![]() |
Sv: Du vet du er på lavkarbo når ...
... du løper rundt i hele trondheim by for å finne julienneskreller, fordi de er tomt i hele 7 butikker!
|
...du titter i handlevogna til andre og blir trist når du ser knekkebrød, grovbrød, kalkunpålegg og skummet melk sammen med youghurt og masse frukt.
Og når du blir ekstra trist når du ser den samme handlevogna toppa med to 4pakninger cola, 3 poser potetgull og 4 store plater firkløver. |
...du må rengjøre kjøkkenventilatoren mye oftere enn før - fordi den er så full av fett ;)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Når samboer kommer hjem etter en uventet lang dag på jobb med en halv pakke pølser. Det var det han kjøpte med seg på vei hjem i stedet for boller :lol:
|
Supera: LItt offtopic men bor du på moi? I vestagder? Eller Rogaland blir det kanskje? :P
Midt imellom kr.sand og stavanger hvertfall! |
..når det lukter frsikt og godt på toalettet etter deg...... :)
|
...når den doble grønnsaksskuffen nederst i kjøleskapet er ALT for liten :cool: det er jo grønnsaker overalt...........
|
....når ungene kommer hjem på helgebesøk og ikke finner brød i brødskuffa.... "stakkars" :D
|
... når du drar på stor vennefest med to mini vinflasker (flystørrelse) for en helaften, og blir glafull selv uten å drikke alt
(før gikk det med ca 1,5 helflaske på denslags kvelder..) |
Sitat:
|
Sitat:
Bor i flekkefjord jeg! :D |
Sitat:
|
Sitat:
Er bare litt overrasket jeg, har sett deg flere ganger på forumet, men aldri sett hvor du kommer fra :P Går Flekkefjord VGS nå jeg ;) |
Sitat:
|
...når du på restaurant blir overlykkelig over at maten svømmer i olje :D
|
Sitat:
Jeg er også litt overrasket. Jeg har sett at du har skrevet sørlandet, og tenkte at det var sikkert Kristiansand. Hvis du har Nils Kjell som lærer, hør etter på hva han sier og forvent morsomme utsagn. Han sier så fantastisk mye morsomt. Av en eller annen grunn var det bare jeg og han jeg delte pult med som fikk med seg alt det morsomme Nils Kjell sa. Vi holdt på å le oss ihjel minst en gang i timen mens resten av klassen var dønn alvorlige. :lol: Hvorfor var det bare vi som reagerte da Nils Kjell sier "Nå skal vi lære om magnetfelt, så dere må være gode med høyrehånda fremover. Det blir en del vridninger og slikt." :lol: Sitat:
|
Sitat:
|
Hehe. Ser ut som vi kupper tråden litt :p Men han er fra Lund, ja. Og han kjenner iallefall deg :p
|
Sitat:
|
Sitat:
Du vet du er på lavkarbo når du heller snakker med folk på forumet som er på samme planet, enn alle andre i den virkelige verden fordi du ikke orker forklare at du ikke kommer til å dø av hjertestans i morgen, eller at hjernen din ikke krymper fordi den ikke får sukker.... :rolleyes: |
Sitat:
Har venner på Haua :) Verden er ikke stor! |
Sitat:
Haha, jo han har en del gullkorn han! Har han ikke selv, men får hørt vittigheter han har sagt til andre, morsomme mannen :D Huff, nå kupper vi tråden veeeldig her, Beklager!! |
Huff, klarer ikke å dy meg - men såå sjelden å treffe folk "hjemmefra". Er oppvokst på Feda i Kvinesdal, rett utenfor Flekkefjord. Må nesten "helsa heim" :-)
...og typisk lavkarbo å "henge" på lavkarbo.no til alle døgnets tider.. |
Sitat:
|
Eg skjønte at eg var uhelbredeleg innsunken i lavkarbo da eg ikkje blunka over at det skulle 3 desiliter olje i den derre Møllerens lavkarbobrødmiks.
(Nei, det skulle naturlegvis ikkje det. Det stod eigentleg 3 ss. Det såg eg etterpå.) |
supera:er nok 43, så litt annen generasjon, men fin plass..
og følte i dag virkelig at jeg var på lavkarbo når jeg tok det oppsamlede fettet fra svineribbe-stekinga og gned det over en stor ovnskylling og alle ovnsgrønnsakene!! tenkte "så herlig praktisk med en stor bolle svinefett" :-) |
Sitat:
Sitat:
|
Når du tenker at du har skeiet ut etter en halv potet :p
|
Når du får kallenavn på jobben: "Ah, der kommer kjøttkvinnen! Mmm, hva har du med i dag? Nakkekoteletter ja, deilig!"
|
...Når du tar en halv munnfull tine iskaffe (som kunne bøttes i litervis tidligere) og knapt klarer å svelge guffa. Tror ikke jeg har hatt en sånn gag-refleks siden den ene gangen jeg fikk flytende penicillin som barn. :eek:
|
.... når du først blir sååå glad over å finne "lavkarbo"-produkter... og så blir såååå skuffa over å se at de er litt karbohydratreduserte, men like fulle av tilsetningsstoffer som "lett"-produktene.
.... når lørdagens høydepunkt er det samme som nødmaten i veska - en pose øffer. :D |
Når venner du er på besøk hos, roter rådville i kjøkkenskapene og til slutt spør om de kan servere en tomat eller to?
|
Når du prøver å spise den frossenpizza'n du likte så godt før lavkarbo, og må spytte den ut fordi den smaker helt for j*vlig!
|
... når du stadig utvider grønnsaksrepertoaret ... (har begynt å se at også rosenkål, auberginer og squash kan brukes til noe... :D )
|
Når cocosaen plutselig begynner å smake godt bar (etter å nesten ha gitt brekninger i starten). Snille cocosaen som holder meg mett og dreper søtsug...
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Når man spiser makrell i tomat rett fra boksen, og lar tomatsausen ligge igjen:)
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:27. |