![]() |
Sv: 12. januarfolk! Skal vi fortsette på ny tråd her?
Gratulerer med flotte resultater alle sammen :)
Endelig har det løsnet for meg også etter 1 mnd med vekten omtrent stillestående. Hadde utgangsvekt 12. januar på 76,9. Lå i 1 mnd på 75,9.og hoppet opp 2 også litt ned og slik også og ned igjen... De siste 2 ukene har jeg gått ned 600 g. Det er jeg veldig happy for, den peker nedover igjen og jeg er overlykkelig :D:D Og totalt siden 12. januar har jeg nå gått ned 2,1 kg. Tickeren viser igjen totale målet mitt.. jeg vingler litt med det og delmål hehe.. men har bestemt meg det er tickeren til jeg er i mål :) Så om dere kommer på et platå eller fler.. fortvil ikke. Bare fortsett videre. Plutselig løsner det igjen :) |
Hei :)
Lever denne tråden??? Hvordan går det med alle sammen? Her går det nedover med vekta:) Har et par gram igjen til delmål 1, og skal i gang med delmål 2 (10 nye kg). Har bestemt meg for at uansett hvordan det går fram mot sommeren så blir det en pause over ferien. |
Jeg har gått ned 26 kg tilsammen, og er ferdig med nedgang. Nå er det vedlikehold. :D
|
Jeg har gått ned 19 kg siden oktober og er VELDIG glad for det :D
Skal ned mye mer, så tar målene etappevis.. |
Heiser denne:)
Håper alle har det bra og nyter maidagene:) Vektreduksjonen hos meg går trått om dagen synes jeg. Men jeg tror jeg vet hvor skoen trykker. Det har blitt litt for mye kos (lovlig kos, men dog) og stillesitting. Bestemte meg i går for å stramme inn, men her sitter jeg i sofan;) Men så lenge vektnåla tikker riktig vei så er jeg happy:) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:21. |