![]() |
Sv: Takk - Støttemedlem
Jeg er ganske lat når det kommer til aktiviteter utenfor jobben. Forrige gang medlemskapet gikk ut så fikk jeg en mail, er dette forandret? Vel, jeg så jo nå at jeg ikke er på lista lenger, og det er korrigert.
|
Ojjjjjjjjjsann...denne tråden har jeg ALDRI sett :eek: Jeg vil også gjerne bidra! Som mange andre har jeg jo "hybel" her..:lol: Da gjør jeg som Gerd jeg..bruker kontonummeret! :D |
Sitat:
Send PM til Summer etter du har betalt, så ho får registrert deg som støttemedlem :) |
Sitat:
|
Medlemskap er betalt :heia:
|
Jai tjoj nesten at du må siiii fra at du har betalt Amariel..siden du ikke har fått støttemedlem som tittel enda ;) Til Summer f.eks?
|
Ja, jeg så at jeg ikke har fått det.. Men jeg har sendt en melding til Summer.. Mulig det tar noen dager å registrere betalingen, eller kanskje Summer er opptatt.. Uansett er det ikke så viktig for meg:)
|
Neinei...men det er jo ikke riktig ;)
|
Det blir nok ordner snart:)
|
dytter litt på denne ;)
|
Da har jeg jammen meg fått somla meg til å betale litt igjen. Skulle bare mangle forresten...så flott forum og så mye jobb og kroner som admin legger ned i dette.
Takke takkkk. Veldig glad for at Lavkarbo finnes :klem: Sitat:
|
Jeg og.... :D Kunne ønske vi hadde en sånn påminne sak.
Betaler via abonnement tjenesten/PayPal og det går veldig greitt. Håper pengene kommer frem da ! :p |
Da er betalingen gjort for et år som støttemedlem her også, og pm er sendt til Summer ! Er jo det minste jeg kan bidra med til dette flotte forumet :)
|
Sitat:
|
Og der va rjeg støttemedlem gitt, gikk jo fint dette:)
|
Da er det vel snart på tide at jeg også betaler inn igjen en slump :D
|
Nytt år og nye muligheter:)
Jeg minner om muligheten for å bli støttemedlem, så vi kan få beholde dette flotte forumet. Takker admin og støtteapparat for supert forum i året som gikk. Håper det blir like fint i år.:ja: For å bli støttemedlem går du inn på kontrollpanelet og trykker på betalte abonnement. Om du helst vil gjøre det manuelt, så kan du betale inn på kontonr: Her er kontonr.: 1503.75.56553 eller søk opp Lavkarbo.no på Vipps. Mottaker: Lavkarbo.no (eller Karbojunkie) v/HP Wilhelmsen -- Oppgi "lavkarbo.no - brukernavn" som betalingsinfo. samt hvilket abonnement. -- Send PM til HP om du har betalt inn manuelt, så han ser det :) Det er enkelt å betale i gjennom abonnementstjenesten, så det anbefales :) |
Sendt noen kroner. :)
|
Da minner jeg litt om dette igjen jeg...Les gjerne tråden fra begynnelsen av så skjønner du kanskje mer hva det dreier seg om...:)
Sitat:
|
*Anne løper inn i nettbanken og fornyer støttemedlemskapet*:p
Møtes vi der? |
Sitat:
|
*Bump*
|
Da har jeg vært i nettbank for å bli støttemedlem:D
Synes dette er et supert forum med mange flotte mennesker:) Takk til alle som står på for at dette forumet er til;):) |
Denne tråden burde vært "løfta fram" tidligere. Har ikke fått dette med meg - men så fort jeg er nede fra hytta skal jeg betale inn. Er så takkmenlig for at dette forumet finnes, og støtter det med glede.
|
Tusen takk for at dere drifter dette fantastiske forumet :love:
Et lite bidrag er trukket fra min konto :) |
Puffer tråden og sier ifra at jeg har betalt igjen :)
Kom igjen! :heia: |
Var nesten ferdig å betale inn, da det ble avbrutt, måtte prøve senere stod det.:(
|
Sitat:
|
Sitat:
|
:liste: inn på nettbanken og overfører litt pæng :)
|
Da var jeg plutselig støttemedlem?? :o
Nå som jeg har betalt betyr det at jeg kan putre enda mer?? :p |
Sitat:
' Herlig:heia: Håper alle blir støttemedlemmer,slik at vi kan beholde dette forumet :love: |
Sitat:
|
Da har jeg også fått sendt mitt bidrag til denne flotte siden! Takk til Gerd som tipset meg om det! Denne tråden burde bumpes ved jevne mellomrom sånn for informasjonens del. Jeg skjønte ikke hva som var ment med oppgi abonnementstype? Står i første innlegget her. Betalte i nettbank, oppgav all infoen, og skrev bare støttemedlem under? Funker det? Håper det. Tusen takk for et flott nettsted! :hearts:
|
Sitat:
|
Send pm til HP eller Summer :)
|
Ok :) Takker!
|
Celloformet livsnyter! :D :hearts:
|
Da har jeg bidratt litt igjen til denne fantastiske siden :ja:
|
Da fikk jeg omsider betalt inn en sum jeg også. Det tok sin tid før jeg fikk ut fingeren gitt :o
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:34. |