Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   Hei! Start 20. april (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=25427)

mossa 28-04-09 19:33

Sv: Hei! Start 20. april

:-) det ante meg, siden i alle fall jeg, føler meg nok så oppblåst og vannfyldt i de dager :-) Går forhåpentligvis fortere etter hun har dratt da?

Monicah 28-04-09 19:40

ja det får eg no inderlig håpe! for eg har vært aktiv dei siste dagene så burde gått ned. men får håpe på bedre dager nå som den uka er over:) neste gang skal eg utsette med p piller for å se om det har noen innvirkning...:)

Sassy88 28-04-09 19:41

Sv: Noen som vet?

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av mossa (Innlegg 708018)
Noen som vet om vekt nedgangen blir redusert / øket når "tante rød" er ventet eller er på besøk?:confused:

Ettersom det er vanlig med mer vann i kroppen når man har mensen er det også vanlig at vekten øker disse dagene, eller at den står stille dersom man er på "slank":o

tingeling2009 28-04-09 19:46

Jeg pleier alltid å gå opp et par kg når den herlige tanta er på besøk iallefall. Det er et skikkelig ork egentlig.. men men.. :)

Til du som skulle på utdrikningslag på lørdag - drikk lavkarbo øl? Tuborg Lite? Hansa Lite? osv..? Tror de fleste øltypene har en lavkarbo versjon nå .. Uansett så vil du jo få i deg mer karbohydrater siden det er utdrikningslag osv, men jeg mener å ha lest at lavkarbo øl skal være et godt alternativ :) 3kg på en uke er kjempebra!!

Jeg skal veie meg for første gang på fredag... Da håper jeg virkelig at vekta har gått litt ned, slik at jeg kan legge inn nye data - og frosken min (på Weight Loss Ticker'en) kan flytte seg litt mot høyre!!! :D

Idag har jeg gått en god tur i det nydelige været her på vestlandet!! Det er utrolig deilig å sitte her nydusjet og føle seg fresh! Ikke er jeg oppblåst, humørsyk eller tiltakløs.. Jeg er full av energi og kjempefornøyd.. Denne kuren er helt fantastisk :)

Men jeg får litt sånn "frysninger" på lårene og nedover ryggen sånn helt uten videre noen ganger.. Andre som har opplevd det? Betyr det at jeg er i ketose? Jeg har ikke kjøpt ketosestix ennå - så jeg vet ikke helt. Men det luktet utedo etter jeg hadde tisset idag - så noe skjer med kroppen iallefall :)

Monicah 28-04-09 20:24

et lite spørsmål bare... noen som veit om eg kan spise salte nøtter? spesial heite pakken fra nøttefabrikken...

kelin 28-04-09 20:28

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av tingeling2009 (Innlegg 708067)

Jeg skal veie meg for første gang på fredag... Da håper jeg virkelig at vekta har gått litt ned, slik at jeg kan legge inn nye data - og frosken min (på Weight Loss Ticker'en) kan flytte seg litt mot høyre!!! :D

Idag har jeg gått en god tur i det nydelige været her på vestlandet!! Det er utrolig deilig å sitte her nydusjet og føle seg fresh! Ikke er jeg oppblåst, humørsyk eller tiltakløs.. Jeg er full av energi og kjempefornøyd.. Denne kuren er helt fantastisk :)

Men jeg får litt sånn "frysninger" på lårene og nedover ryggen sånn helt uten videre noen ganger.. Andre som har opplevd det? Betyr det at jeg er i ketose? Jeg har ikke kjøpt ketosestix ennå - så jeg vet ikke helt. Men det luktet utedo etter jeg hadde tisset idag - så noe skjer med kroppen iallefall :)

Jeg skal også veie meg på fredag men jeg jukset i dag og jublet av glede over å være 3,5 kg mindre. Sikkert masse vann da jeg er/var stinn av vann. Men 3,5 vann er supert det og:-)

Jeg er også full av energi. Jeg er i mye bedre humør og føler meg ikke trøtt og tiltaksløs lengre. Utrolig bra!

En liten stund etter hvert måltid begynner jeg å fryse. Hva disse frysningene kommer av vet jeg ikke. Noen andre??

mossa 28-04-09 21:32

Aner ikke hva det kan være, men den tiden jeg var slank, så hadde jeg det slik nesten hver dag etter frokost. Altså med frysninger etter måltidet.:o Det var tider det...
Men det hadde vært interessant å vite hva som gjorde det da.

Sassy88 29-04-09 07:25

Jeg starta også den 20 april, men min veiedag er på onsdager.
Nå er veiing og måling unnagjort, og jeg har lagt av meg 3.8 kilo og 21 cm tilsammen på di 4 plassene jeg måler:D:D

Monicah 29-04-09 07:38

eg og har veiedag idag... eg har bare gått ned 0,3 kg siste veka, sikkert pga mensen (håpa eg ihvertfall). ikkje så mange cm som er forsvunnet heller. 12 cm tilsammen... men eg kjeme sterkere tilbake:)

Dis 29-04-09 08:32

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av tingeling2009 (Innlegg 708067)
Jeg pleier alltid å gå opp et par kg når den herlige tanta er på besøk iallefall. Det er et skikkelig ork egentlig.. men men.. :)

Til du som skulle på utdrikningslag på lørdag - drikk lavkarbo øl? Tuborg Lite? Hansa Lite? osv..? Tror de fleste øltypene har en lavkarbo versjon nå .. Uansett så vil du jo få i deg mer karbohydrater siden det er utdrikningslag osv, men jeg mener å ha lest at lavkarbo øl skal være et godt alternativ :) 3kg på en uke er kjempebra!!

Ja, skal drikke lavkarbo-øl så godt det lar seg gjøre! På selve ølsmakingen tror jeg det blir vanskelig, da det nok blir en del eksotiske ølsorter (skal til en pub med godt utvalg og få guidet ølsmaking). Siden skaden først skjer, så skal det bli spennende å se hvor mye det har å si på vekten. Jeg blir fornøyd dersom den står stille til neste onsdag :)

Og ja! Det er en heeeerlig følelse å ta seg en god tur i finværet! Er fra vestlandet jeg også. Føler jeg får dobbel god samvittighet de dagene jeg trener/går tur OG spiser lavkarbo. Frysninger har jeg forresten ikke opplevd, ikke som jeg har lagt merke til. Nesten motsatt, vil jeg si, men kan hende det er tilfeldigheter eller innbilning. Ikke godt å si.. hehe

Sunfrid 29-04-09 09:15

Jeg har kommet til å lure på om jeg spiser for lite... :rolleyes: "Normalt" spiser jeg ikke så mye men så fryktelig galt, jeg kan godt spise et stort måltid (middag) pr dag men fyller på med div snop utover kvelden :(
Jeg prøvd mange slankekurer tidligere og har klart å gå ned ganske mange kilo totalt men.... Den letteste kuren jeg har vært igjennom er rene drikkekurer, men det hjelper lite å gå ned når en havner tilbake i gamle vaner med en gang.
Når jeg gikk på Grethe Roede kur fikk jeg beskjed om at jeg måtte spise mye mer enn det jeg gjør normalt. :D Spiser jeg "sundt" sliter jeg med å bikke 1000 kj om dagen :o
Jeg har alltid vært avhengig av karbohydrater så jeg tror nok at dette er kjernen til mange kilo... Husker at jeg som ganske liten (6-7 år) rørte sammen hvetemel og vann som jeg spiste med god apetitt...:eek:

Nå når jeg har kommet meg på bedre tanker ser jeg alikevel at jeg sliter med kaloriene, denne uka hvor jeg har begynt på ketolysekuren ligger jeg på 600-1200 kj. Fordelinga ligger nok (som jeg leste en plass her inne) på 35-40% proteiner, 50-60% fett og 5-8% karbohydrater. :rolleyes:

Det jeg da lurer på er hvor mye skal vi egentlig spise, har det noe å si om vi ligger under 1000 kj om dagen eller må jeg øke på...:cool:

Takknemmlig for alle svar...

S@nne 29-04-09 10:40

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Sassy88 (Innlegg 708249)
Jeg starta også den 20 april, men min veiedag er på onsdager.
Nå er veiing og måling unnagjort, og jeg har lagt av meg 3.8 kilo og 21 cm tilsammen på di 4 plassene jeg måler:D:D

:heia: Gratulere!! :heia: Det er ett kjæmpe bra resultat og utrulig motiverende!

mossa 29-04-09 10:55

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Sunfrid (Innlegg 708281)
Jeg har kommet til å lure på om jeg spiser for lite... :rolleyes: "Normalt" spiser jeg ikke så mye men så fryktelig galt, jeg kan godt spise et stort måltid (middag) pr dag men fyller på med div snop utover kvelden :(
Jeg prøvd mange slankekurer tidligere og har klart å gå ned ganske mange kilo totalt men.... Den letteste kuren jeg har vært igjennom er rene drikkekurer, men det hjelper lite å gå ned når en havner tilbake i gamle vaner med en gang.
Når jeg gikk på Grethe Roede kur fikk jeg beskjed om at jeg måtte spise mye mer enn det jeg gjør normalt. :D Spiser jeg "sundt" sliter jeg med å bikke 1000 kj om dagen :o
Jeg har alltid vært avhengig av karbohydrater så jeg tror nok at dette er kjernen til mange kilo... Husker at jeg som ganske liten (6-7 år) rørte sammen hvetemel og vann som jeg spiste med god apetitt...:eek:

Nå når jeg har kommet meg på bedre tanker ser jeg alikevel at jeg sliter med kaloriene, denne uka hvor jeg har begynt på ketolysekuren ligger jeg på 600-1200 kj. Fordelinga ligger nok (som jeg leste en plass her inne) på 35-40% proteiner, 50-60% fett og 5-8% karbohydrater. :rolleyes:

Det jeg da lurer på er hvor mye skal vi egentlig spise, har det noe å si om vi ligger under 1000 kj om dagen eller må jeg øke på...:cool:

Takknemmlig for alle svar...

Hei.
jeg teller ikke kcal. eller Kj. da hadde jeg blitt skremt!! Ser jo at det jeg spiser inneholder alt for mye fett og kcal, men det fungerer jo!!! Gått ned 2,5 kg siden starten den 23. og det er jo bra!
Tror hemmeligehten ligger i å spise jevnt utover dagen, inkl. noen av karbohydratene i hvert av de måltidene. Har i alle fall ikke fått den store skjelven , som mange skriver om. Tror det kan komme av for lavt blod sukker.
jeg spiser hver 3. time, drikker mye veske, lett brus, hovedsakelig vann, men også kaffe...
Hoved saken er vel om man er i ketose slik at fettet ikke legger seg på toppen av det man har fra før...
Har du sticks? tror de er å få på apoeteket også!

Sunfrid 29-04-09 12:09

Joda "mossa" jeg har kjøpt ketostiks og er i ketose. Men jeg lurte alikevel litt på hvormye vi skal spise i løpet av dagen...
Jeg spiser frokost: salat med skinke eller ost, lunsj: salat og hjemmelaget karbonade eller lig., middag grønnsaker med rent kjøtt til.

Dis 29-04-09 13:04

Jeg er bekymret for at jeg får for lite fett i meg. Hadde aldri trodd jeg skulle tenke de ordene og samtidig gå ned i vekt. :D

Frokost i dag var en halv pakke fårepølse på jobb (ja, jeg hadde det travelt i morges), lunsj var en salat med skinke og kylling og ostebiter (for magert!) og middag blir bacon, kyllingbryst, fløtesaus og salat. Til kvelds blir det nok noen biter picnicskinke og noen osteflak.

Jeg tror jeg må få i meg litt mer fett i lunsjen fra nå av. Kanskje ha med en kotelett eller noe slikt, ett eller annet kjøtt, hvertfall.

mossa 29-04-09 13:05

Skal hente pakken med boka mi i dag, det står vel om mengder der vil jeg tro. men har forstått det slik at vi kan spise så ofte vi vil og spise oss mett, men ikke stapp mett!!! og ikek for mange karboh. i hvert måltid. Da er vel mengden det vi blir mette av. Ut fra hva du skriver over her, så synes jeg det ser ut som om du spiser for skjeldent? Jeg spiser flere måltider enn 3. Frokost, lunch, mellom måltid, middag, kveldsmat.

Sunfrid 29-04-09 13:30

Takk!!

Jeg får prøve å legg inn et par måltider ekstra og kanskje studere litt mer i boka, eventuelt prøve å følge en dagsmeny...:rolleyes:

Stå på allesammen dette klarer vi...sammen.......:p

April 29-04-09 13:40

Hei:) Håper det er greit at jeg hiver meg på denne tråden. Jeg startet på ketolyse 24.april. Til nå har jeg gått ned 2,2kg, men tenker "ofisiell" veiedag blir fredager. Jeg har prøvd alle mulige kurer uten å gå ned mer enn ca 5kg, da blir jeg lei og tar de på igjen++. Nå derimot er jeg kjempemotivert og SKAL klare å gå ned mine overflødige 30kg...selv om det kommer til å ta tid!

Monicah 29-04-09 15:35

hei og velkommen April! det er viktig å ta tiden til hjelp! 30 kg er mulig å få til på noen mnd men for min del synest jeg det er greit at det tar litt tid så kroppen klarer å følge med i forandringen. jeg får i meg for lite fett, det rekner jeg med er grunnen til at det går seint med meg... det er alt etter hva en gjør det til selv:)

Hapylady 29-04-09 16:21

Hei April :). Kjempekos at det kommer flere. Jo flere vi er jo flere erfaringer blir det vi kan dele på også. Min veiedag blir også fredager. Har samme problem som deg med å gå ned, så dette blir spennende. Håper virkelig dette funker. Første uke gikk jeg ned 2.3 kg også. Blir superspennende å gå på vekta på fredag igjen. Har også målt meg nå, i tilfelle det er cm som blir borte og ikke kg. Det er kjempemotiverende å være her inne. Masse hyggelige mennesker og ståpåvilje. Dette greier vi :) .

Caramel 29-04-09 17:18

Nede i 58,2 nå, men regner ikke med at 57-tallet stabiliserer seg før neste uke en gang. Jeg stresser ikke, har ikke så mye å gå ned, så da går det sakte. Det viktigste er at det virker :D

The Dude 29-04-09 18:21

Sunfrid:
Hvis jeg har forstått dette korrekt så vil de fleste etter en stund automatisk gå litt ned i antall kalorier på grunn av metthetsfølelsen endrer seg. Man blir altså mer mett, fortere mett eller lenger mett ved dette kostholdet enn hvis man pøser på med karbohydrater. Dermed vil mirakelet mange tror skjer med dette kostholdet ved at man blir mindre komme av at man totalt får i seg færre kalorier enn ved "normalt" kosthold. Det er ihvertfall inntrykket jeg sitter igjen med etter å ha lest noen studier som er gjort blant folk som levde på low-carbo, unrestricted calories, de endte automatisk opp med å spise mindre til tross for at det ikke var begrensning på hvor mye de kunne spise.

Og hvis du spiser nok proteiner og nok fett og evt tar vitaminer så tror jeg du vil merke om kroppen får for lite energi. Hvis du plutselig blir slapp må du spise mer. Slappheten betyr at kroppen går i krisemodus og begynner å bryte ned musklatur for å få energi. Da skjer det motsatte av det du ønsker, du vil gradvis få lavere og lavere forbrenning og når du begynner å få apetitt igjen vil du legge på deg (fett).

Hvis denne greia virker slik jeg tror så vil du få en jevn fettforbrenning via lavkarbo kosthold og kroppen får da tilført mye av energien den trenger via fettforbrenning. Og teoretisk skal du da unngå at kroppen havner i krisemodus selv om du har et lavt kaloriinntak.

Jeg tror noen her på forumet som har gått ned veldig mye har valgt kalorirestriksjon. Andre spiser masse kalorier men jeg vil anta at vekten da går saktere ned. Lytt til kroppen. Blir du så slakk at du føler at du må sove midt på dagen er du på villspor. Dette er ikke noe jeg er ekspert på, men slik jeg har tolket de artiklene jeg har lest.

The Dude 29-04-09 18:28

For å si hva jeg prøvde å si på en enklere måte:

Hvis det stemmer at man ved å spise mye fett og proteiner og lite karbohydrater setter igang en fettforbrenning i kroppen, så vil det ha lite å si om man senker inntaket av energi da denne energien uansett vil kunne frigjøres fra dine fettlagre på kroppen.

Så hvis det stemmer hva som står i bøkene så kan man innta ganske lite energi og fremdeles være oppegående og unngå at kroppen går i krisemodus.

mossa 29-04-09 19:41

I am pink

Yes :heia: Da var stiksen og boka i hus og jeg er veeeldig rosa 50 på skalaen!!! Da er jeg i gang. Tror jeg skal slenge meg på veie dag på fredager. Så slipper jeg skuffelsen ved evt stagnasjon noen dager. :)

Skal i reise bort i konfirmasjon i helgen, så der får jeg min første utfordring :eek: Men proteinbrødet er baket og klar for reise!!!!

sisinsto 29-04-09 21:41

Jeg bor langt ute på landet uten det helt store utvalget av butikker. I morgen skal jeg på bytur og da blandt annet i helsekostbutikk. Noen som kan hjelpe meg med en handleliste, både i helsekosten og i en større matvarebutikk

Monicah 29-04-09 21:57

idag var eg å fikk tak i heistad gele.. har ikkje smakt enda, men det e 0 karbo i:) så e jo johannesbrødkjernemel/nestargel noe eg ser etter sjøl sia det er så mange oppskrifter her på forumet som en kan bruke det i. så det ville eg ihvertfall hatt på handlelista:) og et målebånd om du ikkje har målt deg:)

mossa 29-04-09 23:17

Hvor får jeg tak i Heistad gele?

Monicah 29-04-09 23:24

eg fikk tak i heistad gele på coop mega. har tenkt å sjekke europris og, kan tenke meg dei har...?

Sassy88 30-04-09 00:02

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av mossa (Innlegg 708706)
Hvor får jeg tak i Heistad gele?

De fleste Coop-butikkene har:D

JuneM 30-04-09 02:46

Hei igjen :)

Jeg har ett lite problem kan man si..
Jeg er aldri sulten lenger.. før på kvelden..
Til frokost spiser jeg div. vitamintabeletter.. Og før "middag" spiser jeg sånne "ekstrakt av hvite hagebønner" tabeletter.. De skal hjelpe mot at kroppen tar imot "feil" type karbs.. Ikke det at jeg spiser det da men :P hehe..
Men jo, problemet er at det blir bare ett stort måltid om dagen, og da spiser jeg meg gjerne litt for mett.. Jeg tror jeg lager alt for mye mat, og har ikke samvittighet til å kaste det.. Det er jo så godt! :P hehe..
Men jeg drikker ca 2,5 liter vann iløpet av dagen, så kan jo ha noe med det å gjøre.

Her har dere foresten min oppskrift på det jeg for det meste eter:
en halv pakke smårettsbacon
5 biter kyllingindrefilet
en halv brokkoli
2-3 hvitløksfedd
en halv løk
og ca 1/3 boks med Cremè Fraicè..

Jeg steker først kyllingfileten (frossen) på høy varme, og når den begynner å bli myk skrur jeg ned på halv varme ca.. så har jeg oppi baconet..
Når det begynner å bli ferdig har jeg oppi løk og brokkoli, og lar det "surre" litt..
Så tar jeg alt av panna og har på CF..

Det er for det meste det jeg spiser.. Hender jeg lager kyllingomelett eller noe sånt, men går så alt for fort lei det :/

Men hvordan er det med meieriprodukter?
Jeg spiser utrolig mye ost, og majones..
Jeg er i ketose, men har bare gått ned 1 kg ca..

Sunfrid 30-04-09 07:48

Takker for alle svar i forhold til mat mengder pr dag...:)

Jeg ble litt klokere.....tror jeg :engel_ikk

TUSEN TAKK

mossa 30-04-09 12:10

Takk

Takk, den skal jeg få tak i :)
Elsker gele og hva er bedre enn 0 karbo om man får lyst på noe søtt!!!:p

Monicah 30-04-09 20:21

no har eg smakt gelen med bringebærsmak og hadde pisket krem på. det var nydelig godt!!!

candyland 30-04-09 21:02

hvordan går det med alle sammen? noen som har vært plaga me hodepine og slapphet? det har jeg tidligere, men denne gangen har jeg kun hatt hodepine en dag(seriøs supersterk migrenehodebank!!!) har ikke vært særlig trøtt heller, heller våken og veldig opplagt!!:) hadde tenkt meg ut å gå tur ¨å, men sambo skulle selvfølgeli ut en tur med bilen, og gullet vårt ligger oppe å sover, så da ble det vel dataen istedet da, hehe....

føler ikke at jeg går så fort ned den gangen her, men spiser litt mer karbo så jeg ikke skal gå så fort lei. ligger vel på 30 opp mot 40 om dagen, men er i ketose da, så da er vel alt vel og bra:) venninna mi begynte på kur i dag hun også, men hun har ikke fått boka og resten av pk ennå da... sitter å vurderer å gå løs på litt husvask jeg nå, men.... hmm...trenger motivasjon....

kelin 01-05-09 09:43

Da har ei uke gått og jeg er 14 cm mindre og 4,5 kg lettere. Det kjennes faktisk. Deilig følelse. Hodepinen varte i to dager. Sliter med å få i meg nok varierte grønnsaker. Men kresen som jeg er har jeg prøvd nye ting og det har gått greit. Gleder meg til fortsettelsen. Håper jeg går ned minst 1 kg kommende uke og.

Hapylady 01-05-09 10:08

Denne uka gikk jeg bare ned 0.5 kg. Men ned er ned:).
Målte meg om mandagen, men tok det også i dag så veiing og måling blir samme dag. Bort med 8 cm.rundt fordelt :).
Ønsker alle en riktig god 1 mai.

Vatti 01-05-09 10:36

Jeg utsetter veiingen til i morgen. Sykt barn, veldig urolig natt, drikking og tissing og spising midt på natten og tull og tøys, så da utsetter jeg veiingen til vi er mer i normal døgnrytme.

Jeg har mellom 10 og 50 i utslag på stixene, og lurer på om jeg rett og slett spiser litt mye? Føler ikke at jeg har gått ned noe særlig, men vi får se i morgen.

Skinke, ost og agurk til frokost.

kelin 01-05-09 10:59

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Elin (Innlegg 709592)
Jeg utsetter veiingen til i morgen. Sykt barn, veldig urolig natt, drikking og tissing og spising midt på natten og tull og tøys, så da utsetter jeg veiingen til vi er mer i normal døgnrytme.

Jeg har mellom 10 og 50 i utslag på stixene, og lurer på om jeg rett og slett spiser litt mye? Føler ikke at jeg har gått ned noe særlig, men vi får se i morgen.

Skinke, ost og agurk til frokost.

Etter det jeg har forstått så har det ikke så stor betydning på utslaget. Jeg har for oftest nest høyest da jeg har drukket 3-4 liter om dagen. I går drakk jeg bare 2 liter og fikk 100%. Det er da mer konsentrert og gir større utslag. Korriger meg hvis jeg tar feil altså :-)

kelin 01-05-09 11:01

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Hapylady (Innlegg 709583)
Denne uka gikk jeg bare ned 0.5 kg. Men ned er ned:).
Målte meg om mandagen, men tok det også i dag så veiing og måling blir samme dag. Bort med 8 cm.rundt fordelt :).
Ønsker alle en riktig god 1 mai.

Gratulerer! Kjempebra!!

tingeling2009 01-05-09 11:12

Idag hadde jeg første veiedag! Var litt nervøs... Jeg var på jentekveld igår og så ungkarsfinalen, og da drakk jeg baylies og spiste litt popcorn. Selv hadde jeg medbrakt jordbær og vanlijekesam så vi dyppet dem i... Når jeg gikk hjem fra jentekvelden inatt, følte jeg meg som en stappa pølse... Men jeg tvang meg selv på vekta idagmorges - litt som en slags "straff" for at jeg hadde skeiet ut - og hadde ingen forventinger med noe særlig vektnedgang.. Jeg startet jo på kuren på mandag! MEN JEG HADDE GÅTT NED 2,2KG!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg er så utrolig lykkelig nå!!!! spesielt fordi jeg trodde jeg hadde ødelagt ALT igårkveld på jentekveld... Så nå er jeg sååå lykkelig! Og suuupermotivert for en ny uke i ketose!!!!! :-) Solen skinner, det er langhelg, og jeg er 2,2kg lettere enn jeg var for en uke siden! LYKKE! :)

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:08.