![]() |
Sv: Pizza med sprø bunn!
Denne skal jeg prøve nå :) Spent siden jeg er ny på lavkarbo :)
|
Herlig tips! Denne står i ovnen nå :D
|
Farsken, bunnen min ble myk =\
|
Må vel steike enda lenger neste gang. Stekte på 200 grader i ca 11 minutter. Hun som har laget en lignende oppskrift - bare til flere - skreiv at hun satte ovnen på 200 grader og at bunnen var ferdig etter 8 minutter. :O
|
Sitat:
|
Trodde jeg hadde bakemix, men det viste seg at jeg har kjøpt BakePro!!!
Er det derfor jeg ikke syns denne bunnen ble så god? Tror jeg må prøve med skikkelig bakemix for denne var så kjapp å hive sammen:) |
Sitat:
|
Re: Pizza med sprø bunn!
Denne ble ordentlig god ved å erstatte noe av osten med parmesan :D Brukte mandelmel og den smakte herlig!
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Dette ble middagen i dag :)
Dobbel porsjon til langpanne, og brukte 7 g mandelmel og 13 g sesammel. Det funket helt fint :D |
Lagde denne i dag, med kokosmel (brukte kanskje litt i overkant, deigen ble litt kornete før jeg spedde ut med vann). Stekte den nok litt for lenge, men den ble helt ok! Ikke eggete eller svampete, heller litt på den tørre siden. Gikk fint å spise med hendene. Flott erstatning!
|
Re: Pizza med sprø bunn!
Jeg lagde denne under sterk tvil. MEN den blei bra! Den smakte ikke egg og var ikke svampete! Jeg brukte bakepro,kokosmel og litt kruskakli. Hadde også oppi litt tørkete urter. Denne lager vi igjen her :)
Takk for oppskrift-tips |
Jeg vurderer å bruke denne oppskriften i dag... Er det noen som har prøvd pizzaoppskriften som står på bakemiks-boksen fra Ketolyse.no? Og som har prøvd denne oppskriften her? Lurer på hvem som er best? Noen som vet det?
|
Lagde denne i dag, brukte Atkins-mel. Den ble veldig god!
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:53. |