Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Mer enn 30 kg overvekt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=127)
-   -   Desemberskravletråden (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=38608)

Sanney 19-12-10 21:38

Sv: Desemberskravletråden

grrr. helvetes snø og briter som ikke kan håndtere snø. kansellert lørdag, rebooked til søndag morgen, tilbragte natta på en iskald gardermoen, bare for å få slengt i fjeset 5:30 på morran at heathrow er stengt og du kommer deg ikke til london på minst 3 dager, reis hjem.
rebooket til tirsdag, med kun 3 timer mellom flya og må bytte flyplass, men det skal gå så bra så.. vanligvis har man 5 timer på en sånn tur da bussturen alene tar 1.5 time...

så jeg har booka fly med ryanair og flybe imorra jeg, fra rygge. slipper å bytte flyplass til og med! virker som BA bare booker om til sas, da norwegian har flighter til gatwick imorra tidlig for bare 300 kr... så, håper jeg kommer meg avgårde imorra. har ikke kansellert tirsdagsflygingen sånn i tilfelle rottefelle...

og lavkarbo på gardermoen, tja, pølse uten brød var vel det beste jeg fant... så veldig lavkarbo ble det ikke i helga. men det driter jeg i akkurat nå. jeg vil treffe typen min for helvete -.-

Sanney 20-12-10 07:09

aldri så gæærnt at det ikke er godt for noe antar jeg... alt maset de siste to dagene gjorde at jeg har gått ned en kilo, og ny minstenotering. men fremdeles frustrert, så håper alt går bra idag.

Zillah 20-12-10 08:07

Kryssar fingrane for deg, Sanney!

Sanney 21-12-10 22:53

kom fram til slutt, selv om jeg matte tilbringe enda en natt pa flyplass. begynte a sta i ko klokka halv fire i natt, halv syv apnet de og halv atte var jeg booket om til neste fly. det ble noe forsinket, men na er jeg her, endelig.

senorita 21-12-10 23:10

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Sanney (Innlegg 987359)
kom fram til slutt, selv om jeg matte tilbringe enda en natt pa flyplass. begynte a sta i ko klokka halv fire i natt, halv syv apnet de og halv atte var jeg booket om til neste fly. det ble noe forsinket, men na er jeg her, endelig.

Så spørs det bare om du kommer deg hjem ;D hehe.. Men nå får du i alle fall være hos han da :D

Anarko 23-12-10 17:32

Ønsker dere alle en flott jul! :)

vaskeklut 23-12-10 17:36

God jul ja, alle sammen :D Måtte dere spise fett og godt :D

Nupsida 23-12-10 17:42

God jul! :D

Nupsida 25-12-10 02:43

Da var siste utskeielses dagen over. Deilig følelse på en måte :P Er godt med mat og alt det der, men merker det går hardt utover samvittigheten og magen (ser ut som jeg er gravid jo!!).

Kiro 25-12-10 23:36

I morgen hopper jeg tilbake på lavkarbo toget. Har kost meg, og spist altfor masse karbs de siste dagene, men orker ikke mer. Har bare vært to dager, men jeg savner lavkarbolivet, og viten om at jeg gjør noe riktig. Så i morgen er det back on track! :)

Anarko 26-12-10 18:49

Eneste utskeielsen min i julen har vært litt riskrem. Men brukte kunstig sukker oppå da. Så var ikke så aaalt for gale. Ja, må ikke glemme noen dadler også. Nå føler jeg for noe som ikke er så tungt i dagene fremover. Men hva??

christine76 26-12-10 22:46

God jul alle sammen!
Veiet meg i kveld og har ikke gått opp noe i julen. Herlig!
Har spist litt riskrem laget med stevia som søtning, og litt ferdigsurkål fordi jeg bare hadde nok hjemmelaget med til en middag. Men stort sett så har jeg holdt meg helt fint til lavkarbo uten noen utskeielser. Litt sukkerfri konfekt har det blitt, og deretter litt luft i magen, men det var det verd.

Nå er det litt hverdag igjen med jobb i morgen og tirsdag.

Etter nyttår har jeg bestemt meg for å begynne litt på pulver igjen for å ta av noen kilo til som jeg ikke visste på forhånd at jeg ville bli kvitt. Skal dog kombinere det med lavkarbo til lunsj, for jeg skal begynne i ny jobb og vil ikke begynne med å sette meg selv utenfor gjengen ved å ikke spise lunsj sammen med dem. Gruer meg litt til å skulle slanke meg igjen, men føler at det er det riktige å gjøre for å bli helt fornøyd og ikke bare nesten. Så nå får jeg kanskje endre signaturen igjen snart.

Nupsida 28-12-10 15:41

Jeg gikk på vekta idag med en skikkelig fæl følelse, for så for meg at jeg hvertfall måtte ha lgt på meg 5-6 kg, pluss 2 kg vann av mensen. Men, vekta viste 96,9, altså bare en og en halv kilo opp! det er sykt! jeg har virkelig ikke fulgt lavkarboprinsippene disse ukene. jaja, skal ikke klage! :) Nå skal det bli godt å begynne mitt "normale" kosthold igjen! :D

sistegang 28-12-10 23:23

Har ikke brydd meg om å følge ketolysekuren nå i jula. Så opp 1,3 kg denne uka er ikke ille syns jeg. Men i natt fikk jeg betale for det - kasta opp som bare det. Skikkelig forspist.

langaard 28-12-10 23:25

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av sistegang (Innlegg 989464)
Har ikke brydd meg om å følge ketolysekuren nå i jula. Så opp 1,3 kg denne uka er ikke ille syns jeg. Men i natt fikk jeg betale for det - kasta opp som bare det. Skikkelig forspist.

Auda:mad:

Anarko 29-12-10 15:11

Min mor har vært skikkelig dårlig i magen noen dager pga all maten med både karbohydrater og mye fett. Hun kastet opp noe voldsomt natt til søndag.
Jeg har spist mye lettere mat siste to dagene, så jeg føler meg ikke særlig oppblåst lenger :)

Nupsida 29-12-10 16:19

Så mye for den vektoppgangen altså! :P
Idag viste vekta 75,5 som er 100 gram over minstenotering.. Var sikkert bare noe vann fra mensen som enda hang igjen igår :)

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:43.