![]() |
Sv: Nannahs oopsie pizzasnurrer
Aha ja noen må ha det inn med teskje.. :P
Hvordan syntes du selve "deigen" blir? Min var som sagt nokså omelett å se til (og smake) hadde jeg for lite fiberhusk kanskje? |
Sitat:
|
Tusen takk for herlig oppskrift! Blir digg lunsj på meg i morgen. Hadde i litt for lite krydder, men får ha litt ekstra på toppen når jeg varmer de opp.
|
Må ikke glemme denne. Skal lage med røkalaks og philadelphia i dag. Mmm.
|
Sitat:
|
Sukk, de er så geniale. Perfekte til å ha med i barnehage-matpakken til lillesnupp.
Lagde tre stykk i går. To med ost og skinke og en med laks og philadelphia. Gjemte den med laks og philadelphia godt innerst inne i kjøleskapet og det med det rette, for når jeg kom hjem fra jobb hadde kjærsten spist en hel sånn ost og skinke rull. Gudene vet hvordan han klarer det, men. Må lages mye oftere.. Variasjonsmulighetene er jo uendelige. Men pleier liksom å ikke gidde siden han eter dem opp så fort:p |
Sitat:
|
Lagde disse til meg selv når lillesnuppa feiret bursdag med vanlige pizzasnurrer. Men disse ble nesten like populær som de vanlige, "alle" ville ha. Nå har jeg mengder i fryseren til lunsj og annet. Hadde med meg på fjelltur i går, ypperlig turmat :)
|
Tusen takk for super oppskrift! Genialt å fryse og tine som hurtigmat:) mumle...mumle....
|
Sitat:
|
denn var kjempe godd ,,,mmmmmmmm hadde basilikum, oregano og salt i oopsien
i kjøttdeigen hadde jeg fløt istede for vann og basilikum,oregano og salt ....mmmmm |
Jeg har funnet ut at det går an å ta litt mer fiberhusk i, smøre den tykke røra ut på et bakepapir og legge papiret oppi en brødform etterpå. Dertetter bare heller jeg fyll, og ost oppi forma og pakker det sammen etterpå. Steker den ca 20 min og lar det stå og hvile litt så den "setter seg" til slutt.
Ikke litke lekker på bordet kanskje som snurren, men mye mindre arbeid... Jeg har også alltid håp om å få rester igjen... skjer aldri! |
Kan man lage dette uten kjøkkenmaskin?:/
|
Sitat:
|
Sitat:
|
ååååå! disse må jeg prøve meg på!
|
Dytter på denne til glede for nye (eller som meg, litt glemsomme :D) lesere. Laget denne på søndag, og har levd på den hele uka. Fantastisk gode, hadde helt glemt denne perlen!
|
Tusen takk for at du delte denne oppskrift.
Jeg har laget den idag og spist en, har lagt resten i fryseren. Perfekt turmat/lunsj ja!! (Jeg tror jeg har litt for tykk bunn så jeg vet hvordan jeg skal Gjøre bedre neste gang!) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:43. |