![]() |
Sv: I DAG har jeg
Slutta i en jobb, og akseptert en annen
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Fått ræva i gir og laget ny prosjon med herlige knekkebrød! :D
|
Gjort? Satt gresskarkjerner som har vært bløtet i saltvann til tørk i stekeovnen.. Håper det blir godt..
Sett? Sagt? Ha en fin dag til familien min. :love: |
-gjort: kjørt til jobb (synde, synde..)
-hørt: så fin du er i dag :) -sagt: "Yes, I'm bitching about the postoffice again!!" -sett: en mann gpå ski på fortauet...(en gammel em..) |
Tømt en kopp kaffe over meg selv... var heldigvis ikke så varm lenger.
|
Sitat:
|
IDAG har jeg vært på jobbklubb via nav. gått tidlig hjem for å betale depositum og første leie og fått nøklene til den nye leiligheten :D:D:D *pakkepakke*
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sms-kranglet i 14 timer. Ny rekord tror jeg. :rolleyes:
|
Sitat:
Dægern.. |
Sitat:
|
Stått opp etter 4 timer søvn (nattevakt) og innsett at søvn og velvære henger veldig tett sammen. Men siden jeg skal på tidligvakt i morgen, så må jeg vente til kvelden før jeg legger meg igjen.
|
Sitat:
Sitat:
I dag har jeg lagt meg igjen og sovet i over fire timer! |
Sitat:
Oh.. Høres litt ut som om du trenger litt søvn:) |
Handlet masse på coop obs!
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Haha.. Tror jeg var litt lei av å vente på middagen min og ett snev av trøtt ;) |
Sitat:
|
- fikset alt klappet og klart til farsdagen i morgen! :heia:
Jeg har orget en stor storfeindrefilet som jeg skal lage som langtidssteik. Jeg har stekt marengsbunn til pavlova. Under marengsen skal jeg ha en tynn nøttebunn for å drøye kaka litt så HELT pavlova blir det ikke. Spesialkaffe er innkjøpt, traktern renset og jeg shavet. :p Du verden så mye hår man kan avle frem bare på leggene! Nok til putefyll i allefall! :lol: Sambo har allerede fått farsdagsgaven så det blir ikke noe attåt kaffen på senga i morgen tidlig. Jeg elsker feire alt som feires kan!!!! |
-Pleid kroppen fra topp til tå:p
-Julebord kl20:) |
- Spist en stoooor frokost
- Trent - Dusjet Skal: - sove - lese til eksamen og jobbe natt Fått: - Julestemning <3 |
-Klipt meg kort igjen, og farga vipper
-Kost meg på kafe med 2 gode venninner -"Raidet" kjøpesenter i mange timer med de samme venninnene -Fått 2 pakker i posten -Og fyllt vinglasset :D |
- drukket kaffe med søteste Rin
- spist sein lunsj-ish med skjønne bønna (det rimer nesten!!! :D ) og bønnamannen -fått giraffhorn+ører og en fantastisk fin tegning av giraffer og antennepus fra rin :love: |
vært sakkosekk for en syk ettåring... (saccosekk = en sekk man henger/ligger på i merkelige stillinger...)
|
(les: i går)
- fått masse overskudd sendt over av Gerd :love: slik at jeg har - skiftet på sengene - støvsugd og vasket - vasket badet skikkelig godt - stekt nyydelig ribbe - vasket 2 maskiner med klær - brettet sammen ca 4 maskiner med klær og fått det på plass i skapet - og enda mer som jeg ikke helt husker nå Takk Gerd :heia: |
Har jeg desverre en for j... dag med kroppen min, det vil si MYE smerter overalt. Enten er det kaldvær på gang som kommer, eller så tok jeg meg litt for mye ut på shopping igår. Mulig en blanding, kunne ønske ting ble bedre på denne fronten snart. Ting tar tid tydeligvis, men jeg får vel prøve å være ved godt mot:-) dette er kanskje ikke rette tråden å syte i, når jeg tenker meg om....
|
Sovet til 15, og sovet enda litt til :O Glad det er siste nattevakten nå, slik at døgnrytmen kan få normalisere seg litt.
|
I dag har jeg stort sett sittet på rompa og slappet av med lydbok :D
Deilig det også av og til |
i dag har jeg:
-sett en pusekatt i et tre jakte på en ertende skjære som satt lenger opp og på en tyyynn grein :lol: :love: -vært på andregangsintervju og fått vite at jeg skal være med på en tredje runde før de bestemmer seg! :eek: de er omstendige, må jeg si :o |
- smuglet masse av det meste over grensa fra Sverige :D
|
Vært hos både lege og tannlege:-)
|
Jogget frivillig for første gang.... i 10 minutter... og det var for en time siden... og det brenner i brystet enda. Jeg tror det trengtes. :p
|
Fått en beskjed jeg godt kunne unnvært.:nei:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:07. |