![]() |
Sv: Torsdag-veie tråden (for alle som vil)
Kiera : Takk! Gratulerer til deg også:)
|
Hei og hopp!
Har begynt å veie meg annenhver uke jeg, for å få litt flere "nedturer" ;) Siste fjorten dager viser -2,3 kg. Bare et stort MEN: for jeg har liggi med spysjuka i natt, så det er nok sjans for at det ikke er helt realistisk ;) Uansett så så jeg 80-tallet for første gang da!! Jippi!! :heia: oss!!! |
Minus 200 gram på 2 uker, men det var som forventet. Har hatt besøk og ikke fått spist slik jeg burde. Heldigvis lenge til neste gang, og nå skal jeg være kjempeflink framover.
Det positive er at nå er jeg halveis til målet mitt!!!!!!!!!!!!! |
Hola kjære (annenhver) torsdagsveiere!
Ned 2,9 kg til en egenvekt på 86,8 siste fjorten dager utgjør ny rekord for meg! Det føles ganske godt siden forrige to-ukers periode var en liten økning (+0,3). Jeg tror den ekstra nedgangen skyldes at jeg gjennomførte min første hvite helg (både alkohol- og snopmessig) på lang, lang tid.. Det var hardt (les: et rent helvete), men tydeligvis verdt det. :cool: |
Grattis :heia:
|
Hopper over denne første målinga i torsdagstråden. Jeg har fått den kvinnelige forbannelsen kastet over meg med brask og bram, og godt hjulpet av varmen, så kan jeg trykke fingeren langt inn i mine ellers så magre ankler (har en noget skeiv fordeling, ingenting overflødig fett på bein og armer, alt på magen og ryggen :rolleyes:), og søkket blir! Næsty! Full av vann med andre ord...
Grattis masse alle dere andre, om jeg klarer å overkomme varmen og slenge meg på ergometersykkelen, og svømme litt i havet framover, så kanskje jeg også har noe å rapportere neste uke :D |
Jeg lurer på om jeg skal melde meg inn her. :)
Jeg har ikke registrert vekta mi siden april, det har gått så himla sakte.. Men når jeg ikke registrerer er det jo heller ikke noe "fare" at det går sakte..:rolleyes: Jeg registerer i skjul vekt her nå, slik at jeg har noe å måle etter på neste Torsdag. Vekt 1.Februar: 109,9 Vekt: 6.Juni: 97,1 Totalt: -12,8 (Åj! jeg har tenkt feil.. det er jo minus nesten 13 og ikke nesten 12! ååjåjååj :) nå blir det en enda finere helg:D) |
Areola - dette er jo kjempefine tall det :D
Lykke til videre ned! |
Herlig! :heia:!
|
Hei dere,
Her er mine resultater: Startvekt: 96,4 30.04 - 88,4 08.05 - 87,2 15.05 - 87,0 05.06 - 85.8 12.06 - 85,8 Tror det bare er slik med meg at jeg må stoppe på en vekt og bli der i noen uker før kroppen slipper igjen. Jeg har skeiet ut for første gang denne uken, og spist en is, men det alene bør vel ikke være grunnen? Ikke mye fart over vekta denne uken, men biter tenna sammen og håper på bedre resultater neste Torsdag. Gleder med til å høre hvordan det har gått med dere... |
Ikke akkurat fornøyd med dagens resultat!
Vet ikke helt hva som skjer!:confused: Likte liksom å se dette 8- tallet først, jeg da! 01.05.08 90.6kg 08.05.08 89.4kg 15.05.08 88.9kg 22.05.08 89.8kg 29.05.08 05.06.08 12.06.08 90.0kg |
Dette går over all forventning. Den siste uken har jeg gått ned 400 gram til:) Hurra!!
Målet mitt nå (jeg har et lite håp, og det hadde vært morsomt) er å komme inn i de 4 olabuksene som har ligget urørlig i skapet de siste 3 årene. Det hadde vært ok det.. Men da må jeg nok ned til 62 kilo. Da vil jeg komme til å ha en BMI på 21,50, og jeg vet ikke om det er realistisk. Tror det blir vanskelig, og egentlig skal jeg vel være fornøyd sånn som det er nå,--så lenge jeg klarer å holde meg stabil er jo det en prestasjon i seg selv. Vi får sjå... Målet er 64,0 kg. 17.04. 66,90 kg. 24.04. 66,30 kg. (-0,60) 01.05. 66,80 kg. (-0,10) 08.05. ------ ingen veiing, var på ferie 15.05. 65,90 kg. (-1,00) 22.05. 65,70 kg. (-1,20) 29.05. 66,00 kg. (-0,90) 05.06. 65,60 kg. (-1,30) 12.06. 65,20 kg. (-1,70) |
hm..
Vekt 1.Februar: 109,9 Vekt: 06.06: 97,1 12.06: 97,6 +0,5 Totalt: -12,3 Opp et halvt kilo.. Det var jo... morsomt :rolleyes: SKJERPINGS! |
En torsdagsveietråd, og så har jeg gått glipp av den....
Her hiver jeg meg med, i håp om å kanskje finne litt motivasjon, og noen som kan gi meg ett spark bak i blant. :D 5. juni: 80,2 12. juni: 80,2 Går ikke nevneverdig ned i vekt synes jeg, og det er litt demotiverende. Får skjerpe inn litt den neste uka, og se om det hjelper. |
Går ned enda - men uten ketosen går det tregt og ikke føles det bra heller...
Menmen - siden forrige torsdag har jeg jo tatt av en hel haug (da var det noe feil, så jeg var helt oppblåst av vann da...) Jeg noterer med greit på ti kilo ned siden jeg begynte på kuren jeg. Pga vannet er det ikke så greit å si hva som er hva den siste uka, men jeg veier ihvertfall mindre nå enn før. Også håper jeg at jeg greier å få kroppen i ketose igjen snart - er utrolig sliten av hodepine nå... |
Jippi, har gått ned 800 gram den siste uken:) De to ukene før det gikk jeg bare ned 200 gram tilsammen......
Håper nedgangen fortsetter slik som den siste uken til jeg har nådd målet mitt. Har holdt på i nesten 2 mnd så dette går sakte men sikkert:rolleyes: Har et håp om å ha nådd målet mitt til 1.september. |
:heia:!
Jeg hoppet over denne gangen også, jeg. Men neste uke skal jeg til pers :) |
Det er torsdag, og jeg har hatt en av de beste ukene vektmessig siden den første uka i februar!
Vekt 1.Februar: 109,9 06.06: 97,1 12.06: 97,6 +0,5 19.06: 95,4 -2,2 Totalt: -14,5 over to kilo! jeg har droppet styrketrening nå, og kun gått turer, men hallo! jeg drakk meg snydens på lørdag! Gjorde det samme sist helg og da gikk jeg opp et halvt kilo.. Kan det ha noe med at jeg bare drakk vin denne gangen? Det MÅ jo bety at Vin er sunt:D |
:p vin er sikkert sunt :D grattis med strålende resultat!
Jeg har bestemt meg for å ikke veie meg på en stund.. men siden jeg ikke altid hører på meg selv gjorde jeg det alikevel. har hatt 4 dager til ende med DUMPEDIDUMP ... og vekta stoppet på 92 i dag... jaja, det kunne vært værre ;) Nå er målet å ikke gå opp noe i ferien :ja: |
Wow Areola!! Det er jo helt fantastisk!! Gratulerer!!!
Dagens veiing gikk fint for meg også. Det ble ned 600 gram. Jeg er kjempeglad! Nå som det går så bra, lurer jeg på om jeg skal prøve å se om jeg klarer å komme ned til 62 kg. Jeg setter det som endelig mål jeg, så får jeg se hvordan det går. . Delmål er 64,0 kg. Endelig mål er 62,0 kg. 17.04. 66,90 kg. 24.04. 66,30 kg. (-0,60) 01.05. 66,80 kg. (-0,10) 08.05. ------ ingen veiing, var på ferie 15.05. 65,90 kg. (-1,00) 22.05. 65,70 kg. (-1,20) 29.05. 66,00 kg. (-0,90) 05.06. 65,60 kg. (-1,30) 12.06. 65,20 kg. (-1,70) 19.06. 64,60 kg. (-2,30) |
Så flott resultat, Areola! Over to kilo, er jo kjempemasse :heia:
Sirimor: Gratulerer med finfine 600 gram! Endelig kom det noen resultater på vekta her også: 5. juni: 80,2 12. juni: 80,2 19. juni: 79,5 :heia: Mon tro om det er i ferd med å løsne her, eller om dette bare var et blaff... |
Ned er ned Calvin, ha tro på det:ja: Gratulerer!!
|
Flotte resultater jenter!
Her er det stillstand i forhold til laveste avleste vekt - men jeg har ikke vært på do på fire dager....... |
For noen utrolig fine resulater det er hittil i dag!!! Synes vi er kjempeflinke!
Her er mine resultater: Startvekt: 96,4 30.04 - 88,4 08.05 - 87,2 15.05 - 87,0 05.06 - 85.8 12.06 - 85,8 19.06 - 85.2 Hadde håpet å komme under 85 denne uken, men med tanke på at jeg har hatt en del platåer siden Mai, så skal jeg si meg fornøyd! Ned er ned! |
Jeg merker også forskjeller nå:D I siste uka har det blitt 2 hakk innover på beltet, nyvaska dongeribukse passer utmerket:D
Jeg startet i april og var 95kg tung og i dag stoppet den på 86,3 kg lett :p |
Helvete, jeg ramlet utpå igår og kom meg ikke hjem så det ble ingen veiing i dag morges. Kanskje like greit. Har vært litt slurvete i det siste og hatt dårlig jogge-motivasjon. Får skylde på været og satse på å måle fleskekvantumet i morgen tidlig heller.
|
jeg kan melde om + 400 gram disse to siste ukene. Menne..jeg har ikke vært flink heller :flau:
Grattis dere andre! Og Distrea: vi er flinke igjen nååå :ja: |
Ned 800 gram denne uka også:) Er veldig fornøyd!
|
hehe... syns det er så stas å lese om så mange gode resultater,
også er det moro å lese om det mennskelige ved å ramle utpå... og dumper og slikt også :p flinke er dere! :heia: |
Klart det er gøy!
Men vi skulle jo helst sett og vært en av de med gode resultater vi også?? ;) |
:o ja *hihi*
|
Om 14 dager Lill!! Da har vi fått det til!! :heia::heia:
|
skal fokusere på å holde ekta bare jeg nå i ferien :ja:
|
Lengter etter sommer og sol..... og en smekker kropp:p
|
Wolla, grattis til de med positive resultater, og lykke til videre de neste to ukene, distrea og kristin! (y)
Herregud, jeg tok sjansen på å veie meg i dag morges, og jeg var pinadø gått ned 1,6 kg på de siste to ukene, mot alle odds! :) Nå er jeg nede på 85,2 og dette var siste veiing før St. Hans. Med andre ord nådde jeg ikke målet mitt om å komme ned godt under 85, men det var et litt ambisiøst mål. Hadde jeg vært mer disiplinert i helgene (og denne onsdagen) hadde jeg nok klart det. Likevel, det var ikke såå langt unna. Egentlig hadde jeg planer om å avslutte "kuren" nå, men lever så godt med den at jeg satser på å kjøre en måned til og komme meg under 80. Så får jeg ta en ny vurdering på hva jeg gjør videre da. :) Koz og god helg alle sammen! |
Hei og hopp:)
Da var det torsdag igjen, og vekta viste 400 gram ned!:heia: Dette kan ikke fortsette, det er naturstridig rett og slett. Det naturlige er å få et platå nå! Egentlig hadde jeg lyst å skippe dagens veiing, og heller vente en uke. For helgen som var, var ikke særlig god konsummessig: Mat ok, men hvitvin, lavkarboøl, gammel dansk, atkinsbarer, peanøtter og masse røyk både fredag, lørdag og søndag, så mandag var litt tung... . Delmål er 64,0 kg. Endelig mål er 62,0 kg. 17.04. 66,90 kg. 24.04. 66,30 kg. (-0,60) 01.05. 66,80 kg. (-0,10) 08.05. ------ ingen veiing, var på ferie 15.05. 65,90 kg. (-1,00) 22.05. 65,70 kg. (-1,20) 29.05. 66,00 kg. (-0,90) 05.06. 65,60 kg. (-1,30) 12.06. 65,20 kg. (-1,70) 19.06. 64,60 kg. (-2,30) 26.06. 64,20 kg. (-2,70) |
Jeg hopper glatt over registrering i dag. Har vært i dårlig form, og prøvde et høykarbo-måltid i går, for å se om det var ketosen sin skyld. Det var det ikke, og jeg er flere kilo tyngre i dag. Men den går fort ned igjen, så vi sees neste uke :)
|
Jeg står glatt over idag jeg :p
Men :heia:til alle dere :) |
:heia: sirimor!
Jeg har ikke veiing før neste torsdag ;) |
Sitat:
Jeg tror nok flesteparten tar hver 14-dag virker det som, for det er ganske folketomt her nå. Men da sees vi neste torsdag da:) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:43. |