![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
Nå fant jeg faktisk ut at det kun er realfagene som teller for snitt, så da ble det et par hakk bedre (jeg gikk formgivningsfag, men etter reform -94, så jeg har generell studiekompetanse). Er i overkant spennende, dette! Og fem måneder til jeg får svar ..! |
Jeg lurer på om noen vet hvor vi kan bytte tomme 425g kullsyreflasker til bruk i brus/mineralvannsmaskiner - altså slike:
http://www.aqvia.no/media/co2flaska_...l_liggande.jpg Kjeder eller butikker som trolig har de inne? Strekningen Oslo sentrum - E18 - til midt i indre østfold omtrent :) Bare for å være ganske nøyaktig med lurerpåspørsmålet mitt :) |
Hei! Alle Kitch'n butikker fører Aga kullsyremaskiner. Vi finnes på Oslo City, Storo senteret og Aker Brygge, Fredrikstad, Moss og evt Vinterbro.
Det er andre som fører disse også, men der har jeg ikke oversikt. |
Sitat:
|
Ingen som har noe å si om å spise spirer i lavkarbodietten?:P
|
Sitat:
|
Ops! Jeg bestilte sinktilskudd fra iherb i går kveld, og så slo det meg at det nok er en grense for innførsel, og jeg hadde rett. Maks dagsdose på sink er 25 mg i følge forskrift om kosttilskudd, og dagdosen på denne er 50 mg ... Er det noe jeg kan gjøre her? Iherb har ikke sendt ut pakken min ennå ... Det går jo an å håpe på det beste, forsåvidt. Jeg bestilte for kort tid siden noen hårprodukter fra UK for 250 kr, fordi jeg glemte meg og tenkte dollar da jeg skulle regne ut sluttsummen, og den kom faktisk rett i posten uten noe ekstra moms/toll, selv om summen sto på pakka.
|
Sitat:
Fikk 6 pakker fra iherb i går, 2 av de var åpnet og sjekket |
Sitat:
|
Noen her som har vært på et helseopplegg kalt "raskere tilbake"?
Jeg er blitt (etter STORT ønske) henvist til et helsesportsenter hvor de skal teste meg for å finne yttergrensene mine for hva jeg klarer utføre både i jobb og hjemme. Denne testen varer i en uke og jeg skal bo borte fra familien den uka. Noen her som har vært med på et slikt opplegg?? |
Er en brukket tå noe man egentlig går til lege med dersom den ikke er skjev? Jeg tror jeg kan ha brukket en tå nå, men mener å ha lest at det ikke gjøres noe med uansett med mindre den også må brekkes på plass?
|
Sitat:
|
Den ser ikke skjev ut (jeg har dog i utgangspunktet skjeve tær), men den har vokst til nesten dobbel størrelse og er blå og stiv og har blitt gradvis vondere etter morgenens ublide møte med spinningssykkelen :eek: Det er forøvrig tåen ved siden av storetåen det er snakk om. Min fotballspillende kollega (som har brukket noen tær selv) mener at det ikke er noe poeng å gå til legen så lenge den ikke er skjev mens min fotballspillende mann (som også har brukket noen tær) syns jeg skal gå for sikkerhets skyld. Jeg ser det litt an utover dagen tenker jeg. Blir det vondere ringer jeg :ja:
|
Jeg bestilte time hos lege, jeg. Fant ut at det var på tide å holde mitt eget nyttårsforsett om lavere terskel for å kontakte legen. Legen er der tross alt for meg, og får betalt for det, så at jeg skal gå her og ha vondt, men ikke gå til lege fordi jeg ikke vil bry henne eller ta plassen til noen som evt trenger det mer er jo bare teit :p
|
Sitat:
Håper det ordner seg, en sånn tå kan være jæ..lig vond! Og så kan man ikke gå ordentlig, blir ganske satt ut av en sånn skade. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
God bedring! :klem: |
Sitat:
|
Sitat:
jeg har jobbet litt med raskere tilbake, og synes det er noe av det mest inspirerende jeg gjør. Målet er jo å bidra til at folk raskere kan komme tilbake på jobb etter sykdom etc., ved å gi de en helhetlig oppfølging tilpasset hver enkelt. Der jeg jobber er både lege, psykolog, ernæringsfysiolog og fysioterapeut med, og dermed blir oppfølgingen solid. Håper du også møter et bra opplegg, og at du får støtte, oppmuntring og glede :) |
Jises! Fikk en sms om at jeg har vunnet i et norsk tipping-spill, og når jeg nå vil sjekke hva det var for noe, klarer jeg IKKE å finne noe sted å logge inn på nettsida deres. Sååå frustrert, er den bare magisk borte, eller er jeg selektivt blind? :o
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
45kr er en ny sjanse, det da!:D |
Sitat: