![]() |
Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!
er innom så vidt jeg... har slitt med farang og influensa i helga. I dag er jeg ikke så uggen, men dårlig matlyst og sår nese :p pluss støle magemuskler hehe kanskje ikke så rart. Jeg har ikke spist stort annet enn et par-tre loffskiver i helga. Vet det ikke er noe særlig LK eller ED, men jeg mister matlysten når jeg er syk... Er tredeje gangen jeg har omgangsjuka siden juli, og tredje gangen med feber/influensa siden oktober, så nå syns jeg det begynner å bli nok... Men det blir bedre nå etter påske... skal bli flinkere med både fluflex pillene og probiotikaen min da, og da får jeg vel fart på immunforsvaret også...
|
Høyrehånds eller venstrehåndsbabling, greit det, er vel litt redusert jeg også, sånn en-øyd banditt. Har et rødt høyre øye og det gjør vondt. Problemet er at øyenlegen min har ei altfor streng sekretær.. som bare maser om fastlege. Altså, det tar jo noen dager å komme til fastlege og få henvisning til øyelege, som jeg likevel går fast hos pga grønn stær.
frustrert.. prøver å ringe i dag også, får se. er jo redd for å skade synsnerven mer enn nødvendig, og det er ikke godt. Men nå er det snart påskeferie, deilig. |
bare sykebabbling på oss idag... i morgen er alt bedre:)
|
Jeg har jo alltid et håpom å slutte å syte å begynne å gjøre noe, men jeg kommer aldri i gang... Betente øyne er ikke gøy Dilly... Jeg er heldigvis så heldig at jeg ikke er hverken høyre eller venstrehent, og bytter bare hånd om den ene blir skadd :p
|
trøster dere andre, og skryter av meg selv som igjen hat tatt en økt i helsestudioen :D
Jeef... det er sært... bra sært, såpas jeg jeg kunne ønske jeg også kunne det :p |
Må bare fortelle at jeg har spist to egg og 40 g røkt laks, og det var bare SÅÅÅÅÅ nam! men ikke helt fase en. Såpass nære at jeg syns det er greit da :D
|
Det må være lov ja Distrea! :D
Jeg har spist kylling i dag, ble tidlig middag siden jeg skal jobbe kvelden. Håper dere blir fort friske og raske Indi, Dilly og Jeef. Her kom mensen i går og jeg føler meg oppblåst og feit. :( Har ikke veid meg, og kommer heller ikke til å gjøre det før neste tirsdag. Håper inderlig at det ikke har rast på noe, det burde jo strengt tatt ikke det. Spiser tross alt ikke så mye. |
Utrolig som det hjelper å syte litt :D
Nå går det litt bedre og ferien har begynt. Jeg skal handle inn litt matgreier i morgen, og ennå har jeg ikke funnet ut hva slags diett som gjelder i påsken. |
ta den som er minst stressende :D
God påske til deg også :klem: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Her går det i touch, så jeg må ha begge hender tilgjengelig. :p
|
venstrehåndstouch for meg... utrolig hva som kan gjøres med venstre når man må... tannpuss og dobesøk er utfordringer;)
ha riktig fin kveld snille og kjekke jenter der ute, skal holde meg våken for frustrerte fruer jeg:) |
Da fyker jeg på påskeferie, ha en riktig god påske jenter! :klem:
Klarte forresten ikke holde meg unna vekta i dag, og for en lykke det ble!!! 0,6 ned fra helga. :D Så nå blir det en riktig god påske her og! (Og vekta forblir hjemme. ;)) |
høres veldig deilig ut, Robyn. Og for et vekttap da! :heia:
god tur! jeg har veiedag i morgen, men har ingen forventninger:rolleyes: hadde vært fint å se 92, men...:confused: |
Sitat:
Og Distrea, lykke til i dag??:) 92 kommer nok snart skal du se:) |
Hvordan gikk det på vekta i dag, Distrea. :heia:
|
92,6 :D så jeg er fornøyd :heia:
|
Knallbra Distrea, dette går rett vei! :)
|
Superduperbra Distrea, you go girl :_punk:
Jeg kjenner jeg er litt smådesperat fordi jeg ikke har fått trent noe denne uka (trener jo vanligvis 3 ganger i uka hos fysio) og ikke har jeg hatt tilgang på vekt på en uke :eek::eek: Så jeg føler at jeg legger på meg igjen - i allefall IKKE at jeg går noe ned. Mulig det bare er psykisk, men likevel... Ja ja, ikke noe å gjøre noe med... må bare vente til etter påske så jeg får se om det har vært noen resultater. På lørdag skal jeg kanskje på spinning for første gang - kanskje jeg kan svette av meg en kilo eller 2 der :D God påske til alle dere flinke jenter her inne :) |
takk ruska. Det går nok bra skal du se, bare innbillning :) :ja:
Spinning er moro det! kan få litt vondt i rompa ;) lykke til med en svetteøkt :p |
Håper det :) Takk skal du ha!
Jeg er MEGET bekymret for hva baken min vil synes om spinning, det er det eneste jeg gruer meg til - må kjøpe meg en polstret underbukse kanskje :p |
det er bare de første gangene, så går det over. Ellers har Biltema billige gele'-seter som kan være kjekke å ha ;)
|
sykkelbukse er redningen! Men det er jo bare første par gangene at det blir litt vondt... går seg jo til det!
Lykke til, spinning er supermegakjekt! |
Melk, soyamelk, vann?
Siden jeg bare spiser de produktene jeg liker, som alle skal blandes med melk, lurer jeg på om det kanskje er smart å bruke soyamelk eller vann i stedet for melk... pga kbhinnholdet. Hvor mye vil jeg "spare" på å bruke soyamelk? Og hvordan smaker det?? (er ganske vanskelig på slikt...) Bruker ellers gjerne vann i capuccinoen og pannekaken, så det hjelper nok litt... Og grunnen til at jeg spør, er at jeg syns at jeg egentlig burde hatt utslag på sticks i dag, har holdt på siden tirsdag nå. Hva mener yndlingsjentene mine?? :) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:54. |