![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Det et derfor jeg alltid bruker skype mår jeg vil ha kontakt i utlandet. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Hei! Ved mottak av samtaler fra utlandet med et norsk abonnement i Norge betaler man ikke for mottak. Man blir kun belastet for mottak av samtaler med et norsk abonnement når man befinner seg i utlandet og blir oppringt. Du kan lese mer om dette her https://www.tele2.no/kundeservice/1018.aspx. Takk for at du henvendte deg til Tele2 Kundeservice. Ha en fin dag. Med vennlig hilsen Linn Berg Tele2 Norge AS Tlf. Privat 02000, Tlf. Bedrift 02200 Tlf. Utland: +4721314951, Faks 21319898 tele2.no, Org. nr NO 974 534 703 MVA, Kontonr 5010.07.58900 |
Sitat:
|
Sitat:
|
Er det mye å spise 4 kyllingfilet og salat på en dag?
|
Det kommer jo an på hvem som spiser det og hva man eventuelt spiser i tillegg?
|
Sitat:
|
Hva skriver man inni kortet til en gave man gir til et brudepar?
|
Sitat:
|
Sitat:
Vi fikk noe sånt som 100 kort. De ble ikke lest så veldig nøye akkurat den gangen! :p |
Dersom jeg er 169 høy og bruker 40/42 i bukser, hvilken størrelse må jeg se etter i tommer?
Har ikke brukt den typen jeans på snart 30 år og aner ikke hvor jeg skal begynne en gang! :o |
Sitat:
Jeg fikk en kiste som oldemor har hatt stående på loftet i maaaange år (hun lever enda altså!) for et par år siden - der lå alle telegrammene, kortene og blomsterkortene hun og oldefaren min fikk til bryllupet sitt! Samtidig hadde hun tatt vare på alt det samme fra mormor og morfars bryllup i den kista. :love: |
Sitat:
Men du kan jo bare måle deg i livet det buksa skal sitte og konvertere til tommer. Da har dj jo et utgangspunkt :) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Takk for svar! :klem:
Vet det er mange variabler, men hadde liksom overhodet ingen peiling annet enn at Gubben bruker 36/36 i 501 og de er både alt for store og alt for lange! Da skal jeg se etter bukse på mandag mens Prinsen er på samvær! Greit å ha noe å slå i hjel halvannen time med! :) |
Hvordan penest mulig vekke min mann som har sovnet på do O.o`?
|
Sitat:
(Lurer litt på hvor han sover nå ;)) |
Sitat:
|
1 Vedlegg
Hvorfor trives ikke balkongblomstene mine i år? Jeg har små stemor og noen oransje jeg ikke vet hva heter (se bilde). Jeg har tjukt lag i bunnen med leca, så de skal være godt drenerte, de har ikke fått tørke ut og jeg kniper av de visne blomstene etterhvert. Likevel er de stusslige, blomstrer knapt og vokser ikke slik de har gjort årene før. Har lagt merke til at jorda liksom aldri blir tørr men er litt sånn fuktig og hard på en måte. Men jeg har et par potter med margeritter og en annen blomst med samme jorda, og de trives som bare det. Noen grønnfingrete som har noen tips på å få disse balkongkasseblomstene til å trives?
|
Sitat:
Kan det tenkes ar de får for mye vann? Selv om de er godt drenerte med leca kan det likevel bli for mye vann i kassen. Kan du lage et lite hull eller to 2-3 cm over bunnen på utsiden av kassen? Da vil ev for mye vann renne ut samtidig som det fremdeles er fukt nok i kassen. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Noen som har smakt sjokoladene fra CALALIER Belgian chocolate med STEVIA? Det er ca 30 karbohydrater i dem, hvor 17 er sukkeralkoholer, og 8 polyoler. Er det kun 8 jeg skal regne med da?
|
Det er mer enn nok jord, så da tror jeg heller på for mye fukt. Nå er de godt drenert med både leca og hull i bunn, så tror jeg bare lar de tørke ut litt først og ser før jeg evt begynner å bore hull i sidene.
|
OK, no slår panikken meg.
Eg skal reise og besøke forloveden min. Supergleder meg heilt vanvittig (vi har jo ikkje sett kvarandre på snart 8 mnd), men no ser eg at det er beramma streik eller gå-sakte-aksjon eller vettasøren kva dei meiner, men i alle fall så blir det trøbbel i flytrafikken i Frankrike. (Seriøst, når tid er det franskmennene ikkje streiker?!?) Det står her i denne nyhetsmeldinga at det er industrial dispute from June 11 up to June 13, 2013 - up to, betyr det til og med 12. juni kl 23:59 eller er den 13. også medrekna? Vanlegvis så står det vel "up to and including" - så no er eg usikker og engsteleg her, for eg skal reise via Paris nettopp den 13. og forbanner meg sjølv for å ha vald å stole på franskmenn berre fordi det gikk så innmari greit sist :mad: og om eg ikkje kjem meg på flyet til Salt Lake så blir eg superfortvila og Forloveden kjem nok til å ta sin død eller ikkje langt om. Andre som har reist under slike forhold og har gode råd å kome med? |
Hva er det i dill og persille som er verd å ta med seg?
Jeg kjøper en urtepotte av hvert slag ca hver dag og spiser rett fra potta... Hørtes feil ut... :rolleyes: Men jeg har såååå lyst på det! Jeg spiser dill, persille, agurk, tomat og tørrfisk hver dag. Det er stort sett det eneste jeg har lyst på. Jeg vet at medisinen jeg bruker gir meg annerledes smak og lyst på noe annet, men det får da være måte på? Middagen min kan være en pose tørrfisk og to-tre tomater. Hvorfor??? |
Hmm.. jeg vet ikke, men fikk plutselig veldig lyst på tørrfisk :)
|
Hvorfor begynner jeg å nyse så voldsomt når jeg dusjer (eller akkurat når jeg er ferdig og skal tørke meg) ? Får raptuser hvor jeg kan nyse 20-30 ganger før det gir seg :o
|
Sitat:
Sikkert for å riste av deg vannet, slik hundene gjør:D:D:D! |
Sitat:
(shake, rattle and roll :p) |
Sitat:
fikk vekket han, veldig forsiktig hehe |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:36. |