![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
Nå har jeg forøvig bestilt Redken-produkter fra lookfantastic, i tillegg til de jeg alt har. Kommer mest sannsynlig til å fortsette å bruke dem en stund, i hvert fall inntil jeg går over til lysfarging i stedet for bleking av håret, som er planen. |
Sitat:
Magnetic Restructurizing er nok den jeg liker best, tror jeg. Smooth as silk-serien ble litt mye protein for meg, så nå bruker jeg bare litt av kuren en sjelden gang (har jo en del kortere hår nå også da). Husker ikke helt hvordan de andre har vært ... det er en "hydrating" som jeg likte ganske godt, så vidt jeg husker. Hvis du er interessert kan du sikkert få prøve den magnetiske også, da (den har jeg dog ikke tenkt å gi bort). Men jeg tipper at den ikke gjør så mye for deg heller - som du sier trenger du noe mer så lenge du bleker håret :) |
Hahaha! Uoppmerksom.com :flau:
Smooth as silk ble faktisk for lite proteiner for meg ... Men sånn går det når man vil gå rundt og være platina! :p Ikke mye proteiner igjen i håret mitt, gitt. Takk for tilbudet! Men nå tror jeg at jeg skal få la håret "roe" seg ned litt med en enkelt siere. Men måtte lese litt om den serien fra Giovanni, og det høres jo lovende ut, da. :) |
Hehe, der ser man - vidt forskjellige hårbehov ja!
Kanskje vi skulle hatt en egen "mislykkede kjøp fra iHerb"-byttesentral :cool:. Jeg har flere ting jeg gjerne skulle vært kvitt, teer m.m. Problemet er vel bare det at shampoo-flasker og slikt er så tungt at vinninga lett går opp i spinninga når det gjelder porto ... |
Ja god idé! Og som sagt, jeg gir gjerne bort mine Desert Essence-produkter, altså, så lenge portoen dekkes. :)
|
Sitat:
|
Uff da, beklager så mye!
|
Sitat:
|
Finnes det noe tilsvarende fiberhusk eller johannesbrødkjernemel på iherb, please?
|
Sitat:
|
Photo: det var helt sikkert jeg som anbefalte den serien, for jeg eeeeelsker den :o :rodme: Men det er til seriens forsvar forskjell på sjampoene! Det er ikke bare lukta, liksom. Jeg merker stor forskjell på om jeg bruker den med bringebær eller kokos. Men jeg vil veldig gjerne ha de jeg! Det er den eneste serien jeg har funnet som ikke gjør at håret mitt blir supertørt OG at hodebunnen ikke får skikkelig eksem :) Så vi er nok forskjellige, for jeg får ikke flatt og fett hår. Og jeg har rimelig fet hodebunn.
|
Sitat:
Og jeg synes faktisk lukta er god, jeg da. Det er bare produktet som ikke passer særlig godt til meg, dessverre ... :o |
Sitat:
Jeg skrev for øvrig en anmeldelse av Weleda Iris-kremen som jeg elsker, og jeg så senere at det var ei som hadde kjøpt den tydeligvis på bakgrunn av min anmeldelse, og ikke likte den i det hele tatt ... Vi er alle forskjellige :) |
Sitat:
Fiberhusk grov type: http://www.iherb.com/Now-Foods-Whole-Psyllium-Husks-24-oz-680-g/16574?at=0 Erstatning for JBK er Xanthan Gum: http://www.iherb.com/Now-Foods-Healt...170-g/879?at=0 Se forøvrig egne tråder for Iherb der finner du all info. |
tusen takk, lillemy
|
denne har fått bra salgstall og omtale http://www.iherb.com/Avalon-Organics...4-ml/3477?at=0
det finnes balsam i samme merke. |
Avalon Organics sine sjampoer og balsamer er gode de også, synes jeg :) Dessverre blir ikke håret mitt "bra nok" av de, dog. Men de lukter så utrooolig godt :eek:
|
Noen som vet om man kan levere inn urinprøver selv om man har menstruasjon?
Prøven det gjelder er døgnurin tilsatt svovelsyre som skal sendes Aker for og teste adrenalin, noradrenalin og VMA. |
Sitat:
Vet ellers intet om prøvene du skal ta, men labben vet nok hva de skal se etter. |
Takk, det var det jeg lurte på om jeg skulle gjøre....
|
Hei. Kona trenger muffinsformer. Ønsker både teflon og slike i silikon. Pris ingen betydning, eneste kravet er at de skal kunne kjøpes og bestilles på nett.
Ønsker link til nettbutikk. Har du selv erfaring med de du anbefaler så gjerne litt ord om hva du synes også. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|