Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Generell diskusjon (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=21)
-   -   "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=26063)

charliiie 10-07-13 22:33

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carisma (Innlegg 1450374)
Jeg har fått endel små (dags)tursekker i diverse give away anledninger, og jeg har ikke noe problem med reimene på dem. og jeg har stort sett alle mine 50+ kg over hoftehøyde.... :o

Godt å høre, om beltet altså. Føler meg trygg på at det skal gå greit å finne en passende sekk nå. :)

vaskeklut 10-07-13 23:19

Charliiie: ja, jeg er ikke sikker altså. Jeg vet bare at mine bekjente som er veldig friluftsmennesker har brukt å måle rygg mtp ryggsekkjøp!

Lemen 11-07-13 09:43

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Photobscura (Innlegg 1450370)
Hvordan i alle dager kan det ha seg at foto- og videoredigeringsprogrammene har forsvunnet fra mobilen min (Samsung galaxy S2) etter at jeg oppgraderte den? Eller har de bare gjemt seg innmari godt?

Det er det mest irriterende med å oppgradere mobilen. Alle installerte app'er må installeres på nytt...

Si forresten i fra om du vil ha fremgangsmåte for å fjerne hun der talestyringsdamen om du er så uheldig å dobbelt-trykke på home-knappen.

Kanutten 11-07-13 10:03

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lemen (Innlegg 1450399)
Det er det mest irriterende med å oppgradere mobilen. Alle installerte app'er må installeres på nytt...

Si forresten i fra om du vil ha fremgangsmåte for å fjerne hun der talestyringsdamen om du er så uheldig å dobbelt-trykke på home-knappen.

Og jeg synes hun er så kjekk! Jeg trykker og sier call ... og så ringer hun rette vedkommede. :p

Photobscura 11-07-13 10:19

Sitat:

Har ikke opplevd noen talestyringsdame. :p Men jeg vet med sikkerhet at jeg IKKE vil ha noen talestyring, så ja takk! Sånn i tilfelle!

Men jeg finner jo ikke noe tilsvarende de funksjonene som jeg hadde på mobilen før oppdatering. Bare dårlige ubrukelige programmer som har masse reklame nederst. :o Buuu.

Og så prøver jeg å finne ut om det går an å endre visning av sms. Det kommer jo ikke opp noe vindu som fører meg direkte til meldinga, men bare en boble på skjermlåsen, og så når jeg låser den opp så er det et symbol på meldingsikonet. Mulig det ikke går, men det hadde også vært kjekt. :o

Lillemy71 11-07-13 10:20

Sitat:

Ehhh nei du trenger faktisk ikke det om du har backup. Jeg skifta nylig fra S2 til S4 og så godt som alle appene med innstillinger ble lastet inn på ny tlf for jeg hadde backup. Har aldri hatt problemet ved oppdateringer heller, men det forderer at du tar backup/sync til f.eks en google konto, pc o.l. enkelte ting kan dessverre forsvinne som f.eks score på Angry Birds. Ikke største krisen, men j*vli irriterende for en AB freak :D

Photobscura 11-07-13 10:22

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71 (Innlegg 1450406)
Ehhh nei du trenger faktisk ikke det om du har backup. Jeg skifta nylig fra S2 til S4 og så godt som alle appene med innstillinger ble lastet inn på ny tlf for jeg hadde backup. Har aldri hatt problemet ved oppdateringer heller, men det forderer at du tar backup/sync til f.eks en google konto, pc o.l. enkelte ting kan dessverre forsvinne som f.eks score på Angry Birds. Ikke største krisen, men j*vli irriterende for en AB freak :D

Ja, hadde jeg visst dette, så ... :o

Lillemy71 11-07-13 10:22

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Photobscura (Innlegg 1450405)
Har ikke opplevd noen talestyringsdame. :p Men jeg vet med sikkerhet at jeg IKKE vil ha noen talestyring, så ja takk! Sånn i tilfelle!

Men jeg finner jo ikke noe tilsvarende de funksjonene som jeg hadde på mobilen før oppdatering. Bare dårlige ubrukelige programmer som har masse reklame nederst. :o Buuu.

Og så prøver jeg å finne ut om det går an å endre visning av sms. Det kommer jo ikke opp noe vindu som fører meg direkte til meldinga, men bare en boble på skjermlåsen, og så når jeg låser den opp så er det et symbol på meldingsikonet. Mulig det ikke går, men det hadde også vært kjekt. :o

Tror ikke S2 har den funksjonen, kan ikke huske at min hadde det iallfall

Photobscura 11-07-13 10:26

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71 (Innlegg 1450409)

Det er jo sånne typiske ting som irriterer vettet av meg inntil jeg venner meg til det. Jeg er et gedigent vanedyr, men det går nok over. :p

Kom forresten på at jeg sikkert kan laste ned adblock på mobilen også, så slipper jeg å få de ramsalte advarslene om at NOEN HELT SIKKERT HAR HACKA MOBILEN MIN som stadig dukker opp nederst på skjermen når jeg kjører et eller annet gratisspill. :p

Lillemy71 11-07-13 10:27

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Photobscura (Innlegg 1450408)
Ja, hadde jeg visst dette, så ... :o

Jeg fikk faktisk spm om jeg hadde en google konto ved første gangs oppstart av tlf. La inn den og etter det har backup gått av seg selv, hender også at jeg er inne og kjører manuell backup når jeg har installert masse greier og tatt bilder for å være på den sikre siden. Har også koblet tlf mot pc og lagret over bilder manuelt, samt brukt Kies for å synkronisere, lagre ta back up osv osv.

Jeg fikk en øl over min første S2, klarte å tørke den nok til å få liv, men skjermen virka ikke. Men jeg klarte å koble den til Kies og få tatt en backup, så da den nye S2 kom fikk jeg lasta over backup med alle bilder selv om mestparten ble lasta ned fra googlekonto ved oppstart. Var lite jeg mista heldigvis og ingenting av viktighet. Er likle viktig med backup av mobil som pc, men mange tenker ikke over det før det er for sent.

Kanutten 11-07-13 10:27

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71 (Innlegg 1450409)

Hadde ikke s2 rullegardin? Jeg har s4 og da kommer jeg rett til meldinga via rullegardina. Og trykker man litt lenge på homeknappen kommer alle aktive program frem og da er det bare å velge det man vil ha.

Lillemy71 11-07-13 10:29

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Photobscura (Innlegg 1450410)
Det er jo sånne typiske ting som irriterer vettet av meg inntil jeg venner meg til det. Jeg er et gedigent vanedyr, men det går nok over. :p

Kom forresten på at jeg sikkert kan laste ned adblock på mobilen også, så slipper jeg å få de ramsalte advarslene om at NOEN HELT SIKKERT HAR HACKA MOBILEN MIN som stadig dukker opp nederst på skjermen når jeg kjører et eller annet gratisspill. :p

Dersom du kjører gratisspill kan du slå av WiFi før du starter spillet (dersom du ikke må ha den på der og da) og reklamen forsvinner, tror nemlig ikke at adblock tar all skiten.

Lillemy71 11-07-13 10:32

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kanutten (Innlegg 1450413)
Hadde ikke s2 rullegardin? Jeg har s4 og da kommer jeg rett til meldinga via rullegardina. Og trykker man litt lenge på homeknappen kommer alle aktive program frem og da er det bare å velge det man vil ha.

Jo selvfølgelig har den det, tenkte jeg ikke på en gang. Er en stund siden sist jeg var borti S2 og det har skjedd en god del endringer på S4. Men jeg tror kanskje at Photo mener en forhåndsvisning på startlåsskjermen, og det er det jo på S4. Og egentlig er det jo same, same om man klikker seg inn via meldingsikon eller rullegardin.

Photobscura 11-07-13 11:00

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71 (Innlegg 1450412)
Jeg fikk faktisk spm om jeg hadde en google konto ved første gangs oppstart av tlf. La inn den og etter det har backup gått av seg selv, hender også at jeg er inne og kjører manuell backup når jeg har installert masse greier og tatt bilder for å være på den sikre siden. Har også koblet tlf mot pc og lagret over bilder manuelt, samt brukt Kies for å synkronisere, lagre ta back up osv osv.

Jeg fikk en øl over min første S2, klarte å tørke den nok til å få liv, men skjermen virka ikke. Men jeg klarte å koble den til Kies og få tatt en backup, så da den nye S2 kom fikk jeg lasta over backup med alle bilder selv om mestparten ble lasta ned fra googlekonto ved oppstart. Var lite jeg mista heldigvis og ingenting av viktighet. Er likle viktig med backup av mobil som pc, men mange tenker ikke over det før det er for sent.

Hmm. Jeg logga inn med gmailen min på epostsystemet da jeg begynte å pelle på telefonen før jeg kobla den til en pc og en forespørsel om oppgradering kom ... Får se om jeg finner ut hvordan eventuelt hente tilbake akkurat de to programmene.

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71 (Innlegg 1450415)
Dersom du kjører gratisspill kan du slå av WiFi før du starter spillet (dersom du ikke må ha den på der og da) og reklamen forsvinner, tror nemlig ikke at adblock tar all skiten.

Ah, selvfølgelig! Det visste jeg jo egentlig. :p Tror jeg bare hadde det i bakhodet fra da jeg drev og lasta ned den ene foto/video-redigeringsappen etter den andre. :o Ellers har jeg wifien alltid slått av når nettet ikke er i bruk. :)
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71 (Innlegg 1450416)
Jo selvfølgelig har den det, tenkte jeg ikke på en gang. Er en stund siden sist jeg var borti S2 og det har skjedd en god del endringer på S4. Men jeg tror kanskje at Photo mener en forhåndsvisning på startlåsskjermen, og det er det jo på S4. Og egentlig er det jo same, same om man klikker seg inn via meldingsikon eller rullegardin.

Ja, jeg mener sånn helt klassisk som det har vært på mine gamle mobiler. Når man får en melding kommer det opp en skjerm om at man har fått melding, med navnet til den som har sendt meldinga, og ev. kontaktbilde, og når man trykker på den kommer man rett inn på meldinga. Ikke på den siste brukte skjermen i sms-programmet som nå. Om det ikke går, så går det ikke. Overlever vel det også. :p Jeg er kanskje bare i overkant opptatt av brukervennlighet, og tror ikke jeg kommer til å være den som bruker mobilen min som om den skulle være en datamaskin. Det er mer det at det er veldig kjekt å kunne ha tilgang på nett dersom man plutselig trenger det. Ellers er det nok mest til normalt bruk, samt litt spilling og fotografering når man f.eks. kjeder seg på en holdeplass/buss e.l.

Det samme med at det jo ikke er standard på å ha en "avslutt/quit"-knapp! Hva er greia med det? Kommer jo sikkert til å venne meg til å måtte gå inn på oppgavebehandling for å lukke dem, men likevel. Ble helt lykkelig i sjela mi da jeg lasta ned winamp, og den faktisk hadde en lettilgjengelig funksjon som heter "quit". :D Chrome-nettleseren har i det minste mulighet for å lukke faner, men ikke selve nettleseren. Sukk.

smgj 11-07-13 11:29

Android fungerer litt annerledes. De fleste programmene avsluttes når du ikke ser på dem, og resten finner du i Active (langt trykk på home, og velg kakediagrammet). Langt trykk på home gir deg også de sist brukte applikasjonene.

Opera har exit-knapp, også i android. ;)

Photobscura 11-07-13 11:34

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av smgj (Innlegg 1450424)
Android fungerer litt annerledes. De fleste programmene avsluttes når du ikke ser på dem, og resten finner du i Active (langt trykk på home, og velg kakediagrammet). Langt trykk på home gir deg også de sist brukte applikasjonene.

Opera har exit-knapp, også i android. ;)

Ja, som sagt. Bruker oppgavebehandling. Ev. advanced task killer. :) Overraskende mange programmer som surrer og går, selv om jeg ikke bruker dem.
Vurderer liksom opera, nettopp av denne grunn. Chrome var litt av gammel vane.

amritam 11-07-13 11:39

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall (Innlegg 1450348)
Men den kan jo ikke særlig lenger enn opp enn øverst på puppene, da kommer den jo opp i halsgropa og det er jo ikke behagelig heller.

Tja, det er vel litt forskjeller på oss anatomisk sett på det området også. Jeg har et område der den fint kan være, men jeg må også innrømme at det er oftere jeg ikke bruker den.

amritam 11-07-13 11:43

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Photobscura (Innlegg 1450418)
Ja, jeg mener sånn helt klassisk som det har vært på mine gamle mobiler. Når man får en melding kommer det opp en skjerm om at man har fått melding, med navnet til den som har sendt meldinga, og ev. kontaktbilde, og når man trykker på den kommer man rett inn på meldinga. Ikke på den siste brukte skjermen i sms-programmet som nå.

Den raskeste måten jeg har funnet er å bruke rullegardina. Man ser at man har fått en melding, trekker ned rullegardina og trykker på meldinga. Da kommer man direkte til den meldinga. I hvert fall på min Note.

TrillTrall 11-07-13 11:58

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av amritam (Innlegg 1450426)
Tja, det er vel litt forskjeller på oss anatomisk sett på det området også. Jeg har et område der den fint kan være, men jeg må også innrømme at det er oftere jeg ikke bruker den.

Om det er litt vekt på sekken MÅ jeg bruke brystreima, ellers sklir skulderreimene utover på grunn av vekten på sekken og det er ikke behagelig synes jeg.

Photobscura 11-07-13 12:01

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av amritam (Innlegg 1450427)
Den raskeste måten jeg har funnet er å bruke rullegardina. Man ser at man har fått en melding, trekker ned rullegardina og trykker på meldinga. Da kommer man direkte til den meldinga. I hvert fall på min Note.

Ok, takker! Skal teste det neste gang jeg får en tekstmelding. :)

Sanney 11-07-13 12:09

Lurer på om jeg klarer å navigere min S2 jeg, når jeg får den tilbake fra service. Den har kjørt gingerbread helt fra jeg kjøpte den, og servicesenteret har oppgradert den til siste fw for S2... Ei på jobben kjøpte sin litt senere med ice cream sandwich, og jeg sliter med å finne fram på hennes mobil når hun trenger hjelp.. blir jeg irritert nok må jeg vel nedgradere... enkelte ting er faktisk bedre på gingerbread.

TrillTrall 11-07-13 12:10

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av amritam (Innlegg 1450427)

Sånn er det på min LG 500 også. :)

Photobscura 11-07-13 12:14

Ummm ... Hva er gingerbread og ice cream sandwich ...? :o

Sanney 11-07-13 12:15

android versjoner. de gis tullete navn. gingerbread er 2.3, nyeste er jellybean som er 4.etellerannet

Photobscura 11-07-13 12:53

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Sanney (Innlegg 1450436)
android versjoner. de gis tullete navn. gingerbread er 2.3, nyeste er jellybean som er 4.etellerannet

Aha. Jeg ser jeg har Android 4.1.2.

Lemen 11-07-13 15:33

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Photobscura (Innlegg 1450405)

Som noen sa under, dra ned rullegardina oppe, så kommer du rett til meldingen. Jeg bruker ikke det ferdiginnstallerte programmet, men har innstallert Go SMS. I den appen har jeg innstallert en pop'up slik at sms'ene kommer opp i en boble på skjermen. Enten kan jeg svare i boblen, eller trykke meg videre og åpne sms'en i Go SMS.

Får å avinstallere talekommando-dama måtte jeg gjøre følgende:
- Installere GO laucher
- Sette den til default home-program
- Så slette Talekommandeo (og evt. andre forhåndsinnstallerte program som man ellers ikke får slettet)
- Avinstallere Go launcher (siden jeg ikke liker den, men foretrekker den som hører med mobilen.)

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71 (Innlegg 1450406)

Merkelig, jeg har siden dag en synket fast mot googlekontoen min, og hver gang jeg har oppdatert s2'en så tilbakestilles alle mine innstillinger av skjermsparere, widgeter, startskjerm, apper osv. Trenerer den siste oppdateringen som mobilen min nå vil ha fordi det alltid blir så mye styr med å få mobilen slik jeg vil etter oppdatering.

Rin 11-07-13 15:51

Øh, noen som vet hvilket sykehus jeg skal til når jeg er henvist til "Endokrinologisk poliklinikk, Seksjon for spesialisert endokrinologi" i Oslo? Det står ingenting på arket med timeavtale, bare "Oslo universitetssykehus", som refererer til hele sulamitten (Aker. Rikshospitalet og Ullevål), såvidt jeg har skjønt. :o Litt vanvittig at de ikke har oppgitt dette noe sted, igrunn - jeg som tilfeldig pasient har da ingen anelse om hvor det er logisk at dette befinner seg, heh!

amritam 11-07-13 17:29

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Rin (Innlegg 1450483)
Øh, noen som vet hvilket sykehus jeg skal til når jeg er henvist til "Endokrinologisk poliklinikk, Seksjon for spesialisert endokrinologi" i Oslo? Det står ingenting på arket med timeavtale, bare "Oslo universitetssykehus", som refererer til hele sulamitten (Aker. Rikshospitalet og Ullevål), såvidt jeg har skjønt. :o Litt vanvittig at de ikke har oppgitt dette noe sted, igrunn - jeg som tilfeldig pasient har da ingen anelse om hvor det er logisk at dette befinner seg, heh!

Ikke lett å bli klok på det der. På websidene deres står det at Spesialisert endokrinologi er på Rikshospitalet, men det står også at Endokrinologisk poliklinikk er på Aker (Bygg 98). Jeg vil gjette på Aker ettersom det er poliklinikken du skal til, men det er mulig du bør ringe og høre for sikkerhets skyld.
http://www.oslo-universitetssykehus....der/enhet.aspx
Veldig rart at de ikke oppgir noen adresse du skal møte opp på.

Photobscura 11-07-13 17:34

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lemen (Innlegg 1450480)
Som noen sa under, dra ned rullegardina oppe, så kommer du rett til meldingen. Jeg bruker ikke det ferdiginnstallerte programmet, men har innstallert Go SMS. I den appen har jeg innstallert en pop'up slik at sms'ene kommer opp i en boble på skjermen. Enten kan jeg svare i boblen, eller trykke meg videre og åpne sms'en i Go SMS.

Får å avinstallere talekommando-dama måtte jeg gjøre følgende:
- Installere GO laucher
- Sette den til default home-program
- Så slette Talekommandeo (og evt. andre forhåndsinnstallerte program som man ellers ikke får slettet)
- Avinstallere Go launcher (siden jeg ikke liker den, men foretrekker den som hører med mobilen.)

Merkelig, jeg har siden dag en synket fast mot googlekontoen min, og hver gang jeg har oppdatert s2'en så tilbakestilles alle mine innstillinger av skjermsparere, widgeter, startskjerm, apper osv. Trenerer den siste oppdateringen som mobilen min nå vil ha fordi det alltid blir så mye styr med å få mobilen slik jeg vil etter oppdatering.

Takk! Skal teste! :)

Photobscura 11-07-13 17:35

Sitat:

Står det noe kontaktnummer? Om du søker det opp på gule sider, får du sikkert opp hvilket sykehus nummeret tilhører. :)

Photobscura 11-07-13 19:33

Og mobilspørsmålene tar aldri slutt. :p Har lest i manualen, altså. Men finner ikke noe svar
Da jeg var i sentrum i dag prøvde jeg å koble meg på flere åpne nettverk, men selv om signalstyrken var oppført som bra, så lasta ingen nettsider. Er det en eller annen innstilling som gjør at telefonen nekter å bruke usikra nettverk? Det ene var jo til en kafé, f.eks.

Kanskje 11-07-13 19:45

Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg bruker Windows Live mail.

Nå er jeg lut lei av at den sender mailer opp igjen til meg ! Jeg får mailvarsel fra flere forum og fra facebook, og det kan bli veldig mange i løpet av en dag ofte om samme tema. Så jeg sletter og sletter, og leser og går videre på noen. Nå de siste par dagene så har jeg fått to utgaver av hver mail.
Og i går da jeg logget på og skulle laste inn mail, så lastet den inn nesten 400 :eek: mailer som hadde dato lang tid tilbake, som var slettet for lenge siden ! Dette har hendt et par ganger før for lenge siden
Fikk jo en helsikes jobb med å sortere og slette alt dette.

Er det noen som vet hvorfor den sender flere kopier av samme mail (står ikke kopi foran, men mailen er lik, Dvs den linker til samme innlegg i en tråd).
Og hvorfor den av og til bare pøser på med gamle mailer som jeg fikk for flere uker siden som for lengst er slettet ?

vaskeklut 11-07-13 22:41

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Photobscura (Innlegg 1450503)
Og mobilspørsmålene tar aldri slutt. :p Har lest i manualen, altså. Men finner ikke noe svar
Da jeg var i sentrum i dag prøvde jeg å koble meg på flere åpne nettverk, men selv om signalstyrken var oppført som bra, så lasta ingen nettsider. Er det en eller annen innstilling som gjør at telefonen nekter å bruke usikra nettverk? Det ene var jo til en kafé, f.eks.

kan hende det var for dårlig signalstyrke, eller at du rett og slett ikke fikk ip-adresse av andre grunner. eventuelt at du faktisk trenger en log-in selv om det er åpent (typisk for åpne nettverk på hotell f.eks).

Carisma 11-07-13 23:51

Nesten ingen åpne nettverk er reelt åpne lenger, man trenger en kode for å komme inn på nettsider som vanskeklut sier. Har nok ingenting med telefonen å gjøre.

Carisma 11-07-13 23:57

Hvorfor har jeg så mye leddsmerter for tida? :confused: har ikke hatt sånne på sikkert ti år, men de siste dagene har jeg til og med hylt rett ut et par ganger på jobb fordi det hugget til i enten håndledd eller ankler! :flau:

Photobscura 12-07-13 00:20

Hva mener dere med reellt åpne? Når det står at passord ikke er nødvendig, så er det da ikke mulig å skrive inn passord, eller? Jeg vet jo f.eks. at Kafé Sør sitt er åpent, og jeg sto to meter unna uteserveringa ... Hmmm ...

Julie 12-07-13 00:35

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Photobscura (Innlegg 1450536)
Hva mener dere med reellt åpne? Når det står at passord ikke er nødvendig, så er det da ikke mulig å skrive inn passord, eller? Jeg vet jo f.eks. at Kafé Sør sitt er åpent, og jeg sto to meter unna uteserveringa ... Hmmm ...

Noen nettverk er åpne i den forstand at de ikke har en sikkerhetsnøkkel, for eksempel på flyplasser, men når man åpner nettleseren blir man som regel sendt til en side der man må betale for å kunne bruke nettet. :smile:

BenteR 12-07-13 00:41

Sitat:

Ring og spør.
Når jeg har fått time, så står det alltid et telefonnummer jeg ka ringe om f.eks. ikke timen passer eller om det er noe jeg lurer på. Ellers kan kanskje navnet på legen gi deg litt hjelp hvor du skal.

Carisma 12-07-13 01:17

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Julie (Innlegg 1450537)
Noen nettverk er åpne i den forstand at de ikke har en sikkerhetsnøkkel, for eksempel på flyplasser, men når man åpner nettleseren blir man som regel sendt til en side der man må betale for å kunne bruke nettet. :smile:

Det Julie sa :ja:
Men man trenger ikke alltid betale. Ofte står innloggingsinfoen på kvitteringa man får når man kjøper noe (evt sjekker inn om det er på hotell). Sikkert for å hindre at folk bruker plassene som "kontor" og sitter der hele dagen uten å kjøpe noe.

TrillTrall 12-07-13 07:28

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carisma (Innlegg 1450535)
Hvorfor har jeg så mye leddsmerter for tida? :confused: har ikke hatt sånne på sikkert ti år, men de siste dagene har jeg til og med hylt rett ut et par ganger på jobb fordi det hugget til i enten håndledd eller ankler! :flau:

Jeg _tror_ grunnen til at det blir sånn hos meg av og til er at jeg slurver med omega3-inntaket. Men når jeg er flink og tar 4 kapsler (anbefalt dagsdose er 2...) om dagen så er ankler og håndledd stort sett fine. :) Om jeg spiser mye makrell i tomat i perioder kan jeg ta færre kapsler.

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:11.