Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Trening (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=25)
-   -   Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=39518)

LanoGakkGakk 23-01-11 20:48

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Insomnia (Innlegg 1009520)
Blir dere med en runde i mai da? :p
Er snart høygravid, så passer ikke så godt å hive seg på nå :D

Jeg håper jo at jeg blir så god form til mai at jeg tar to level om gangen!! :D

Fofa 23-01-11 20:53

Da er min 9. trening unnagjort. jeg svetter fortsatt masse.. Da er det bare én dag igjen med level 1..gruuuuer meg til level 2:D

Elanessë 23-01-11 21:38

Føler meg dårlig i forhold til dere :o Jeg klarte to økter denne uken. Riktignok var jeg syk tors/fre da, men likevel... Men satser på at dag 3 blir gjennomført i morgen :heia: Er innstilt på å klare 30 dager, men blir nok å bruke litt tid på det.

Gerd 23-01-11 21:40

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Fofa (Innlegg 1009524)
Da er min 9. trening unnagjort. jeg svetter fortsatt masse.. Da er det bare én dag igjen med level 1..gruuuuer meg til level 2:D

Svetter ja, det er sikkert :ja:

Vi skal klare level 2 også :heia: Og blir det or tøft, så kan vi gå tilbake til level 1 igjen. UTEN skam :)

Gerd 23-01-11 21:41

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Elanessë (Innlegg 1009552)
Føler meg dårlig i forhold til dere :o Jeg klarte to økter denne uken. Riktignok var jeg syk tors/fre da, men likevel... Men satser på at dag 3 blir gjennomført i morgen :heia: Er innstilt på å klare 30 dager, men blir nok å bruke litt tid på det.

Er du syk, kan du ikke utsette kroppen for et slikt "kjør" :klem: Er min mening :ja:

:heia:

LanoGakkGakk 24-01-11 00:15

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av gerd (Innlegg 1009555)
er du syk, kan du ikke utsette kroppen for et slikt "kjør" :klem: Er min mening :ja:

enig!!!

Bøtt 24-01-11 09:56

Ferdig med dag 4 ,litt enklere i dag kanskje...:D

Wonder woman 24-01-11 13:55

Dag 6 gjennomført, dette går jo bra!

marit72 24-01-11 14:53

Har også bestilt denne men ikke fått den enda. Jeg kan egentlig ikke skjønne at det er meningen å trene dette hver eneste dag. Strider i mot alt jeg har lært om trening av styrke. Musklene bør faktisk hvile i 48 timer før du trener de samme musklene igjen. Under trening blir muskelfibre revet over og det må bygges nye muskelceller. Jeg vet med sikkerhet også at jeg kommer til å synes det er et vanvittig pes å gjennomføre noe slik hver eneste dag, og for den som har ryggproblemer, nakke, skulder osv kommer dette til å virke mot sin hensikt. Ser frem til å få dvd og sette i gang, men for meg vil det bli annenhver dag.
Må legge til at det er utrolig mange flinke, inspirerende mennesker her med mye pågangsmot. Lykke til videre alle sammen:)

LanoGakkGakk 24-01-11 16:08

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av marit72 (Innlegg 1010008)
Har også bestilt denne men ikke fått den enda. Jeg kan egentlig ikke skjønne at det er meningen å trene dette hver eneste dag. Strider i mot alt jeg har lært om trening av styrke. Musklene bør faktisk hvile i 48 timer før du trener de samme musklene igjen. Under trening blir muskelfibre revet over og det må bygges nye muskelceller. Jeg vet med sikkerhet også at jeg kommer til å synes det er et vanvittig pes å gjennomføre noe slik hver eneste dag, og for den som har ryggproblemer, nakke, skulder osv kommer dette til å virke mot sin hensikt. Ser frem til å få dvd og sette i gang, men for meg vil det bli annenhver dag.
Må legge til at det er utrolig mange flinke, inspirerende mennesker her med mye pågangsmot. Lykke til videre alle sammen:)

Samme her, hvile etter trening. Men så er jo dette en 30 dagers greie, og når man ser på "The biggest Loser" f.eks, så holder de jo på bare verre..... Så mulig man få gevinst når noe er begrenset på tid, og hver økt er jo bare 20 min..... Sikkert noen untak fra regelen :D :confused:

marit72 24-01-11 16:30

Hei
Ja i The biggest looser kjører de et helt sinnsykt opplegg.Har tenkt mye på hvordan dette i det hele tatt er mulig, etter å ha ligget på sofan og spist i årevis.
Uten å bli helt ødelagt og få belastningsskader. Enig med deg at dette er i begrenset tid og at de fleste sikkert tåler det. Jeg personlig vet at jeg ikke har godt av et slik opplegg. Er så godt som utrent nå, og regner med å overbelaste mer enn det gagner kroppen min. Tror det er bedre med et langtidsprosjekt jeg da. Det må sikkert bli individuelt, alle kjenner hva sin egen kropp tåler.
Lykke til videre LanoGakkGakk:)
Jeg drømmer om at 2011 skal bli året jeg ble sprek:D

Gerd 24-01-11 16:41

Oooog dag 9 gjennomført :heia:

I dag gikk det greit :D Vil ikke kalle det lett, for det er det ikke :lol:

Bøtt 24-01-11 16:42

LanoGakkGakk 24-01-11 17:46

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av marit72 (Innlegg 1010067)
Hei
Ja i The biggest looser kjører de et helt sinnsykt opplegg.Har tenkt mye på hvordan dette i det hele tatt er mulig, etter å ha ligget på sofan og spist i årevis.
Uten å bli helt ødelagt og få belastningsskader. Enig med deg at dette er i begrenset tid og at de fleste sikkert tåler det. Jeg personlig vet at jeg ikke har godt av et slik opplegg. Er så godt som utrent nå, og regner med å overbelaste mer enn det gagner kroppen min. Tror det er bedre med et langtidsprosjekt jeg da. Det må sikkert bli individuelt, alle kjenner hva sin egen kropp tåler.
Lykke til videre LanoGakkGakk:)
Jeg drømmer om at 2011 skal bli året jeg ble sprek:D

Ja, det er helt umulig for meg å forstå. Jeg er rimelig mørbanket etter 20 min pr. dag, og kan ikke engang forestille meg at jeg kunne klart å trene på flere dager etter de øktene de driver med i biggest loser. Og det folk som er laaangt over 100 kilo på toppen av det hele. I tillegg til det har de også restriksjoner på maten.... Hjelpe og bevares.

MEN 2011 er faktisk funnet opp for oss som vil bli sprek og slank, og vi kan klare mye i løpet av ett år, jahhh!!! :)

Gracella 24-01-11 22:37

Dag 20 gjennomført med ståkarakter antar jeg.
Først 40 min zumba og så 20 min snømåking etterpå. Det siste var ikke så frivillig :mad:, synes VIRKELIG at vi har fått NOK snø nå. Og vinteren er knapt begynt, sukk.

Men da er det level 3 i morgen, ny dag, nye muligheter :D

Synes vi er flinke hele gjengen!!!!:_punk:

LanoGakkGakk 24-01-11 22:45

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Gracella (Innlegg 1010374)
Dag 20 gjennomført med ståkarakter antar jeg.
Først 40 min zumba og så 20 min snømåking etterpå. Det siste var ikke så frivillig :mad:, synes VIRKELIG at vi har fått NOK snø nå. Og vinteren er knapt begynt, sukk.

Men da er det level 3 i morgen, ny dag, nye muligheter :D

Synes vi er flinke hele gjengen!!!!:_punk:

Du er inkarnasjonen av S*P*R*E*K !

Jeg står over i dag, for magen er helt merkelig, og slappheten er altoppslukende i dag.... Regner med at jeg spruter av energi i morgen, men skal bruke noen timer på sykehus på en undersøkelse, så jeg er spent på om energien overlever akkurat det.

Fofa 25-01-11 05:39

Da var jeg ferdig med siste dagen på level 1...hmmm..skumle level 2 puster meg i nakken..
Har også trent Zumba og 120 minutter spinning nå:D Så dette ser riktig så bra ut

Gracella 25-01-11 09:14

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Fofa (Innlegg 1010568)
Da var jeg ferdig med siste dagen på level 1...hmmm..skumle level 2 puster meg i nakken..
Har også trent Zumba og 120 minutter spinning nå:D Så dette ser riktig så bra ut

To timer spinning!! Pluss Zumba og Jill?? :eek:
Det står det virkelig respekt av!

Velkommen til level 2 :)

Gracella 25-01-11 09:17

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av LanoGakkGakk (Innlegg 1010384)
Du er inkarnasjonen av S*P*R*E*K !

Takk :)
(Selv om jeg ikke føler meg spesiellt sprek der jeg kravler meg opp igjen på beina etter de siste øvelsene :p, hehe.)

Gerd 25-01-11 09:54

Hvordan i huleste klarer dere så masse trening i tillegg :confused: :eek: *dåne*

Wonder woman 25-01-11 12:19

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Gerd (Innlegg 1010628)
Hvordan i huleste klarer dere så masse trening i tillegg :confused: :eek: *dåne*

Det skjønner ikke jeg heller. Utrolig bra jobbet.

Bøtt 25-01-11 13:04

Da var dag 5 unnagjort:)Jeg prøvde meg på zumba etterpå men klarte bare 10min da kjente jeg at jeg ble svimmel så da stoppet jeg.
Jeg fårstår ikke at en klarer trene så mye utover jillian jeg da:D

LanoGakkGakk 25-01-11 14:07

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av butten (Innlegg 1010796)
Da var dag 5 unnagjort:)Jeg prøvde meg på zumba etterpå men klarte bare 10min da kjente jeg at jeg ble svimmel så da stoppet jeg.
Jeg fårstår ikke at en klarer trene så mye utover jillian jeg da:D

Du gjør lurt i å høre etter kroppens signaler!!

Noen her driver rett og slett sin egen Biggest Loser, og jeg har aldri forstått hvordan man får det til. Men det går tydeligvis an... Helsprøtt og utrolig imponerende at noen får det til! :ja:

Jeg satser på at jeg får tatt dag fem i dag. Selv om magen er litt snål i dag også. Tror jeg klarer meg med Jillian sine 20 min. :D

Gerd 25-01-11 16:14

Dag 10 FERDIG :heia:

Jeg blir like sliten jeg :p
Men kort oppsummert fra dag 1-10:

Yter mer etterhvert og formen er merkbart bedre :ja:
Så at dette virker, ja det tror jeg...
I morra begynner level 2 for min del, og gruer meg litt.... :o
Jeg kommer til å tillate meg å gå tilbake til level 1 viss jeg syns det er for tøft :)

Fofa 25-01-11 17:50

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Gerd (Innlegg 1010926)

Dag 10 FERDIG :heia:

Jeg blir like sliten jeg :p
Men kort oppsummert fra dag 1-10:

Yter mer etterhvert og formen er merkbart bedre :ja:
Så at dette virker, ja det tror jeg...
I morra begynner level 2 for min del, og gruer meg litt.... :o
Jeg kommer til å tillate meg å gå tilbake til level 1 viss jeg syns det er for tøft :)

Du puster meg i nakken!! hehehe
Jeg er helt enig i det du skriver! Man tar mer i når man kjenner at øvelse går litt lettere. Jeg er overhodet ikke i tvil om at dette funker!! Ihvertfall for meg:)

Snart braker det løs med level 2 her:eek:

Gerd 25-01-11 18:10

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Fofa (Innlegg 1011008)
Du puster meg i nakken!! hehehe
Jeg er helt enig i det du skriver! Man tar mer i når man kjenner at øvelse går litt lettere. Jeg er overhodet ikke i tvil om at dette funker!! Ihvertfall for meg:)

Snart braker det løs med level 2 her:eek:

Jeg har akkurat sett gjennom level 2....... :hjelp:

Og tror jeg er veldig glad i Anita der...... :lol:

Taran 25-01-11 19:05

Bøyer meg i støvet for dere JENTER! :_oy: Har nettopp "nesten" fullført en omgang med Level 1 med Jillian...steike...er helt ferdig!:hjelp:
Hmmm....er visst i enda dårligere form enn jeg trodde gitt...jaja, men nå blir det endring...huff er helt skjelven i armene, nesten vondt å skrive...snakk om å få en vekker..:D
Stå på jente...jeg skal nok komme etter...hehe, men tror det tar sin tid, men flott trening i alle fall. Ha en super kveld og uke! :visemuskl

Gerd 25-01-11 19:06

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Taran (Innlegg 1011097)
Bøyer meg i støvet for dere JENTER! :_oy: Har nettopp "nesten" fullført en omgang med Level 1 med Jillian...steike...er helt ferdig!:hjelp:
Hmmm....er visst i enda dårligere form enn jeg trodde gitt...jaja, men nå blir det endring...huff er helt skjelven i armene, nesten vondt å skrive...snakk om å få en vekker..:D
Stå på jente...jeg skal nok komme etter...hehe, men tror det tar sin tid, men flott trening i alle fall. Ha en super kveld og uke! :visemuskl

Ja, man finner fort ut hvilke musker man har og ikke helt visste man hadde :lol:

LanoGakkGakk 25-01-11 19:13

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Taran (Innlegg 1011097)

Ja for de som ikke tar skrekken med det samme så er det utrolig fort fremgang. Men det blir liksom ikke lett, bare lettere å ta mer i. Knusende god trening! Men så litt etter så føler man seg som en ny person.

Men jammen får man seg en vekker når man skal trene det man har sett på den 'lette' videoen, litt opp og ned med armene og litt hopping. Når man prøver seg så er det alt annet enn lett...

Men gratulerer med "nesten" fullført!! Litt gangsperr må du nok regne med, men så blir alt fryd og gammen :D

Wonder woman 25-01-11 20:00

Ferdig med økt 7 på level 1- stolt:)

Super innsats av dere alle må jeg bare si:)

LanoGakkGakk 25-01-11 20:27

Vil nå bare nevne at jeg har shreddet dag 5 i dag. Knærene (og formen ellers) hadde godt av en pausedag, men nå freser jeg videre og levler meg snart opp!! :D

Gerd 25-01-11 20:58

Elanessë 25-01-11 21:01

Må bare inn her og heie på dere og si hvor flinke dere er :heia:

Selv moter jeg meg opp til å begynne på dag 3 :o

LanoGakkGakk 25-01-11 21:03

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Gerd (Innlegg 1011220)

Heia på deg!

Hva har du egentlig over avataren din?

LanoGakkGakk 25-01-11 21:04

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Elanessë (Innlegg 1011229)

Heia deg :heia:

Gerd 25-01-11 21:05

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Elanessë (Innlegg 1011229)

:heia: Kom igjen :heia:

Dag 3 var værst, syns jeg.. Ikke for å ta fra deg motet. :klem:
Men det bli bedre i morra :ja:
:suss:

Gerd 25-01-11 21:06

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av LanoGakkGakk (Innlegg 1011235)
Heia på deg!

Hva har du egentlig over avataren din?

de stjernene? Det skal egentlig stå symbol for støttemedlem, og for moderator :) Men det er visst ett eller anna som ike funker, så de vises ikke :p

LanoGakkGakk 25-01-11 21:09

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Gerd (Innlegg 1011241)
de stjernene? Det skal egentlig stå symbol for støttemedlem, og for moderator :) Men det er visst ett eller anna som ike funker, så de vises ikke :p

Ja, ok... det er noe som ikke vises, så da regner jeg med vi snakker om det samme. :)

Gracella 26-01-11 00:00

Dag 21... og jeg syntes at level 2 var hard, jaja, så feil kan man ta :rolleyes:

Skulle være beintøff etter Jillian, og satte på Sculpt and Tone-Zumbaen og det var bare så vidt jeg klarte den. Men det gikk jo bra, så jeg hadde nok mer å gå på ;)

Har IKKE lyst på dag 22, men jeg SKAL!!
Og Anita er min beste venn på denne, hehe :o

Fofa 26-01-11 02:36

Første dag på level 2 gikk som forventa..hehe. HARDT..og jeg svetta som en gris. Et tips til dere som kommer etter meg; ha et handkle dere kan tørke dere på underveis:D:D:D

Jeg hoppa rett over på sykkelen etterpå, og sykla 130 minutter i dag, veldig fornøyd med det!

Om jeg sier at jeg har svetta et par liter i dag, så tror jeg ikke det er løgn;)

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:24.