![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
Lurer på hvorfor jeg begynte og spille Wordfeud jeg...? Er jo liksom ikke noe vanedannede i det hele tatt :o:rolleyes:
And btw, jeg er Devonica :D |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Ta den enkle varianten og si at; de må bli lei den lyden døra lager, siden den høres så godt hos dere, da må den jo være høyere hos dem.. Trenger ikke kjenne naboen for å klage, er ofte greit å ikke kjenne dem...:p |
Sitat:
Lurte egentlig på "noe", men husker det ikke så det kommer en annen gang |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
Fryktelig vaneskapende, og ikke å anbefale om man vil ha tid til annet, fra det jeg ser og hører av dem som spiller... :p |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Det tar ikke lang tid egentlig, som regel bare noen sekunder hver gang det er din tur. Og spillet "pauser" helt til neste spiller har lagt så det er ikke noe tidspress. Annet enn at det må være innen 72t fra forrige gang det ble lagt ut på brettet. Det er fryktelig bra hjernetrim! Jeg har som regel ca 10 spill gående til enhver tid på ipaden, og det tar ikke mye tid hver gang å legge ut.
|
Jeg skal på harryhandel (sverigetur) og lurer på om noen vet hvor jeg får kjøpt falukorv med lite karber?
|
Lurer på hvorfor jeg er så trøtt. Gjeeesp. (Kan jo egentlig sbare på mitt eget spørsmål. Sånn går det når man henger her inne halve natta :eek: )
Advarsel: Lavkarbo.no er vanedannende ;) |
Nå har jeg laaaaaaaaaangt hår. KJEMPELANGT! Oppdaget i går at det rekker helt ned til korsryggen. Også er det tjukt.. Og ødelagt:o
Har kura det endel med Joico de siste par ukene og det har hjulpet masse, men nå er det tomt. Tror Joico er proteinkur? Er det liksom proteinkur man skal gå for på vinterødelagt hår, eller er det fuktighet, eller en blanding eller? |
Sitat:
Eller anbefaler jeg på det varmeste å kure håret med kokosolje! Ellers synes jeg proteinkuren fra Loreal profesjonell, den naturserien er bra, der får du både fukt og proteiner. Men aller aller best, synes jeg, er Redken cat proteinkur samt Redken Extreme antisnap. Lifesavers! |
Olivenolje er også kjempefint for håret.
|
Sitat:
Har ikke råd til frisør.:o Til sommeren kanskje:p Får sjekke ut Redken cat. |
Sitat:
Olivenolje er visstnok alt for tungt for håret, noe med at det er for mange molekyler i fettet or something like that. |
Liksom "åh, jeg har så tørt hår! Eller hva tror du? Mangler jeg litt proteiner kanskje, eller litt begge deler? Å, ja, du anbefaler den. Hmmm ... Jo, takk for tipset, jeg skal tenke litt på det. Haaadeeeemmm!" ;)
|
Hehe, jeg skjønner:p Det som er er at jeg har angst for frisører. Er redd for dem! De er så kule og hippe og jeg blir helt svimmel bare jeg trår inn i en salong. Snakke med dem uten å sitte med ryggen til? Brrrrr.
|
Er frisører kule og hippe? Hehe, javel. :p Men uansett, da. Om det funka bra med akkurat den kuren, så ville jeg vel vurdert å kjøpe den på ny, eventuelt den Cat-sprayen. Den er fantastisk! Letteste måten å se om håret ditt har lite proteiner i seg er å ta et hårstrå og dra i det, om det er veldig elastisk, så er det mulig at du mangler proteiner.
|
Ikke elastisk i det hele tatt:nei: På vinteren er det kanskje ofte fuktigheten som forsvinner? Hjelper ikke akkurat at jeg grer av meg en hårbørste full av hår hver gang jeg har sovet heller:p
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:17. |