![]() |
Sv: Butten og Fofa sin felles vei nedover
Hei...
Det går ikke så bra her...eller, dvs, det går ikke i det hele tatt:mad: Jeg stapper i meg karbo så det står etter, og ikke har jeg trent noe heller... Så, det er ikke noen god uke for meg på lavkarbo altså:mad::mad::mad: |
Sitat:
Jeg hadde meg et burger king måltid da jeg var bortreist en dag forrige uke og vaar på vekten i dag har gått opp 2,3 kilo.Jeg har trent masse og utenom den turen har jeg spist helt etter boka...Irriterenede ja!!Kan jo være muskler etter treningen men det er kjipt når det går opp og ikke ned ,er liksom en av grunnene til at vi holder på med dette:o |
Jeg synes det er så sykt vanskelig å holde motivasjonen oppe når man ikke ser resultater i det hele tatt. Ihvertfall når jeg føler jeg har vært såååå flink til både å holde meg til kun riktig mat, og MASSE trening.. Vanvittig frustrerende!!!!
Så, nå har jeg hatt meg en heftig smell...:( Har spist høykarbo i litt over en uke.....Kjenner jeg gir litt faen, i og med at jeg ikke ser noe nedgang i vekta, uansett hvor flink jeg har vært. Men, i går startet jeg opp med lavkarbo igjen. Har ikke orket å veie meg på lenge...det er bare skuffende uansett. Så, jeg vet ikke hva jeg veier, eller hvor mye jeg nå har gått opp... Men, jeg skal spise lavkarbo nå, så får vi se... Dette er virkelig ikke enkelt:mad: |
Hur går det Fofa?
Er du ikke her inne så mye lenger...? Håper alt står bra til og at det har løsnet for deg..:klem: |
Hei du!
Nei, jeg har rett og slett ikke hatt tid til å være så mye på nett i det siste... Derfor så stort frafall fra min side. Jeg har hatt endel utskeielser siste uka, men er tilbake i ketose nå. Synes dette er utfordrende...det må jeg bare si. Jeg har jo tidligere hatt så godt vekttap i ketose, men dette året står jeg bom stille. Føler meg litt mislykka kan du si....jeg vil så gjerne ned disse 10-15 kiloene. Har gjort skikkelige forsøk, men ingenting funker. Lett å gi litt opp da... ;\Men men...jeg prøver igjen!! Håper alt går bra med deg! |
Hei igjen Butten!
Som sagt, så er jeg i full gang med studier pluss 100 %, så her går det i ett. Jeg har holdt meg til lavkarbo, men av en eller annen grunn har jeg lagt på meg 5 kilo!!!! Ekstremt frustrerende:confused: Skulle bare ønske jeg visste hva som gjorde det... Alt ok med deg? |
Heisann Fofa kjekt å høre fra deg:)
Joda her går det i lavkarbo still:)litt utskeielser i påsken, men er inne i tralten igjen nå.Kjedelig at du har lagt på deg da:(men håper det løsner snart for deg da:klem: |
Det håper jeg og:mad:
Ekstra surt å finne ut at jeg hadde lagt på meg iom at jeg overhodet ikke skeiet ut i påsken...:( Jeg hadde latt være å veie meg på ca 1 mnd, og det var ikke akkurat et gledelig gjensyn med vekta... Men, jeg fortsetter på lavkarbo..det MÅ jo funke for meg og etterhvert. Vet jeg har vært dårlig til å trene i det siste..det kan kanskje være en grunn?? |
Hei hei!
Hvordan går det med deg? har du gått ned noe mer? Jeg har gått opp MASSE kilo!! Det er meg et mysterium hvordan det er mulig, fordi jeg har vært streng på lavkarbo, og ikke skeiet ut.. Plutselig var jeg bare rast opp i vekt... så jeg er veldig frustrert. Men jeg gir ikke opp(ikke enda...men har vært veldig nært)så nå har jeg idag startet på fettfaste(Atkins), som et siste forsøk på å se positive resultater. Er spent på om det funker... |
Så irriterende da Fofa når du har vært så flink også:nei:håper det hjelper nå da meed fettfaste opplegget:)
Joda her går det fint ,litt løs på kostholdet i påsken så tør ikke gå på vekten på en stund iallefall.Men er back on track nå. Kjekt å høre fra deg:klem: |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:31. |