![]() |
Sv: Ned i vekt med muffins
ahh har bakt to ladninger allerede og alle er nå spist opp :=) jeg har ladg en digg topping som er super. er så lite karber per porsjon at jeg tillater meg den :=) 150 g philadelfia, 75g smør og litt søtningstoff. jeg har hermaseta, aner ikke om det er bra eller ikke, merker ingenting på vekta i allefall :=)
|
åååhåhå, de står i ovnen!!! :ja:
|
Disse må testes - om p-osten som har gått ut på dato er brukbar.. Så blir det kanskje i morgen.
Har mandelmel fra skoldede mandler fra funksjonellmat. Kanskje teste med forskjellige typer mandler.. Har også ferdigmalte mandler og "grovt" mandelmel som jeg synes blir for, eh hardt.. Noen som har erfaring? Jeg haar lest hele tråden :p Tenker jeg tester varianten tidlig i tråden med sukrin og stevia. Har brukt den kombien i det siste og synes det funker bra i forhold til å fjerne kaldsmaken av sukrin. Og så er jo stevia naturlig i motsetning til splenda og natreen vel? Om man er opptatt av det da. |
Jeg har bare prøvd kokosmel og det funker fin-fint ;)
|
Disse bakte jeg i går , hadde ikke noe av ingridiensene så tok meg en hadle runde . HALLO det var dyrt det . men men no er det kommet i hus . å kresne meg så likte jeg di . spiste 5 i går ,å i dag har jeg spist 4 :) grådig god til kaffen . lett frokost å mellom måltid på jobb :) glad jeg fant denne siden .
|
Sitat:
|
....mmm...disse skal jeg prøve så fort jeg får en philadelfia innom dørene igjen. Hvordan kan man lage en god ostekrem for å ha opp?
|
jeg gikk ikke ned på disse , tror jeg spiser for mange av di med krem til ,gud så mammenan :)
|
Sitat:
Hele familien synes de var utrolig gode og så var de så raske å lage. Lagde de i små former (ble ca18stk) - men tror jeg skal prøve i store neste gang. Bør prøves:) |
Prøvde meg også på disse i går. Brukte halvparten glutenmel og haøvparten mandelmel, og Kavli smøreost, og Natreen istedet for Splenda. Røra smakte pføy, så jeg var sabla skeptisk til hele prosjektet.. Men så etter 10 min i ovnen begynte en deilig nybakt-lukt å bre seg i huset og etter enda 10 min til var mine klare for avkjøling.. Spenningen var til å ta og føle på når jeg satte tenna i herligheten, men jeg ble faktisk positivt overraska! Smakte ganske så godt i grunn, ikke helt fantstisk, men gode nok. Skal prøve meg frem med andre tilsetninger som fks smeltet sjokolade, urter etc, og vurderer også å prøve i en ringform. Fungerer sikkert bra som "sukkerbrød" (Sukrinbrød?:D)
Takk for fin oppskrift iallefall, og de var faktisk enda bedre etter ei natt i kjøleskap. |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:47. |