![]() |
Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?
Dag 6 - ferdig, eller kanskje dag 1 igjen....siden jeg hadde to dagers pause:)
Er ikke støl lenger, kjenner at jeg er i bedre form enn i starten. Målet må være at jeg en dag kan følge de vanskeligste øvelsene hele økten!:rolleyes: |
Dag 11 og 12
Trening Ja, i dag ble det voldsomt gitt! Jeg fullførte nivå 1, og fortsatte med nivå 2 etter en liten drikke- og tissepause! Fulgte ikke nivå 2 slavisk da jeg lissom måtte "føle meg fram" på noen av øvelsene. Jeg fikk fullstendig latterkrampe på "walking push-ups(?)", de var helt nye for meg, men veldig morsomme :lol: Er fornøyd med dagens trening, begge nivåer :smile: Dere er veldig flinke alle sammen! Moro at vi er så mange som gjør dette "sammen" :heia: |
Dag 8 gjennomført..med glans:p syns vi er flinke her nå:)
Imorgen er det mulig det blir pause siden min kjære er på reise - vil helst vi skal komme til level 2 samtidig. Jeg får ta en tur på Elixia uansett tenker jeg. Bare 2 ganger igjen til nytt program...yippi :heia: |
Økt 7 fullført (?) Eller begynner man på nytt etteropphold? :)
Lurer på om vi sier det er økt 7, så tar jeg heller noen dager ekstra på nivå 2 og 3. for nivå 1 er visst ikke spesielt utfordrende lenger ;) FLINKE ER VI :D |
I dag var jeg skikkelig umotivert og hadde egentlig lyst til å hoppe over hele treninga. Har rydda på rommet til mine 7 åringer i dag og blei egentlig ganske sur. Så mye rot og plastik som samler seg sammen. Har kasta og sortert og satt sammen nye Ikea hyller for å få litt orden. Men i alle fall så beit jeg tenna sammen og gjennomførte dag 8 - hadde jo ikke lyst til og innrømme for dere at jeg feiga unna. Er veldig fornøyd nå etterpå.
Noen som kan sende meg et hint om hvor jeg kan finne de andre videoene til Jillian? Kunne tenkt meg litt variasjon innimellom. 5 kg til 17. mai: 4,3/5 30 days Shred: 8/30 |
Fikk ikke tid å prøve noen annen video i går, men nå har jeg prøvd "no more trouble zones" den gikk greit den, men var ikke så morsom og slitsom som den andre... litt mer "old school" hehe
|
Farsken at jeg ikke har fått med meg denne tråden:S
Har gått til innkjøp av denne jeg oxo.. har gjennomført 6 dager på rad.. MEN så ble det en liten opphold:S mangel på motivasjon for tiden:( |
Sitat:
Her er det bare å henge seg på asså :smile: I denne tråden kan du forhåpentligvis finne motivasjon! :heia: Bollemor! |
Kan jeg også få tips til nedlastning?
:) |
Sitat:
LILLEMYYYYYYYYYYYY71!!!!!!!! :p |
Støøøøøøøøøøøøøøøøøøøl!
|
Sitat:
Jeg begynte på nivå 2 på fredag - herre jemini så tungt. Trudde jeg var Ok trent jeg ass :eek: Nivå 2 er mye mer statisk trening og mye mer på core en del 1, men jeg merka allerede fremgang i går - wuhuuuuuu :visemuskl Jeg klarer til og med å ta push ups med strak kropp nå. Det går fremover, det går fremover.... selv om det ikke viser så mye på vekta og målbåndet ennå. Er jo ok at formen er på plass også :p |
Sitat:
Jaja.. to dager igjen på nivå 1 først da.. kremt.. Jeg sliter med push ups i knestilling jeg.. men tror jeg gjør noe feil, klarer ikke helt å holde kroppen strak.. er veldig klønete og ukoordinert av meg :cool: |
Dag 8 gjennomført. Er ikke så tungt lenger nå, blir spennende å komme seg til nivå 2, selvom jeg gruer meg litt! Håper det går greit ;)
Om jeg får lyst til å stoppe går det i å fokusere på at sommeren er rett rundt hjørnet :visemuskl Innbiller meg også at jeg ser forskjell, men kan hende det er ønsketenkning ;D |
Kom meg gjennom dag 3, selv med støle muskler. Merket det hjalp litt når jeg tøyde.
|
Dag 9 gjennomført! Nå er det bare morgendagen igjen så er det level 2 - gruegleder meg!
|
Dag 7 - gjennomført her....
Nå fra et hotellrom i Fredrikstad:p Men som før nevn - je kjører litt lengre en 10 dager på nivå 1 - fordi det ble 2 dagers pause fra 5. til 6. dag.... |
Jeg har fullført økt 4 av del 1 i dag.
*klapper meg selv på skulderen* |
Da blir det ikke Jillian idag:( Pc'en med nedlastingen er sammen med min kjære i Finland et sted...)
...men, har vært på 70 minutter step/styrke på Elixia og brent av over 600 kcal så det går sikkert bra likevel:cool: Imorgen blir det økt 9 - så er det bare onsdagen igjen før start på level 2 torsdag hvis alt går etter planen:spent: |
Så flinke dere er!
Jeg må dessverre droppe dagens trening pga vonde bein. Beina mine blir helt stive dersom jeg går mye, og det har jeg gjort i helga. Skal bestille nye fotsenger fra NIMI, må bare komme meg dit. Håper jeg er i gang igjen i morra, for jeg syns det er moro, og jeg får mer energi. |
Sitat:
|
Hei
kan jeg være med og? så denne tråden først idag... så, litt sent - men bedre sent enn aldri. Jeg har dvd'en, men blu-ray spilleren min vil ikke spille den av... :( sikkert fordi den er amerikansk. Så mye for sonefritt! ... men, jeg ser at dere kan laste den ned fra et el annet sted? noen som vil dele en forretningshemmelighet? ;) Jeg er hvertfall supergira på å komme i gang med en el annen trening og digger Jillian, så dette må jo være en bra kombo:) |
Etter en lang arbeidsøkt er det litt tøft og motivere seg til å trene når jeg kommer hjem, men jeg klarte dag 9 rett før klokka gikk over i en ny dag. Kun en dag igjen til neste nivå og det begynner nok å bli på tide. Jeg kan alt Jillian sier utenat og begynner å bli passe lei "musikken".
5 kg til 17. mai: 4,3/5 30 days Shred: 9/30 |
Sitat:
Sitat:
Jeg skal skaffe hjelp... LILLEMYYYYYYYYYYYY71!!!!!!!! :p :D Sitat:
|
Fikk denne i går og prøvde den med en gang! Veldig kort og greit og effektivt. Gjorde det i går kveld og i dag tidlig. Mulig jeg svinger meg en tur i kveld også. Digg å slippe å dra på SATS til enhver tid.
COOOL! |
Dæven så inspirerende dere er!
Jeg klarte ikke hive meg fort nok innpå nettside for å bestille dvd'ene:D Så, nå er jeg snart med også!! |
Da har jeg bestilt dvd jeg også...:p
Ser frem til å få den i posten. |
Da er omsider min dvd framme, grugleder meg til barna er iseng i kveld!:p
|
Da var siste dag på level 1 fullført!
Er spent for level 2 i morgen.. jeg håper ikke det er jumping jacks på level 2 for det er jeg dritlei av altså... heh ;) |
Jeg bestilt på play.com tok litt over en uke å få den, selv oppi askeskyen. 65 kr:-)
Startet i går, i dag var det kjempe tungt, støl overalt. Håper det blir lettere i morgen. Utrolig deilig at man er ferdig før man begynner å bli lei. |
Hvor mye gulvplass trenger man for å gjøre øvelsene i videoene? Jeg kunne tenkt meg å utvide hjemmetreningsrepertoaret mitt, men plass er det så som så med ...
:) |
:veitikke: sånn, da var økt 9 unnagjort også! level 2 nærmer seg med stormskritt, og det er igrunn helt greit. kan jo omtrent alt hun sier utenat nå :p "sticking the tailbone into the wall behind you" *knis*
|
Sitat:
|
Sitat:
Går du på et treningssenter eller? I såfall kan du jo kanskje få en instruktør til å hjelpe deg med øvelsene. Eller så kjenner du kanskje noen som trener en del som kan hjelpe deg med øvelsene? Det er jo viktig å få øvelsene riktig, både for å unngå skader og for å få max effekt. Push up er tungt og dersom du sliter med å få det til, bare trekk knærne enda nærmere armene enn det de viser på dvd'en. Pass på at du trekker navlen inn mot ryggraden når du holder på, slik at du stabiliserer ryggen. Dette er egentlig viktig uansett hva man trener. Lykke til håper du kan få noen til å hjelpe deg :p |
Sitat:
Har sendt avgårde linker til nedlastning, men det er veldig fint dersom de som trenger linker sender meg PM, for jeg klarer ikke å holde tritt med alle de som trenger hjelp her på forumet.:p Må innrømme at jeg ikke har trent JM de to siste dagene. I går orka jeg rett og slett ikke. I dag var jeg litt småsyk fra morgenen av og da jeg ble bedre var det et helt fantastisk vær ute så jeg la ut på joggetur i stedet for. Det var helt nydelig. Sol og litt bris langsmed sjøen - deilig. Imorgen er det derimot tilbake til crazy lady:eek: |
Sitat:
Har ikke vært typen som trener særlig mye noensinne, så sannsynligheten for at jeg blir støttemedlem når jeg melder meg inn på treningssenter er særdeles stor :p Er sikkert noen som kan vise meg den om jeg vil det, men orker ikke være på level 1 lengre - er klar for level 2, er ikke noe motivert til å drive på level 1 stort lengre. Syns det har blitt kjedelig nå, klar for noe nytt :o |
Jøss :eek: da var dag 10 unnagjort, det har jo gått ganske fort og jeg kjenner at jeg er i litt bedre form. Men jeg tror egentlig ikke at jeg har tatt av så mange centimeter. Uansett skal få målt meg i kveld. Blir spennende med nytt program i morgen. Stå på jenter :visemuskl
5 kg til 17. mai: 4,3/5 30 days Shred: 10/30 |
Da var 9'ern unnagjort her!;)
Går egentlig veldig lett nå, tror vi er klare for level 2 her hjemme på torsdag..bare en dag igjen nå så...:) Har ellers ikke drevet med måling før jeg startet, men kjenner meg allerede strammere flere steder (selv om jeg er ganske ivrig på trening ellers også, uten Jillian til å piske meg fram!). Ser tydelig mer definerte skuldre, strammere mage og kjenner meg fast i kroppen. ...Lurer på å snart bytte ut motivasjons-avatar'en min med bilde av egen, ekte mage hvis dette fortsetter like bra!!:visemuskl:heia: |
Da kryper jeg under dyna etter å ha gjennomført dag 1, level 1. Gikk greit synes jeg, selv om hundevesenet stod ig kikka på meg og såg ut som han trodde det hadde klikka litt for meg...:o:D
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:16. |