![]() |
Sv: -Oktobertråden- Slank til jul!
Hei hei!
Jeg blir gjerne med på denne tråden! :) Er en fersk ketolyser og har tenkt å holde på leeenge... Min 5.dag er snart over og vekta viser minus 3 kg! Johoo.... Skal være knallflink frem til jul og unne meg en liten pause da, men til nyåret er det tilbake for fullt igjen. |
Nok en uke over og ned et nytt kilo. Siden jeg startet 29/9-08 har jeg gått ned 3.7 kg og det er jeg godt fornøyd med :-D
Foreløpig går det veldig greit. Prøver å spise riktige matvarer, men veier ingenting. Har tydligvis funnet en balanse siden jeg hele tiden får ned i vekt og får utslag på stixen. Det eneste jeg sliter med er trening. Merker at det ikke er så lett å trene nå, med betraktelig lavere utholdenhet både i aerobic, step og når jeg jogger, men det blir vel kanskje litt bedre etterhvert som kroppen blir vandt med annen energikilde under trening? Det erutrolig hvordan musklene sliter nå under intensiv trening. Blir helt skjelven etter endt treningsøkt. |
Velkommen Stellamor.
31.09 135.5kg 17.10 132.7 Godt at det har begynt å røre på seg igjen. Minus 10,3 pr idag. =)) |
Sitat:
|
Veiinger i septembertråden:
89 88,2 88,3 87,1 86,5 Veiinger i oktobertråden: 86 85,4 85,6 Opp 200 gr. Det er forsåvidt greit det. Har hatt en liten pause utenfor ketose, men med lavkarbokosthold. Ble så fryktelig lei en stund her. Men jeg fortsetter å veie inn her jeg, skal nok tilbake på ketolyse om få uker. |
Samme vekt som sist uke 72.3 kg.
Helt ok. :D |
Samme som forrige uke (58,5)... ikke ned et gram, men viste det. Har hatt en forferdelig tøff uke, stress både på jobb og ikke minst psykisk stress hjemme! Har hatt 2 STORE sprekk denne uken :mad:. Men neste uke er jeg fryktelig klar igjen;)
God helg til alle!!! |
Dag 1....130,7 (22.9) Start
Dag 8....129,8 (29.9) -0,9 Dag 13...126,8 (4.10) -3.0 Dag 19...126,2 (11.10) -0,6 Dag 26...125,1 (18.19) -1,1 Dag 32...125,1 (25.19) 0,0 Uforandret, men merker at klærne sitter løsere. Så noe gjør jeg vel rett. ;) |
Hos meg står vekta BOM stille, sjikkelig frustrerende :( 90,5 kg i snart 3 uker... Jeg har vært i bånn gass ketose hele denne uken, uten noen form for sprekker.. *krysser fingrene for resultater over helgen.* Håper ikke at jeg spiser noe som stopper vekta selv om jeg er i ketose :(
|
13 oktober : 105.9
14 oktober : 104.1 15 oktober : 103.5 16 oktober : 101.3 17 oktober : 101.2 18 oktober : 100.5 Kjempefornøyd! I dag er det treningsdag, gleder meg faktisk! |
Her har det stått bom stille i nesten 4 uker.. Frustrerende altså. Noen gram ned da men ikke mye. Men idag lyste ENDELIG 72-tallet mot meg! Hurra! 72,4 for å være nøyaktig.
Hadde tenkt å ta meg en pause fra neste fredag av.. men nå er jeg jammen ikke sikker lengre. Det kommer seg veldig nå, men har noe innside-lår flesk som MÅ bort snart.. he he. Kanskje de bare må jogges bort rett og slett? De sitter som lim. (Da har jeg altså gått ned 8 kilo på 10 uker, må si jeg er fornøyd da jeg hadde en uke inni der med karbospising.) |
01.09: 91,4 kg (startvekt)
05.09: 89,3 kg 12.09: 87,7 kg 19.09: 86,3 kg 26.09: 86,1kg 03.10: 85, 4 kg. 10.10: 84,4 kg. 17.10: 83,9 kg. http://babyporten.no/forum/images/smilies/toff.gif 7 uker, 7,5 kg ned. :D |
Håper det er plass til en til:uskyldig:. Jeg har nå holdt på 4 uker og gått ned til sammen 5 kg. Gikk ikke ned noe denne uka, men jeg har vært flink og er i ketose hver dag:rulleøyne, så regner med at det er vann. (juksa med å se på vekta fredag og da viste den en halv kg ned). Har begynt å trene:visemuskl og det er skikkelig gøy!! Hvordan regner dere ut karbo-innhold? Noen som bruker "mat på data"?
|
Egentlig begynte jeg i August, men jeg klarte ikke å holde meg til 15 gram pr dag, så det endte med oppgang.. Mandag denne uke starta jeg med mer seriøst opplegg, nå teller jeg og veier og veit hva jeg får i meg i større grad:)
Startvekta på Mandag var 92.4 kg.. I dag sto den på 89.8, så det går nedover:) |
ENDELIG!!! Etter 3 uker uten vektnedgang: Idag -0,2 kg! Er jo ikke mye, men det betyr at det endelig skjer noe i kroppen min! :P
|
Halloen, alle flinke folk.
Denne uken tok jeg av 1,5 kg ,så jeg er kjempefornøyd!! Men, i dag har jeg bare spist tull... Litt nudler, en pizzabit og grøt nå i kveld...huff og huff, første sprekken min og nå er den over!! |
Hei!!
Jeg vil gjerne være med her:-) Håper det er plass til en til... Måå gå ned noen kilo, er faktisk flink til å trene, men sliiiiiter med maten... "bare litt" har vært min filosofi... |
Velkommen alle nye :)
Her i huset er motivasjonen på topp for tiden ;) |
Har gått ned 1,8kg denne uken:)
Og 7-tallet har endelig vist seg igjen etter maaaaaaaange år uten å ha trua på at jeg kom til å komme tilbake dit!! |
Veiedag igjen og vekta viste 700 gram mindre enn forrige mandag:)
Solsikke: Gratulerer med kjempe resultat! |
Tusen takk!!!
Er sååååååå fornøyd selv:) |
Nettopp kommet hjem fra trening - går til PT (personelig trener) en gang i uken, dyrt - men jeg prioriterer dette, det er så deilig og hardt! Phu:boxing:
Etter en tøff helg - med mye styr og problemer med en nevø av meg - fikk jeg en opptur på vekta i dag tidlig - ned 1,1 kg - og jeg er så glad, fordi jeg har stått stille en stund:w00t: Hurra.... Gratulerer med resultatet til dere andre ogaå - og til dere som står stille, det går over!! Og da er det dobbelt så flott:) |
Sitat:
22 sept: 89,1 21 okt: 88,4 |
Sitat:
Ikke en så bra dag for meg i dag. Gikk på vekten i dag tidlig: 01.10: 69 kilo 08.10: 65,9 kilo 14.10: 65,4 kilo 22.10: 65,9 kilo OPP 500 GRAM!!!! FAEN!!!! Det er en nedtur for ei som føler hun har vært flink. Spist riktig (dog lite), trent 4 ganger i uken og ellers vært i ketose. Huff..... |
Har du målt deg tulla81???
Siden du trener så mye kadet jo være årsaken..husk å muskler er tyngre enn fett.. Du kan derfor ha minsket, selv om vekten sier noe annet... Mitt råd er derfor å måle seg med målband..da blir du kanksje motivert selv om vekten ikke er helt slim du forventet:) Lykke til videre, jeg heier på deg!! Klem |
Sitat:
Skal kanskje begynne med det... God ide. Hva måler dere da? Mage, armer, lår, legger, hals... Eller kun mage? Jeg synes det er vanskelig å måle på samme sted med samme "strammhet" hver gang... Men det skal prøves! |
Jeg måler:
hals, overarm, bryst, midje(der du er smalest), mage(rett over navel), hofte og lår!! Good luck...skal love det hjelper på motivasjonen!! Klem |
Sitat:
|
Jeg måler begge deler:)
|
Ja. Og husk leggene, dah ! Har gått ned 2 cm der, synes jeg å huske :)
|
Trenger ikke måle leggene, jeg. Vet de har blitt smalere, klarer å få opp glidlåsen på støvlettene igjen!:D
|
Veiinger i septembertråden:
89 88,2 88,3 87,1 86,5 Veiinger i oktobertråden: 86 85,4 85,6 85 Godt fornøyd. Veier meg i dag jeg, for det passer ikke at jeg kommer innom i morra. Er godt fornøyd, har fått hentet meg inn igjen etter en liten stund på vanlig lavkarbo. Var positiv på stixen i kveld. |
Dag 1....130,7 (22.9) Start
Dag 8....129,8 (29.9) -0,9 Dag 13...126,8 (4.10) -3.0 Dag 19...126,2 (11.10) -0,6 Dag 26...125,1 (18.19) -1,1 Dag 32...125,1 (25.19) 0,0 Uforandret, men merker at klærne sitter løsere. Så noe gjør jeg vel rett. ;) |
Grattis til dere, er så godt når det går rette veien. Henter mye inspirasjon av å lese her.
|
Dere er så flinke! Og jeg bare sluntrer unna, skeier ut og irriterer meg over meg selv. Sliter skikkelig med motivasjonen, enda så mange sosiale greier som ligger fremfor meg hvor det hadde vært godt å passe inn i den og den kjolen. I tillegg til alle helsegevinstene.....ANer ikke hva jeg skal gjøre for å komme igang igjen... sukk..
|
Juhuuu, enda ett kg ned siden sist helg, jeg er bare SÅÅÅÅ fornøyd:):)
Keep up the good work alle mann, og ha ei flott helg:=) |
Denne uken endte med ingen nedgang. Klager ikke så veldig siden jeg har gått ned 3.8 kg allikevel siden jeg startet for 3,5 uke siden :)
|
Sitat:
Ned 900g og tilsammen 8,4 kg på 8 uker. :D |
Jippi,begynner endelig å se målet!! men med tanke på å gå ut av ketose og fortsette på lavkarbo, er det da slik at jeg burde gå ned noen "ekstra" kilo?? for er det slik at noen kilo kommer på igjen?? eller er det bare hvis man begynner å spise MASSE karbo igjen?
|
Sitat:
21 okt: 88,4 27 okt: 88,3:( Ned 100 gram... |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:46. |