![]() |
Omelett av:
3 egg Grønne aspargestopper fra glass vårløk gressløk Herbamare urtesalt |
Standard...:o
Fiberrik m/røkelaks og litt majones....og tre "hjemmeavla" sherrytomater, rett fra plante:D Vann og kosttilskudd som vanlig |
Havregrøt av skåret, ikke presset havre (bevarer mer fiber), blåbær, og restene av gårsdagens smoothie, som heldigvis bare var som en litt mild og fin drikkeyoughurt etter en natt i kjøleskapet ;)
Muskat |
En boks Cottage Cheese, med søtstoff og kanel! Favorittfrokost :ja:
|
Mofe, blir du mett av det?? hvor lenge? må man ha søtstoff eller er det ok med bare kanel??
Er det nok fett og prot da? *undre* Tingeling-fan-av-kraftfrokost ;) |
Sitat:
Skal vi se, har boksen her foran meg: Hele boksen gir 35 gram protein (absolutt bra for et måltid - kroppen tar ikke opp mere enn 30 gram om gangen) 4,5 gram karber 12 gram fett Det er kanskje en mager frokost - så jeg pleier å ha i en skvett med fløte :) |
Omelett av 2 egg, vann, litt ost, vårløk, urgheriniopølse, cherrytomater.
|
omelett med krydret cheddar og tørkede blåbær :)
OG en stor kopp te, selvsagt. Muskat |
tomatskiver stekt på panne med pepper og philadelphia ost på(mmm), løk, kylling, paprika med rapidsalat på siden
|
yoghurt, skjørost, bringebær og knuste walnøtter + solsikkekjerner
søtet med litt FOS |
En halv avokado
En boks tunfisk (nesten) Majones (en god del) Rødløk (nesten 1/4) Sitron Nam, nam! |
omelett av egg, kalkun på boks, løk, gressløk + litt salat på siden med dressing
1/2 atkins advantage decadence abr |
Sitat:
|
1 Fiberrik m/masse Magerost og en halv kyllingfileet. To sherrytomater og kosttilskuddene mine.1 stort glass vann og tre slurker kaffe......:p
|
Nesten en hel boks med kanel, fløte og kanel.
|
Sitat:
Min favoritt-frokost for tiden er: 1/2 boks cc 1/2-1 dl yogurt naturell (fitline eller Biola) Bær Nøtter og frø Ellers spiser jeg en ikke-søt variant av pannekaka. I stedet for søtt og vanilje, bruker jeg tacokrydder og ost på, og en tomat ved siden av. |
Eurodiett
*puh* |
En yoplait m/Lindberg müslie. (Veeeldig lenge siden sist og hadde ikke noe å ha på Fiberriken som jeg hadde lyst på....):p
|
ehm... smoothie... (surprise) ;)
|
Frokostpannekake!
|
1/2 boks cottage cheese med fløte, splenda, kanel og 15 stk mandler
|
Dagens frokost
1/2 boks cottage chees
1 ss soyaflokker 1 ts kanel 1 eple 1 glass vann |
Mock Danish pannekake (50 gr kremost, 2 egg, 15 gr proteinpulver, 1 ts kanel, 1/2 ts Splenda og 30 gr bringebær)
:sikle: |
Mock Danish pannekake med bacon inni (siden jeg ikke er "på" bær enda)
|
Karbonade med ost
|
Shake med olivenolje + alle kosttilskuddene. ( min vanlige frokost altså og lunch er som regel omelett, resten av måltidene er så som så).
|
Salat av isberg,cherrytomater, rød løk, fetaost, olivner og to harkokte egg:) Nam-nam!
|
øh....karbonade med ost igjen:rolleyes:
|
1 boks tunfisk,
1/3 squash, 1/4 løk, 2 sopp steikt i panna med rapsolje og sitronpepper.. majones oppå.. nam:) + vita biosa, tran, vitaminpiller & vann. silje |
Spiste noe som man IKKE skal spise til frokost... Marengsbunn med krem av cremè fraichè og vaniljekesam og jordbærskiver på....:eek: :eek: :eek:
|
Eggerøre av 3 små egg...:rolleyes:
|
Smoothie av 1 egg, 1 ss olje, 1 scoop proteinpulver med jordbærsmak, søtstoff, skvett melk, 4-5 jordbær :)
|
Sitat:
Jag stekte ett halvt paket bacon, två ägg, 100 gram salami och en bunt räkor. Toppade detta med en ordentlig skopa majonnäs. På en sådan frukost blir man mätt, samtidigt som man går ner i vikt. (Jag blev förresten intervjuad av den svenska veckotidningen Året Runt igår. Läser ni den tidningen i Norge? Då berättade jag om min diet och hur man kan gå ner i vikt genom att äta fet animalisk mat i rejäla portioner. Reportaget kommer väl om en månad sådär.) Sten Sture Skaldeman |
Firkorn med melk og friske jordbær! Jeg vil ha jordbærsesongen i gang her i Norge for alvor, og jeg vil ha dem nå!!! Jeg har ventet hele vinteren på friske bær til morgenfirkornet.
Muskat |
1/2 boks cottage cheese,3ss yoghurt naturell, 3 store jordbær og 10 hakkede mandler. Nam, nam. Nå går jeg bare og venter på at jordbærene våre skal bli modne.
|
Frokost
Frokost i dag:
eggeomelett av ca 2 egg (lagde av 5, skal ha halvparten til lunsj), fløte, salt. Tilsatt: Jarlsbergost, Dansk salami, 60 gr. stangselleri. Nam nam.. nydelig... |
spørsmål... hvis jeg kan....?
:confused: :confused:
Ser mange av dere har spist frukt til frokost..... er litt usikker.. for i boka mi står det at man ikke kan spise det... (desverre, for jeg elsker frukt) Men gjelder dette bare i begynnelsen av kuren? |
Må bare spørre; hvorfor er dere flaue når dere spiser Atkins Morning bar til frokost? Er ikke det helt greit da? :confused:
|
Sitat:
|
også er det det at en morning shine kun inneholder 125 kcal og det er ikke mye å starte dagen på ;)
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:12. |