Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Lunsj (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=117)
-   -   Nannahs oopsie pizzasnurrer (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=26922)

lucifine 02-05-11 14:37

Sv: Nannahs oopsie pizzasnurrer

Aha ja noen må ha det inn med teskje.. :P

Hvordan syntes du selve "deigen" blir? Min var som sagt nokså omelett å se til (og smake) hadde jeg for lite fiberhusk kanskje?

Sivensvans 06-05-11 14:58

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av lucifine (Innlegg 1095289)

Hvordan syntes du selve "deigen" blir? Min var som sagt nokså omelett å se til (og smake) hadde jeg for lite fiberhusk kanskje?

Hmm..nå er det en stund siden jeg lagde den, og husker ærlig talt ikke hvordan røra så ut, den smakte i alle fall ikke som omelett synes jeg. Kanskje du har i for lite fiberhusk - jeg har bare fulgt oppskriften jeg - men, det regner jeg med at du har gjort også? Pussig at det skal oppleves så forskjellig!:o

tuppamaara 11-05-11 21:36

Tusen takk for herlig oppskrift! Blir digg lunsj på meg i morgen. Hadde i litt for lite krydder, men får ha litt ekstra på toppen når jeg varmer de opp.

nellie 12-06-11 10:19

Må ikke glemme denne. Skal lage med røkalaks og philadelphia i dag. Mmm.

frøken 12-06-11 10:24

Sitat:

Jeg bruker ost med krydder i , kanskje det hjelper mot omelettsmaken?

nellie 13-06-11 10:28

Sukk, de er så geniale. Perfekte til å ha med i barnehage-matpakken til lillesnupp.
Lagde tre stykk i går. To med ost og skinke og en med laks og philadelphia. Gjemte den med laks og philadelphia godt innerst inne i kjøleskapet og det med det rette, for når jeg kom hjem fra jobb hadde kjærsten spist en hel sånn ost og skinke rull. Gudene vet hvordan han klarer det, men.

Må lages mye oftere.. Variasjonsmulighetene er jo uendelige. Men pleier liksom å ikke gidde siden han eter dem opp så fort:p

Sivensvans 14-06-11 13:31

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av nellie (Innlegg 1136934)
Gjemte den med laks og philadelphia godt innerst inne i kjøleskapet og det med det rette, for når jeg kom hjem fra jobb hadde kjærsten spist en hel sånn ost og skinke rull. Gudene vet hvordan han klarer det, men.

Må lages mye oftere.. Variasjonsmulighetene er jo uendelige. Men pleier liksom å ikke gidde siden han eter dem opp så fort:p

Hihi, har akkurat samme problem med min pode på 14 år - han sluker lett en hel rull i slengen...!:D De er veldig gode, men litt jobb å lage sånn i en fart, men hver gang jeg har gjort det blir de borte på null komma svisj!

linnita 15-08-11 17:23

Lagde disse til meg selv når lillesnuppa feiret bursdag med vanlige pizzasnurrer. Men disse ble nesten like populær som de vanlige, "alle" ville ha. Nå har jeg mengder i fryseren til lunsj og annet. Hadde med meg på fjelltur i går, ypperlig turmat :)

annor 18-08-11 17:11

Tusen takk for super oppskrift! Genialt å fryse og tine som hurtigmat:) mumle...mumle....

Zuma 18-08-11 23:53

Sitat:

Peis på med pizzakrydder og bruk kremost med krydder/hvitløk så forsvinner eggesmaken. :)

maysa 19-09-11 14:28

denn var kjempe godd ,,,mmmmmmmm hadde basilikum, oregano og salt i oopsien
i kjøttdeigen hadde jeg fløt istede for vann og basilikum,oregano og salt ....mmmmm

FrkMarge 19-09-11 14:52

Jeg har funnet ut at det går an å ta litt mer fiberhusk i, smøre den tykke røra ut på et bakepapir og legge papiret oppi en brødform etterpå. Dertetter bare heller jeg fyll, og ost oppi forma og pakker det sammen etterpå. Steker den ca 20 min og lar det stå og hvile litt så den "setter seg" til slutt.
Ikke litke lekker på bordet kanskje som snurren, men mye mindre arbeid...

Jeg har også alltid håp om å få rester igjen... skjer aldri!

yaeger 09-02-12 13:11

Kan man lage dette uten kjøkkenmaskin?:/

Dietta 10-02-12 00:57

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av yaeger (Innlegg 1299272)

Bruker mixmasteren jeg, ellers kan du sikkert bruke stavmikser hvis du ikke har mixmaster :)

Åssi 10-02-12 00:59

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av yaeger (Innlegg 1299272)

Jeg bruker blender!

Moogie 25-09-12 21:33

ååååå! disse må jeg prøve meg på!

Carisma 30-04-15 11:27

Dytter på denne til glede for nye (eller som meg, litt glemsomme :D) lesere. Laget denne på søndag, og har levd på den hele uka. Fantastisk gode, hadde helt glemt denne perlen!

Tryllus 01-03-17 12:55

Tusen takk for at du delte denne oppskrift.
Jeg har laget den idag og spist en, har lagt resten i fryseren.
Perfekt turmat/lunsj ja!!

(Jeg tror jeg har litt for tykk bunn så jeg vet hvordan jeg skal Gjøre bedre neste gang!)

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:43.