksene har blitt for store etter to vask... :) |
Da er jeg i gang igjen jeg også, synes det er litt tungt, men prøver å minne meg på sydenturen i juni som nærmer seg faretruende...
|
ååå... jeg har sååå lyst til å ha en sydentur å se frem til, isteden ser jeg frem mot salg av campingvogna og kanskje ingen stor ferie :rolleyes:
|
Sitat:
|
ja, det vi fabler om det her :D
men campingen koster 10 tusen det også... så jeg syns ikke jeg kan gjøre begge deler, men får jeg solgt fort skal vi nok finne noe :ja: hvis ikke der det hvertfall meldt en bra sommer her også :) |
Er det meldt bra sommer sier du, så bra. :spent:
|
:spent: jaaaaaa ... bli brun :drømme:
|
jeg prøvde meg på en sånn pizzadeig uten mel, soya, melk og egg i dag... lurer litt på hva det var i den. Det smakte og luktet litt trolldeig av den... men det var godt med pizza da, selv om det var rart uten ost..
men ellers har jeg spist bare ED i dag :) Lagde meg fire brownies i dag, så jeg kan ha med meg på skolen i morgen også... Jeg skal ute og spise i morgen da, med noen veninner, så jeg spiser vel noe lavkarbo tenker jeg... |
WOOHOOO jeg må veie meg hver dagnå i starten... og har gåttned 400 gr fra i går... spennende å se hva jeg veier i morgen... skal ut å spise i kveld.
|
Så flott med nedgang både Jeef og Ruska! :heia:
Jeg gikk på vekta i dag og har gått ned 200 g siden påske. Det går litt tregt her nå, men jeg føler jeg minker litt mer i omkrets så det går sikkert opp i opp. Var på trening i går, og det var deilig. Men etterpå fikk jeg så vondt i kneet at jeg knapt kunne gå. Vet da søren hva jeg skal gjøre... Legen sa jeg bare skulle trene og stå på så lenge det ikke gjorde vondt. Og det gjorde jo ikke vondt mens jeg trente, det ble ikke vondt før etterpå... :rolleyes: Ny dag, vet ikke om jeg skal gi pannekakene et nytt forsøk i vaffeljernet her. Vi fikk nytt jern til jul så det går som regel dårlig. Gikk bedre på hytta hvor det sto et gammelt jern. Rart hvor utrolig mye bedre de pannekakene smaker i vaffeljernet enn i panna. |
Så flott Jeef! Jeg veier meg og hver dag, ned 100, 200 eller 300 g hver eneste dag, helt utrolig! Er veldig fornøyd om jeg går ned et kilo i uken, satser på det!
Har aldri prøvd pannekaken i vaffeljernet jeg, har ikke talent for vaffler tror jeg, men litt lyst å prøve! Lager dere mange og fryser? |
jeg lager opp 10, og fyser ned, syns det er kjempe kjekt. :ja:
|
Skal prøve det jeg og tror jeg:) Frosne brownies går jo også bra, selv om jeg lager mange om gangen må jeg liksom riste en og en... ellers tror jeg at jeg mister kontrollen på hvor mye i hver form... Men akkurat nå har jeg jo all verdens tid til å lage mat så det er jo ikke sååå farlig om jeg bruker litt tid på kjøkkenet!
Fant forresten ut i dag at nå må jeg bruke noen kakao og capuccinoposer... ellers kommer jeg til å sitte igjen med bare det til slutt her, har jo alltid et håp om å ikke bestille mer mat fra eurodiett... og har fått aldeles dilla på pannekakene:) |
lager ti brownie også jeg, alt i en bolle, 10 muffinsformer og like mye i hver. helt på grammet blir det jo ikke, men det får være.
vaffeljernet må smøres godt, ellers henger det fast. |
Sitat:
Jeg får ta noen meditasjonstimer og pusteøvelser i forkant, og sørge for å ha krisepsykiatriteam klart, og prøve igjen:D:D |
:lol: man skal ikke mestre alt veit du, bare husk å smør godt mellom hver vaffel, :D
Sitat:
|
hehe føler med deg Indi... jeg har ikke engang vaffeljern da :p
|
Hei alle sammen,
Jeg er ny på denne siden og fikk i går en legeattest for å starte på Eurodiet av min lege. Jeg sendte inn bestillingen for maten i dag, og håper at jeg får mine produkter innen lørdag. Kan være fint å starte i helgen for å se hvordan dette er.:confused: Skal være i Fase 1 i 20 dager, deretter Fase 2 i 40 dager. Dette blir spennende. Fikk også vite i går at jeg har lavt stoffskifte og litt insulinresistent... (eller hva det heter). Det gjør at det er vanskelig å gå ned i vekt, men jeg håper denne kuren kan få meg i gang. Skal ned 15-20 kilo, og lurer på om noen har tips, råd og hint som kan hjelpe meg i gang. Takknemmelig for alle svar. Ha en fin onsdag videre. |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:54. |